Hmmz ik lees hier de FAQ en er staan toch wel een aantal dingen in die inmiddels verouderd zijn...tijd voor een vernieuwing?
Ook staat in de FAQ en in de Stoute Usertjes richtlijnen het Hardcore Interaction Design forum nog niet vermeld.
Lite mods bestaan dus inmiddels niet meer.En moderator? If not; Lite misschien?
Ook niet. Niet zomaar in elk geval.
Een (lite)moderator wordt gevraagd omdat de crew diegene in staat acht een goede moderator te zijn. Ernaar solliciteren heeft geen enkele zin; we hebben in principe genoeg mensen, en als we nog iemand nodig denken te hebben, dan wordt die persoon gevraagd. Period.
Lite Mods & het Off Topic forum bestaan niet meer.Wordt er ook nog op ons gelet?
Natuurlijk wordt er toezicht gehouden; anders werd het een zooitje.
Zo zijn er Lite Moderators: die zijn speciaal voor het Off-Topic Forum aangesteld en kunnen alleen daar berichten aanpassen en threads sluiten.
We hebben Forum Moderators: die zijn toegewezen aan een of meer specifieke forums en kunnen binnen dat forum berichten en threads editen, sluiten of deleten en complete threads naar een ander forum schoppen als zij denken dat dit nodig is.
Dan zijn er ook Global Moderators: die kunnen alles wat een Moderator ook kan, alleen is hun macht niet beperkt tot één forum, maar hebben ze die controle over alle forums. Daarnaast kunnen zij ook bannen.
En we hebben Administrators: zij kunnen alles wat Global Mods kunnen, en daarnaast hebben zij de controle over Global Mods, Forum Mods en Lite Mods en zijn ze gemachtigd om instellingen van het hele forum aan te passen, IP-bans uit te delen, usericons aan te passen... Zij zijn Almachtig. Mwuahahaha.
Ook staat in de FAQ en in de Stoute Usertjes richtlijnen het Hardcore Interaction Design forum nog niet vermeld.
Wel hardstikke bedankt voor het melden natuurlijk 
Ik denk dat Kaj. zijn best zal doen het zo snel mogelijk af te hebben
Ik denk dat Kaj. zijn best zal doen het zo snel mogelijk af te hebben
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Gelul: DivX is een gekraakte MS codec en is wel degelijk illegaal. Misschien dat het met de ooit uit te komen OpenDivX anders ligt maar nu is DivX net zo illegaal als andere warezOnthoud: MP3 en DivX zijn bestandsformaten/coderingen en die zijn _niet_ illegaal!
We spend our years as a tale that is told
Ik was al bezig met een grof gereorganiseerde FAQ; alleen is die even op het niet-echt-hogenood-todo-lijstje gekomen.
In de nieuwe versie komt er een specifiek gedeelte voor de policies; iets wat nu niet het geval is.
In de nieuwe versie komt er een specifiek gedeelte voor de policies; iets wat nu niet het geval is.
Komt daar ook een uitleg van ''/onzin'' in te staan?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Pagina: 1