Ervaringen met deHeeg?

Pagina: 1
Acties:

• XL79
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-05 14:34
Hej,

ik heb een starterspakket aangevraagd bij DeHeeg en ik heb ff via de search option gezocht. Maar zijn er mensen die de laatste tijd een beetje goede ervaringen hebben met deHeeg?

En ja nog wat... alhoewel je per maand 14,95 moet betalen krijg ik toch op de uitdraai een totaal bedrag van zo'n 256.35.Moet ik dat in één keer betalen? Dus als je bij deHeeg zit... weet je dit?

Ik kom op

12 * 14.95
1 * 40.00 Aanvraag domein
1 * 25.48 Setup (ex BTW)

-----

+/1 256.35

THANKS!

-[XL]-

Verwijderd

de Heeg is erg goed. Je vind het nergens zo goed voor zo'n lage prijs. Ze hebben gewoon alles: PHP, mySQL, onbeperkt dataverkeer, onbeperkt POP3.
Ook is de server behoorlijk snel. De helpdesk is goed, snelle response.

Ik ben er erg tevreden over.

Verwijderd

mijn broer heeft zon de heeg resellers pakket, en tot nu toe: perfekt! (week of 2), enige nadeel wat ik tot nu toe heb gevonden is dat ze geen telnet acces hebben

Verwijderd

/me ]vind het ook het ideale pakket.

Nog een nadeel is, je hebt maar 1 MySQL-DB.

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
FF ouwe koeien uit de sloot halen, maar goed, nog meer mensen met ervaringen met deheeg?

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-04 09:45
hmz ziet er goed uit... mischien neem ik ook wel een starterspakket :) kan ik nét betalen....

* The System system- :)

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08-05 18:54

McMiGHtY

- burp -

Heb zelf ook zo'n starterspakket, nu een week of 4 ofzo...en de complete server is er tot nu in totaal een dag of 2 compleet uitgeweest. Compleet niet meer te bereiken..dus of die echt goed is..Time will tell

NEW - Het Grote - 2026 Tweakers Social Ride- Topic!

Pagina: 1