"1337 5P34|<"
Ik heb ff geen zin om dit te vertalen
. Zou iemand willen vertellen wat hier staat? 1337 staat d8 ik voor elite maar ook dat kan ik fout hebben.
Ik heb ff geen zin om dit te vertalen
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Tja... hopeloos he?Op donderdag 24 mei 2001 15:49 schreef DarkX het volgende:
Ah, toch fijn dat mensen ook de moeite nemen het te lezen
Tja, is die vraag relevant? Ik denk dat de anarchie sowieso niet komt en ook Microsoft zal niet eeuwig leven. Er komt een dag dat Microsoft van de troon wordt gestoten. Intel, 3dfx en Nvidia worden/werden ook als onaantastbaar gezien. Al zie ik het de komende 5 jaar niet gebeuren.Ik vraag me af wat enger is: linguïstische anarchie of een microsoft standaard?
Tja, maar als het gaat om werk. Ik zou het wel makkelijk vinden om met mijn collega''s en baas te praten via zo''n ding. Is veel persoonlijker.Verder lijkt me beeldtelefoon ook niet alles, ik kan nu al met mic gaan tjetten (weer zo''n verbastering), maar ik prefereer toch het typen boven in zo''n mic lullen.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
LOLOp donderdag 24 mei 2001 17:30 schreef Lord Daemon het volgende:
Wat je met ''pongel'' bedoelt weet ik natuurlijk niet, maar ik denk wel dat je gelijk hebt.
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Pongel is ook weer zo''n woord dat slechts door een select gezelschap begrepen wordt (in deze context), en dat is toevallig niet dit gezelschap (mr. b uitgezonderd)Op donderdag 24 mei 2001 17:30 schreef Lord Daemon het volgende:
Wat je met ''pongel'' bedoelt weet ik natuurlijk niet, maar ik denk wel dat je gelijk hebt.
1337 5p34|<" = "leet speak"Op vrijdag 25 mei 2001 15:22 schreef Krankenstein het volgende:
"1337 5P34|<"
Ik heb ff geen zin om dit te vertalen. Zou iemand willen vertellen wat hier staat? 1337 staat d8 ik voor elite maar ook dat kan ik fout hebben.
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Op vrijdag 25 mei 2001 15:50 schreef Mr. B. het volgende in http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/185878:
Nice timing DX
StatBar.nl - @GoT
Verwijderd
Ja! Eindelijk iemand die het gezien heeft!Lord Daemon> is dat een WoT icon?
Putting the bit in Biton since 1997
Verwijderd
Satire en humor is natuurlijk leuk, maar het is geen verplichting maar een keuze. Een satirisch stuk is totaal anders van opzet dan een beschouwend stuk, en je kunt het het beste gescheiden houden om het artikel leesbaar te houden. Anders weet men niet waar men aan toe is en wat serieus is en wat niet. Maar ik zal wel eens een humoristisch stukje schrijven als ik weer es tijd over heb, misschien is dat wel HELEMAAL nixOp zaterdag 26 mei 2001 17:19 schreef p_m het volgende:
Probeer wat meer satire en andere humor er in te brengen (meer: verwijzingen, vergelijkingen, woordspelingen, dubbelzinnigheid)!
Verder lekker tekstje! (msn-icoon:) (Y)
In principe waar, maar er is toch een groot verschil doordat er hier sprake is van een nieuw medium. Internet werkt een beetje als hybride vorm tussen spraak en schrift. De snelheid van de huidige mutaties in taal is gewoon vele malen hoger, en dat is waar ik me zorgen om maak.Op zaterdag 26 mei 2001 19:38 schreef koekoeksjong het volgende:
Erg goed vind ik....
Alleen voel ik niet het "wantrouwen" dat spreekt uit de allerlaatste zin.
Er ontstaat gewoon een nieuwe taal zoals dat over de eeuwen heen steeds is gebeurd.
Wij (doorsnee mensen) kunnen nu ook geen geschriften, die dateren uit de eerste jaren na de uitvinding van de boekdrukkunst meer lezen; om dat te kunnen moet je die taal hebben bestudeerd;
maar of dat erg is ....kweenie
Verwijderd
In de eerste plaats wil ik opmerken dat ik ervan geniet om te zien hoe serieus jij je onderwerp (jouw topic) neemt en daarmee te zien hoe serieus jij jezelf neemt! Heerlijk!Op zaterdag 26 mei 2001 19:51 schreef DarkX het volgende:
[..]
In principe waar, maar er is toch een groot verschil doordat er hier sprake is van een nieuw medium.
Whehehe... je wilt niet weten waarom dat artikel geschreven is... het is misschien cynischer dan jij nu doorhebt.Op zondag 27 mei 2001 01:07 schreef koekoeksjong het volgende:
[..]
In de eerste plaats wil ik opmerken dat ik ervan geniet om te zien hoe serieus jij je onderwerp (jouw topic) neemt en daarmee te zien hoe serieus jij jezelf neemt! Heerlijk!
You''ve got a point, en het is ook wel iets waar ik bij stilgestaan heb. Het wil echter niet zeggen dat we het maar gelaten over ons heen moeten laten gaan zonder er over na te denken.Natuurlijk is elke nieuwe ontwikkeling er één die "een groot verschil maakt met de vorige..."; -als die ontwikkeling tenminste belangwekkend ís- en dat is natuurlijk het "snelle comminicatie-middel" internet!
Toch moet je voor de lol ''es proberen je te verplaatsen in de mensen die leefden in de tijd toen de boekdrukkunst gestalte kreeg.
De overwinning die dat betekende voor de mens, de mogelijkheden die dat "plotseling" bood, ook de "weerstand" die er in bepaalde kringen werd geboden en de waarschuwingen die werden ge-uit vanwege het vermeende "gevaar"van dit nieuwe medium.
Plotseling zouden niet alleen de kringen rond de elite maar gehele bevolkingsgroepen "inzicht kunnen krijgen in publicaties...".
De angst, die de nieuwe ontwikkeling met zich meebracht, moet voor de "persoonlijke Middel-eeuwer" net zo groot en voelbaar zijn geweest als de onzekerheid (welke die angst veroorzaakt) bij sommige "internet-doemdenkers" in deze eeuw.
Begrijp je...; het gevoel dat Jan Middeleeuwer (pakweg anno 1000 na chr.) had week waarschijnlijk als zodanig niet zoveel af van het gevoel dat Jan 2001 heeft.
Ik heb het dus niet zozeer over het nieuwe medium "an-sich" dan wel over het "gevoel-van -beleving" dat de ontwikkeling van nieuwe media oplevert "bij den mensch...."![]()
En bedankt voor het complimentP.S. "Ik ben geen literair talent...", schrijf je in je openingszin...
Neen, misschien nog niet, maar dat zou je best ''es kunnen worden als je zo doorgaat...
Verwijderd
Wil ik ook niet weten, heb zo mijn vermoedens maar: "ga-met-jou-in-goed-vertrouwen...";...Op zondag 27 mei 2001 13:31 schreef DarkX het volgende:
Whehehe... je wilt niet weten waarom dat artikel geschreven is... het is misschien cynischer dan jij nu doorhebt.
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq