"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
[edit]
Stiekum topictitle wisselen he?
ROTFL
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Artemis is de ''naam'' van de serverOp maandag 09 april 2001 22:19 schreef BackSlash32 het volgende:
Ow, oke..
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dat kwam door KeesOp maandag 09 april 2001 22:22 schreef BackSlash32 het volgende:
Ja, en ik had ook al zo''n vermoeden dat de koffie-verslaafde bedoeld was, maar toen ik reageerde stond er alleen test als topic
Ja, er ging wat mis met het posten, dus ondernam ik een tweede poging met Test als topicnaam.:)Op maandag 09 april 2001 22:22 schreef BackSlash32 het volgende:
Ja, en ik had ook al zo''n vermoeden dat de koffie-verslaafde bedoeld was, maar toen ik reageerde stond er alleen test als topic
Zie je wel, d8 ff dat ik zelf te weinig koffie ophadOp maandag 09 april 2001 22:25 schreef Kaj. het volgende:
Ja, er ging wat mis met het posten, dus ondernam ik een tweede poging met Test als topicnaam.:)
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Professioneel Hyves-weigeraar
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Aan het begin, of aan het eind?Op maandag 09 april 2001 22:20 schreef Kaj. het volgende:
...op de Amsterdamsestraatweg.:)
Dat is nogal een verschil namelijk
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Maak ook nogal uit wat je als begin en wat als eind beschouwt denk ikOp dinsdag 10 april 2001 08:58 schreef Oscar the Grouch het volgende:
[..]
Aan het begin, of aan het eind?
Dat is nogal een verschil namelijk
Ik bedoel dat meisje (artemis)neemt al zo vaak koffiepauze en dan blijkt dat ie gewoon vet aan het bier zit. Bij het gemiddelde bedrijf wordt je voor zuipen tijdens werktijden simpelweg eruitgetrapt.
* sebas is hartstikke pissed op artemis.
Everyone complains of his memory, no one of his judgement.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
*pfff*, gaat niet, hij is er niet weg te krijgen
Dit is het einde van deze mededeling. De mogelijkheid tot reageren is aanwezig!
]Op maandag 09 april 2001 22:50 schreef jelmervos het volgende:
Wie haalt hem eruit?
Ik stap ff in de auto
Of is ie d''r weer
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Professioneel Hyves-weigeraar
En aan wie ?Op woensdag 11 april 2001 17:58 schreef WouterTinus het volgende:
Ik geloof dat iemand even het begrip ''ironie'' uitgelegd moet worden
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Voor diegenen die het echt willen weten; het cafe is dichtbij de watertoren, ongeveer het midden van het bewinkelde gedeelte van de straat.
Aan Pier denk ik zoOp woensdag 11 april 2001 18:18 schreef pier het volgende:
[..]
En aan wie ?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Op woensdag 11 april 2001 23:37 schreef Kees het volgende:
[..]
Aan Pier denk ik zo