[BC3] DeHeeg webhosting

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wie heeft er ervaring met DeHeeg hosting? Klinkt er goed allemaal maar ik zou graag weten of er mensen zijn die met deze aanbieder ervaring hebben.

Thanx.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zie ook: deze link :)

Verwijderd

Ervaringen met DeHeeg?

Ik weet het zelf niet, maar volgens mij is het wel een goede hoster!

Verwijderd

Ik heb minder goede ervaringen gehoord mbt dataverkeer. Als ik het goed heb waren de problemen met almererulez.com Dus moet je effe aan hun vragen wat er precies was.

Verwijderd

De host zelf is super snel alleen de mysql database... zo traag als een slak

• Pietb
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op donderdag 12 april 2001 15:18 schreef Rats het volgende:
Ik heb minder goede ervaringen gehoord mbt dataverkeer. Als ik het goed heb waren de problemen met almererulez.com Dus moet je effe aan hun vragen wat er precies was.
Dat verhaal beruste op een misverstand...

Verwijderd

Volgens mij wel redelijk ook wat service betreft. Ik heb vanmorgen 2 keer een mailtje gestuurd voor wat info en ik heb al 2 keer reply ik heb niet eens een account bij hun.

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 11:48 schreef stencaat het volgende:
Volgens mij wel redelijk ook wat service betreft. Ik heb vanmorgen 2 keer een mailtje gestuurd voor wat info en ik heb al 2 keer reply ik heb niet eens een account bij hun.
hehe dat zeg niks, zijn emer bedrijven die alles doen op klanten te krijgen, maar daarna...zodra je een account heb hoor je er nooit meer wat van :) weet overgens niet of dit van toepassing is bij deheeg, maar heb er wel vaker slechte dingen over gehoor.

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 11:51 schreef Kertje het volgende:

[..]

hehe dat zeg niks, zijn emer bedrijven die alles doen op klanten te krijgen, maar daarna...zodra je een account heb hoor je er nooit meer wat van :) weet overgens niet of dit van toepassing is bij deheeg, maar heb er wel vaker slechte dingen over gehoor.
Zit wel wat in wat je zegt
Pagina: 1