[BC3] Brakke topics

Pagina: 1
Acties:

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Topicstarter
Tja als mod kun je dat doen :) leuk ik als user niet :'(

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-02 12:23

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
het zou zelfs nog beter zijn als er iets kwam te staan als: "dit topic is brak, maar ook jij kunt hem nu weer openen, klik daarvoor hier" etc

of een automagisch berichtje: dit topic was brak, wil de vragensteller/starter nog een keer beginnen?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Er zijn de laatste tijd een hoop brakke topics en dat veroorzaakt onnodig gerommel met slotjes, dubbelposts e.d. Kan er misschien in de FAQ komen te staan dat brakke topics kunnen worden heropend door te replyen? Bijv. een brak topic met topicnummer 000000 heropen je door te replyen via: http://gathering.tweakers.net/postreply.php?topic=000000

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

In brakke topics probeer ik altijd gewoon te replyen en daarna mijn reactie weg te halen (dan klopt de teller weer ;)).

Maar ja, dat is voor mij wel te doen maar voor heel GoT niet denk ik.

Verwijderd

Goeie oplossing! Als ze daar toch iets voor gaan maken kunnen ze dan niet beter zorgen dat er geen brakke topix meer komen? Whatever that may mean..

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 23 maart 2001 16:26 schreef gellie het volgende:
Tja als mod kun je dat doen :) leuk ik als user niet :'(
Als je je niet kan reactie weghalen is dat dan vette pecht toch? Je kunt een brakke topic inderdaad verhelpen door er even een reply op te geven... zoals ik bijvoorbeeld hier heb gedaan... en dan staat er maar een reactie te veel, maar dan issie tenminste niet meer brak :7

• El Jefe
  • Niet online
Hmmz leuk zo''n forum genaamd ''Lieve Adjes''...
Maar willen deze adjes dan ook even reageren om te zeggen of ze het wel of niet in de FAQ willen zetten? En misschien ook nog even naar het idee van Kees te kijken?

Alvast bedankt :)

• Onno
  • Niet online
Sinds kort zijn de forum devvers geen adjes meer he, misschien dat ze zich daarom hier niet meer vertonen? :)

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik kan overal op reageren maar het heeft totaal geen zin. De modjes zitten ook maar uit hun neus te eten in het crewforum want wij kunnen er niets aan doen >:) [zal ik een screenshot posten? :P]

• El Jefe
  • Niet online
Op dinsdag 27 maart 2001 16:35 schreef Tom het volgende:
[zal ik een screenshot posten? :P]
Elk screenshot van het crewforum is welkom :P

Verwijderd

Idd een linkje bij het brakke topic zetten en dan zo dat alleen de topicstarter de reply kan posten (e.g. in reply script checken of het topic brak is, zoja, checken of het de user is die het topic gestart heeft, als dat niet zo is -> error). Lijkt wel een aardige.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Maar om even ontopic te komen weer.....deze suggesties worden zoveel mogelijk doorgespeelt.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Op dinsdag 27 maart 2001 16:35 schreef Tom het volgende:
Ik kan overal op reageren maar het heeft totaal geen zin. De modjes zitten ook maar uit hun neus te eten in het crewforum want wij kunnen er niets aan doen >:) [zal ik een screenshot posten? :P]
Ssssssst, niet ons geheime onzinforum verklappen sukkel! :P

Verwijderd

Op woensdag 28 maart 2001 01:01 schreef McVirusS het volgende:

[..]

Ssssssst, niet ons geheime onzinforum verklappen sukkel! :P
IK WIST HET!!! ;)

• El Jefe
  • Niet online
Op woensdag 28 maart 2001 01:31 schreef McVirusS het volgende:
Maar om even ontopic te komen weer.....deze suggesties worden zoveel mogelijk doorgespeelt.
Naar de prullenbak oid?
Volgens mij is er met dit idee nog niks gedaan...of staat het al op een todo-list?
(en nee ik bedoel niet die todo-list voor 2012 :P)

Verwijderd

Waarom niet bij de insert-query een ''or die'' en het nog een keer proberen, lukt het dan nog niet -> topic deleten + error ?

• RvdH
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Wie heeft er de laatste tijd nog een brak topic gezien :?

• Onno
  • Niet online
Ik niet :)
Waarom niet bij de insert-query een ''or die'' en het nog een keer proberen, lukt het dan nog niet -> topic deleten + error ?
Maar ook die queries kunnen weer fout gaan. (en als de db even down is, is de kans redelijk groot dat ie dat een fractie van een seconde later nog steeds is)

Het fenomeen ''brakke threads'' is alleen *echt* uit te roeien met een db die aan transactions of stored procedures doet.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ze komen al zo goed als niet meer voor imho. Laatst wel een topic (tot 2 keer toe zelfs) maar ja.. shit happens :)

Verwijderd

Op dinsdag 24 april 2001 17:29 schreef Onno het volgende:
Ik niet :)
[..]

Maar ook die queries kunnen weer fout gaan. (en als de db even down is, is de kans redelijk groot dat ie dat een fractie van een seconde later nog steeds is).
Hmmja maar je kunt iig wel een error terug geven en het topic proberen te deleten..

Desnoods kun je een braktopic-log-filetje bijhouden, en om de zoveel hits alle topics in dat lijstje deleten.

Maar idd, het gaat laatste tijd wel aardig :)

Ik wil ook luxeproblemen :'( , ;)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op dinsdag 24 april 2001 17:26 schreef RickJansen het volgende:
Wie heeft er de laatste tijd nog een brak topic gezien :?
Ik vanmiddag nog een enorme stapel op het Fok! testforum, maar dat telt natuurlijk niet :)
Pagina: 1