[BC3] Ervaringen met Redcap?

Pagina: 1
Acties:

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Hi there,

Ik ben bezig met een domeinnaam registratie, nu heb ik een behoorlijk betaalbre gevonden, www.redcap.nl (eenmalig Fl 25,- en jaarlijks Fl 35,- voor een .com adres lijkt me erg scherp :) )

Ik vroeg me alleen af of er iemand hier is die ervaring met deze lui hebben.

(extra info, ik wil alleen een adres dat redirect naar mijn privepagina van Chello voorlopig; is niet zo duur als hosten bij een bedrijf)

ThX!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07-05 09:03
Move > Hosting

DIT IS MIJN WEBSITE

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Stom van me, sorry! :)

Verwijderd

root@main:9~# traceroute www.redcap.nl
traceroute to www.redcap.nl (212.204.245.171), 30 hops max, 40 byte packets
1 core.router.TrueServer.nl (213.239.128.1) 0 ms 0 ms 0 ms
2 ams-ix.widexs.net (193.148.15.118) 1 ms 1 ms 1 ms
3 so4-0.hfd1.widexs.net (212.204.214.161) 3 ms 6 ms 8 ms
4 ns.redcap.nl (212.204.245.171) 2 ms 2 ms 2 ms

Weer gewoon wideXS klonen :)

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Hoho, ik ben newbie op dit gebied (Vandaar dat ik mijn post eerst ook op het verkeerde forum had staan!)

Dusss, wat betekent dat? Zegt me echt niks! :)

Verwijderd

Dat betekent dat meneer RedCap z''n server gewoon bij een ander hosting bedrijf heeft geparkeerd. Je kan dus net zo goed met WideXS in zee gaan.

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-05 13:05
huh domein is ergens anders geregged:

Organisation
Red Cap
Gravin Adelastraat xx
xxxx xx ROTTERDAM

Technical contact:
R. Kasiman
Phone: xxx
E-mail: raymond@nxs.nl

Verwijderd

Op dinsdag 22 mei 2001 23:07 schreef HHH het volgende:
Dat betekent dat meneer RedCap z''n server gewoon bij een ander hosting bedrijf heeft geparkeerd. Je kan dus net zo goed met WideXS in zee gaan.
Fout, redcap is waarswchijnlijk een "klein" bedrijfje. Je zla bij hen dus veel meer support e.d. krijgen dan bij bijvoorbeeld widexs.nl Zelf zou ik nooit te nimmer bij een duizenden bedrijf hosten, omdat je dan meer een nummer bent dan een klant.

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-05 13:05
Op woensdag 23 mei 2001 10:38 schreef Rats het volgende:

[..]

Fout, redcap is waarswchijnlijk een "klein" bedrijfje. Je zla bij hen dus veel meer support e.d. krijgen dan bij bijvoorbeeld widexs.nl Zelf zou ik nooit te nimmer bij een duizenden bedrijf hosten, omdat je dan meer een nummer bent dan een klant.
Klopt, maar resellers hebben meestal niet de kennis om alle problemen op te lossen. Daarnaast kunnen zij meestal ook niets aan de config (bv httpd.conf) veranderen. Het klopt wel dat bij hun nog geldt klant = koning.

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Ach, die redcap gasten zijn even duur als WidEx.

Gun ik hun toch lekker het voordeel, help ik de kleintjes weer mee. :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
dan zou ik bij een iets grotere gaan. In ieder geval een met een eigen server zodat ze alles wat ze willen kunnen configgen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Op woensdag 23 mei 2001 14:19 schreef Crizis het volgende:
dan zou ik bij een iets grotere gaan. In ieder geval een met een eigen server zodat ze alles wat ze willen kunnen configgen.
Dus iemand die SIDN lid is, die hebben ook verstand van zaken (mag ik aannemen tenminste ....) als er problemen zijn e.d.

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
SIDN??? Dan mag ik wel 650 posts hebben, behandel me hier nou eens als volkomen prutser svp :+ Echt weer geen idee waar het over gaat.

Het enige wat ik (voorlopig) wil is een domein die doorlinkt naar mijn Chello prive pagina. Dan maakt het toch niks uit of zo''n bedrijf eigen servers heeft? Als ze de boel maar netjes redirecten dacht ik...

Meer tips? :) ThX!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik zou een bij de SIDN (Stichting Internet Domeinregistratie Nederland) aangesloten provider kiezen. De lijst van aangesloten providers is te vinden op www.nic.nl/lijstdeelnemers1.lp

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1