[BC3] Slotjes op topics..

Pagina: 1
Acties:

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-01 08:14
Wordt er ook bijgehouden van de users hoe vaak er een slotje op een geopend onderwerp komt? Het valt mij op dat er users zijn die bv. 40 topics hebben geopend, waarvan er 30 ''beloond'' zijn met een slotje!!!?!!! Is dat niet wat veel?

• DarkTide
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ja, misschien verdienen die een waarschuwing. Maarja, die Adjes vind ik soms ook kinderachtig wat slotjes betreft... Vooral AntonT!!! Eikel :(

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-02 07:03

Daniel

Kapitein NCC-1701
Een slot is niet altijd de schuld van de topicstarter.

Daarnaast hebben we een usernotes-systeem om bij te houden wie al een keer over de schreef is gegaan en wie niet.

BlackTide: ik snap dat je nu pissig bent maar dit gedrag is niet verstandig.

Verwijderd

Ik vind het anders de laatste een stuk beter geworden met slotjes uitgeven. Ok, soms zijn er wel eens slotjes onterecht maar veel beter dan 1 of 2 maanden geleden.:)

Kan BlackTide wel begrijpen. Heb zelf ook wel eens een lang verhaal getypt en als ik wil posten is ie dichtgegooid. Werd ik ook pissig van, maar goed.:(

• Mr. B.
  • Niet online
Op woensdag 28 maart 2001 13:05 schreef BlackTide het volgende:
ja, misschien verdienen die een waarschuwing. Maarja, die Adjes vind ik soms ook kinderachtig wat slotjes betreft... Vooral AntonT!!! Eikel :(
Denk je dat je met gescheld/geflame iets bereikt?

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 20:36
een lang verhaal betekent niet per definitie dat je topic goed is en er dus geen slotje op hoeft. Denk gewoon is na voordat je op de new topic button ramt.

• DarkTide
  • Niet online
Ja ok, ik heb me wat te pissig opgesteld... maar ik ben alweer bedaard... Het is inderdaad zo dat er een overvloed van topics is, dus moet er inderdaad goed opgelet worden.
Excuses dat ik zo kwaad werd, maar ik vond het ff irritant net.

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:53

RKD

Sorry maar ik kan het niet laten om ook ff wat te zeggen. Als iemand een discussie over ontbijt opstart in SG (die daarvoor is toch ?? ) en nog niemand ook maar heeft lopen flamen of "echte" onzin heeft lopen lullen is dat niet een beetje overdreven ????

iRacing Profiel

• DarkTide
  • Niet online
Op maandag 02 april 2001 10:09 schreef cheesys het volgende:
Sorry maar ik kan het niet laten om ook ff wat te zeggen. Als iemand een discussie over ontbijt opstart in SG (die daarvoor is toch ?? ) en nog niemand ook maar heeft lopen flamen of "echte" onzin heeft lopen lullen is dat niet een beetje overdreven ????
Ik ben het helemaal met je eens. Maar helaas wordt dit ook weer in de doofpot gestopt.

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

kunnen jullie geen syteem bedenken als er een slotje komt. Dat die gene die over de streep is gegaan een streepje achter zijn naam krijgt. EN zeg maar bij tien strepjes een warschuwing krijgt enzo.

Lekker zijn is een gave :)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Iemand die over de streep gaat krijgt een note. Die note krijg je te zien als je een note wilt toevoegen en als je ziet "verrek, die heft als een waaarschuwing" dan heeft dat persoon een probleem.

DWZ, over de streep gaan dus, niet ieder willekeurig slotje wordt vergezeld van zo''n note oid, alleen de slotjes die gezet MOETEN worden omdat users ff niet ween hoe zich te gedragen.
AntonT, eikel :(
Zoiets bv.
Pagina: 1