De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Zie ook: deze link
Verwijderd
Ik heb minder goede ervaringen gehoord mbt dataverkeer. Als ik het goed heb waren de problemen met almererulez.com Dus moet je effe aan hun vragen wat er precies was.
Dat verhaal beruste op een misverstand...Op donderdag 12 april 2001 15:18 schreef Rats het volgende:
Ik heb minder goede ervaringen gehoord mbt dataverkeer. Als ik het goed heb waren de problemen met almererulez.com Dus moet je effe aan hun vragen wat er precies was.
Verwijderd
Volgens mij wel redelijk ook wat service betreft. Ik heb vanmorgen 2 keer een mailtje gestuurd voor wat info en ik heb al 2 keer reply ik heb niet eens een account bij hun.
Verwijderd
hehe dat zeg niks, zijn emer bedrijven die alles doen op klanten te krijgen, maar daarna...zodra je een account heb hoor je er nooit meer wat vanOp vrijdag 13 april 2001 11:48 schreef stencaat het volgende:
Volgens mij wel redelijk ook wat service betreft. Ik heb vanmorgen 2 keer een mailtje gestuurd voor wat info en ik heb al 2 keer reply ik heb niet eens een account bij hun.
Verwijderd
Zit wel wat in wat je zegtOp vrijdag 13 april 2001 11:51 schreef Kertje het volgende:
[..]
hehe dat zeg niks, zijn emer bedrijven die alles doen op klanten te krijgen, maar daarna...zodra je een account heb hoor je er nooit meer wat vanweet overgens niet of dit van toepassing is bij deheeg, maar heb er wel vaker slechte dingen over gehoor.
Pagina: 1