hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Verwijderd
Ik heb hem wel zien staan bij Homeshop in de vritrine (Leeuwarden)
http://www.homeshop-productions.nl/
Ik weet niet of dat je het via de post kan laten versturen. Maar proberen kan altijd.
http://www.homeshop-productions.nl/
Ik weet niet of dat je het via de post kan laten versturen. Maar proberen kan altijd.
Ik heb de standaard uitvoering in me kelderbox staan (niet gold enzow).
Gekocht bij DES in Den haag (www.des.nl dacht ik).
Ik vind het een kut kast, van buiten ziet hij er idd vrij kewl uit alleen binnen in zit alles ondersteboven, het monteerd kut en het past allemaal nog kutter. Ook kan je er geen flikker in kwijt, met 1fdd, 2hdd en 2cd spelers zit het vol.
Ik vind het een kut kast, van buiten ziet hij er idd vrij kewl uit alleen binnen in zit alles ondersteboven, het monteerd kut en het past allemaal nog kutter. Ook kan je er geen flikker in kwijt, met 1fdd, 2hdd en 2cd spelers zit het vol.
eeeeeeeeeeeeew 
Mja, ieder zijn smaak.....
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
http://www.pc-gehaeuse.com/
is een duitser, maar daar ken je hem wel bestellen...
Ik vind hem prachtig!!!!!
is een duitser, maar daar ken je hem wel bestellen...
Ik vind hem prachtig!!!!!
Nu, als jij er niks aan vindt... Ik heb niet zo veel spul die dr in moet en heb waarschijnlijk wel voldoende aan dit ding...Op maandag 16 juli 2001 12:12 schreef deff het volgende:
Ik heb de standaard uitvoering in me kelderbox staan (niet gold enzow).
Welke kleur heb jij (type enzo). Kan ik em misschien van je overkopen voor een leuk prijsje.....?
Ehhh Kazz.. Weet je zeker dat je die mooi vindt? Vind um een beetje ordi hoor.. Ga maar lekker op zoek naar een beetje neutrale kast. Deze kan écht niet.
Als ik weer in Groningen ben help ik wel met zoeken.
Als ik weer in Groningen ben help ik wel met zoeken.
edit:
Mijn moeder vindt 'm ook lelijk
Mijn moeder vindt 'm ook lelijk
je-zus wat is dat ding lelijk zeg
Turn it off and on again.
precies mijn smaak..Op maandag 16 juli 2001 12:11 schreef YT-Croc het volgende:
foeilelijk, mja das mijn smaak
OERLELIJK!!
Eindelijk een kast waarvan de Power knop niet vlak naast de floppy knop zit.
Had ik in mijn AT tijd moeten hebben..
Vindat goud niemooi, maar die kast heeft wel wat, in alu kleur.
Had ik in mijn AT tijd moeten hebben..
Vindat goud niemooi, maar die kast heeft wel wat, in alu kleur.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
het meest stomme aan deze kast is dat de voeding onder op de bodem plaat ligt dus aangezien warme lucht opstijgt en bovenin door de voeding naar buiten wordt gezogen gaat dit bij deze kast niet op.
dus goede airflow is niet mogelijk en laten we eerlijk wezen hij ziet er niet uit zo lelijk is ie en niet handig om je zooi in te bouwen.
dus goede airflow is niet mogelijk en laten we eerlijk wezen hij ziet er niet uit zo lelijk is ie en niet handig om je zooi in te bouwen.
Ik heb de witte of alu-editie gevonden (weet niet precies welke van de twee).
Die ziet er dus gewoon wel leuk uit!
Of het ding ook praktisch is ga ik nu nog even uitzoeken...
Wou eerst ff weten of ie überhaupt wel verkrijgbaar is...
Oh...en btw. Ik heb ondertussen al aardig wat kasten gezien en tot zover heb ik alleen maar kasten gevonden met de voeding onderin... Dus waarom is dat nou net bij deze ene een probleem? Wat is er anders dan bij andere kasten?
Die ziet er dus gewoon wel leuk uit!
Of het ding ook praktisch is ga ik nu nog even uitzoeken...
Wou eerst ff weten of ie überhaupt wel verkrijgbaar is...
Oh...en btw. Ik heb ondertussen al aardig wat kasten gezien en tot zover heb ik alleen maar kasten gevonden met de voeding onderin... Dus waarom is dat nou net bij deze ene een probleem? Wat is er anders dan bij andere kasten?
Noem mij maar een kast waar de voeding niet onderin zit. Ik heb em eerlijk gezegd nog niet gevonden. Maar het kan aan mij liggen....Op maandag 16 juli 2001 20:23 schreef monterey het volgende:
het meest stomme aan deze kast is dat de voeding onder op de bodem plaat ligt dus aangezien warme lucht opstijgt en bovenin door de voeding naar buiten wordt gezogen gaat dit bij deze kast niet op.
dus goede airflow is niet.
BTW. Als iemand een leukere, betere kast dan dit kent, zeg het gerust hoor! Ga ik daar eens naar kijken...
Ik vind hem wel mooi.
Alleen een miditower hè, zou ik nooit nemen, je hebt toch veels te weinig plek?! cd-rom, dvd, fikker, sb platinum bay heb ik er nu in liggen, en dan heeft een miditower al een probleem. Laat staan plek voor uitbreiding.
.... Ik weet het ook niet
Bij mijn weten zit de voeding vrijwel altijd boven in de kast. Bij mijn kast in elk geval wel en bij alle andere kasten die ik ooit heb gezien ook! Ik zou als ik jou was niet kiezen voor zo'n opvallende kast omdat ik ze vaak erg ordi eruit vind zien (zeker als ze ook nog 'ns goudkleurig zijnNoem mij maar een kast waar de voeding niet onderin zit. Ik heb em eerlijk gezegd nog niet gevonden. Maar het kan aan mij liggen....
BTW. Als iemand een leukere, betere kast dan dit kent, zeg het gerust hoor! Ga ik daar eens naar kijken...
Het probleem is alleen dat dergelijke kasten zeldzaam beginnen te worden. Fabrikanten hebben steeds meer de neiging om 'orginele' kasten uit te brengen met de bedoeling om de bijzondere behuizingen van Apple te kunnen evenaren. Hierin slagen ze echter vrijwel nooit...
Op maandag 16 juli 2001 12:11 schreef YT-Croc het volgende:
foeilelijk, mja das mijn smaak
Op maandag 16 juli 2001 12:13 schreef pier het volgende:
eeeeeeeeeeeeew
Op maandag 16 juli 2001 20:04 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
je-zus wat is dat ding lelijk zeg
Op maandag 16 juli 2001 20:09 schreef Klubbheads het volgende:
[..]
precies mijn smaak..
OERLELIJK!!
* jle sluit zich bij deze meningen aan, JAKKESOp maandag 16 juli 2001 20:55 schreef Dollardrules het volgende:
brr
Good goan
Verwijderd
uhm... is t raar als ik zeg dat dit de eerste kast is die ik zie waar de voeding onderin zit
Verwijderd
dacht dat ik alles gezien had maar deze kast is echt gruwelijk lelijkOp dinsdag 17 juli 2001 10:26 schreef critical-billy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
/me sluit zich bij deze meningen aan, JAKKES
Heel vreemd. De Aopen die ik eerst wounemen (lelijk ding,maar kon nog niks beters vinden) had de voeding onderin. De 3 desktop-computers die ik hier heb hebben de voeding onderin. Mijn compaq heeft zijn voeding weliswaar niet op de bodemplaat, maar wel vrijwel onderaan in de kast....
Dus dat gedeelte snap ik niet zo....
Maar goed. Deze kast was ook slechts een ideetje van iets wat ik tegenkom en ik ben ook nog altijd zoekende.
Maar de witte versie (of de alu-versie) vinnik er wel cool uitzien. De gouden is inderdaad beetje ordi.
Maar goed. Deze kast was ook slechts een ideetje van iets wat ik tegenkom en ik ben ook nog altijd zoekende.
Maar de witte versie (of de alu-versie) vinnik er wel cool uitzien. De gouden is inderdaad beetje ordi.
Waar kom jij vandaan?? australie ofzoOp dinsdag 17 juli 2001 08:29 schreef kazz1980 het volgende:
[..]
Noem mij maar een kast waar de voeding niet onderin zit.
jezus, in ELKE kast zit de voeding bovenin knurft. Dit is een echte uitzondering.
Btw de lian li cases hebben plaats voor een 2e voeding bovenin
de aopenkasten hebben de voeding BOVENIN.Op dinsdag 17 juli 2001 13:27 schreef kazz1980 het volgende:
Heel vreemd. De Aopen die ik eerst wounemen (lelijk ding,maar kon nog niks beters vinden) had de voeding onderin. De 3 desktop-computers die ik hier heb hebben de voeding onderin. Mijn compaq heeft zijn voeding weliswaar niet op de bodemplaat, maar wel vrijwel onderaan in de kast....
of geloof je het niet. en je praat over desktops en die zijn plat, daar zit ie ALTIJD onderin
edit:
typo's
typo's
Pagina: 1