Ja, was de rest van de dagOp zondag 20 mei 2001 20:37 schreef -=Confuzer=- het volgende:
Viptweak, ben je al een beetje uitgeraasd?
Verwijderd
Hehe! Ik vraag me af wie er nou WEL fatsoenlijk opstaat. Als W&L-nerd is dat per definitie toch niet mogelijk, of wel? (OK, die serveerster mag er dan wel zijnOp maandag 21 mei 2001 23:13 schreef VipTweak het volgende:
Waarom sta ik overal zo verkut op de fotoMaar gelukkig ben ik niet de enige
Nahjah! Gisteren thuis kon ik de foto''s ook al niet downen... tistatnou?!
[Hier had mijn handtekening kunnen staan]
Ik zal is kijken of ik ze op m''n webspace van raketnet kan gooien.
Verwijderd
Olav .. is het mischien niet handiger om die FTP server enigzins te beveiligen ?
want nu heeft iedereen full access
btw is het een casemaverbinding of zijn 5000 mensen tegelijk winXP aan het downloaden
nouja.. ik heb effe van de gelegenheid gebruik gemaakt om een foto van mezelf te plaatsen
btw is het een casemaverbinding of zijn 5000 mensen tegelijk winXP aan het downloaden
Nee, ik kreeg gewoon dat de server niet bereikbaar was.
Overigens kom ik er net achter dat ik keihard heb zitten liegen zaterdag: ik ben al veel langer ''lid'' dan 2 maanden.
Ben al gereg''d sinds december vorig jaar
Overigens kom ik er net achter dat ik keihard heb zitten liegen zaterdag: ik ben al veel langer ''lid'' dan 2 maanden.
Ben al gereg''d sinds december vorig jaar
[Hier had mijn handtekening kunnen staan]
SuperGrover!Op dinsdag 22 mei 2001 11:04 schreef Flamez het volgende:
Olav .. is het mischien niet handiger om die FTP server enigzins te beveiligen ?
btw is het een casemaverbinding of zijn 5000 mensen tegelijk XXXXX aan het downloadennouja.. ik heb effe van de gelegenheid gebruik gemaakt om een foto van mezelf te plaatsen
Ik ga uit van de eerlijkheid van de mens. Iedereen pakt van die FTP server wat hem toekomt. Voor de tweakers zijn de foto''s alleen van belang, lijkt me.
Op dinsdag 22 mei 2001 12:04 schreef olav het volgende:
SuperGrover!
Ik ga uit van de eerlijkheid van de mens. Iedereen pakt van die FTP server wat hem toekomt. Voor de tweakers zijn de foto''s alleen van belang, lijkt me.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Discussies over illegale zooi mogen prive gevoerd worden.
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verwijderd
Tja, das persoonlijk dan..A) Het merendeel had ademhalingsproblemen en sommige moesten over hun nek van de lucht die daar hing
We hadden weinig zin om te filosoferen en al helemaal daar niet
C) Niet iedereen is alternatief
Ik had er best wat langer willen blijven, maarja, dat ging ff niet. Volgende keer beter?
Verwijderd
vraag me toch af of dat over de nek gaan niet meer door de muziek en de sfeer kwam dan door de lucht... Ik vond het daar echt niet erger dan in het gemiddelde cafe, en zoveel rook enzo kan ik echt niet hebben zonder in een soort zwembad met 2 oogjes erachter te veranderen
Verwijderd
Nee hoor, had echt met de lucht te maken.Op dinsdag 22 mei 2001 21:10 schreef Captain Proton het volgende:
vraag me toch af of dat over de nek gaan niet meer door de muziek en de sfeer kwam dan door de lucht... Ik vond het daar echt niet erger dan in het gemiddelde cafe, en zoveel rook enzo kan ik echt niet hebben zonder in een soort zwembad met 2 oogjes erachter te veranderen
Ik weet niet wat het was, maar gezond was het niet
Later op de avond, heb ik nog even met Sandalf en LD daar gezeten en toen was die lucht gelukkig weg.
Ik heb wel idd eventjes iets geroken wat naar kruit rook. Maar dat was maar heel even.
Hmmz ik heb is met wat mensen gebabbeld maar sinds de w&l meeting heb ik al 4 mensen gesproken (eentje indirect dan) die verkouden zijn of een zere keel hebben of beide:
- ik
- ld
- elvhenk
- aximaxi (zei elvhenk)
Ik vertrouw het niet!
Ik had al spontaan een zere keel na het eerste bord chinees...
- ik
- ld
- elvhenk
- aximaxi (zei elvhenk)
Ik vertrouw het niet!
Dat kwam omdat je gelijk enorm moest hoesten van de eerste hete hap!Op woensdag 23 mei 2001 23:59 schreef morgoth het volgende:
Verwijderd
Dan zul je dit vast niet geloven:
ik kom maandagavond thuis van m''n werk, merkt ons mams ineens op, dat ik een ontzettend opgeblazen hoofd heb en spikkeltjes op beide armen
Van de zon kan het niet komen, want als ik die dag een kwartier buiten ben geweest, is dat veel.
Gelukkig is alles nu weer normaal, maar nu ik dit zo lees, geeft dat wel wat te denken
W&L-virus?
ik kom maandagavond thuis van m''n werk, merkt ons mams ineens op, dat ik een ontzettend opgeblazen hoofd heb en spikkeltjes op beide armen
Van de zon kan het niet komen, want als ik die dag een kwartier buiten ben geweest, is dat veel.
Gelukkig is alles nu weer normaal, maar nu ik dit zo lees, geeft dat wel wat te denken
W&L-virus?
Ik heb natuurlijk nergens last van...
Maar het is wel opvallend. Waarschijnlijk een vloek van Elvhenk waar ze ook zelf slachtoffer van is geworden...
Verwijderd
Ik kwam ook beroerd thuis ja, maar ik geloof niet dat de chinees er iets mee te maken heeftOp donderdag 24 mei 2001 00:11 schreef Lollige_smurf het volgende:
Dan zul je dit vast niet geloven:
W&L-virus?
Kijk, dat is natuurlijk wel het nadeel van een meeting, je komt onder mensen en die hebben ziektes. De virussen van je computer kan je niet oplopen.
Adviesje : blijf in VR als je RL niet aan kan !!!
Verwijderd
virusje dat heerst.. ik heb er ook last vanOp woensdag 23 mei 2001 23:59 schreef morgoth het volgende:
Hmmz ik heb is met wat mensen gebabbeld maar sinds de w&l meeting heb ik al 4 mensen gesproken (eentje indirect dan) die verkouden zijn of een zere keel hebben of beide:
- ik
- ld
- elvhenk
- aximaxi (zei elvhenk)
Ik vertrouw het niet!
en ik was er niet ( alhoewel ik mezelf wel weer gespot heb op de chinees foto''s
Hmmz heb je ons stiekem gevolgd?alhoewel ik mezelf wel weer gespot heb op de chinees foto''s
ZOw, ben weer terug uit Parijs en weer wat bruiner 
Ik kan natuurlijk elk stukje pakken uit die film en capturen, maar ik denk dat ik het maar ff hierbij houdt...
Ik ga vanavond weer ff rippen, vorige keer had ik te weinig HD ruimte... (hehehe) en moest me haasten...
Ik ben nu ook een beetje verrot, maar ik denk niet dat het door de W&L meeting komt..
Ik kan natuurlijk elk stukje pakken uit die film en capturen, maar ik denk dat ik het maar ff hierbij houdt...
Ik ga vanavond weer ff rippen, vorige keer had ik te weinig HD ruimte... (hehehe) en moest me haasten...
Ik ben nu ook een beetje verrot, maar ik denk niet dat het door de W&L meeting komt..
The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril
Verwijderd
Tjeez, ik voel me ook al verrot. het zal toch niet komen omdat ik vandaag niet naar de kerk geweest ben?
Yeah right. Daar heb ik dan schik in zeker. Bovendien had ik dan wel andere mensen als targets geweten...Op donderdag 24 mei 2001 00:28 schreef Lordy79 het volgende:
Ik heb natuurlijk nergens last van...Maar het is wel opvallend. Waarschijnlijk een vloek van Elvhenk waar ze ook zelf slachtoffer van is geworden...
Hermes:
Film wordt 400 mb ofzo... kijk wel...
Heb ik wat gemist? wie ben jij? of zag je me op de pics?was jij die gast met die camera?
hoe groot word de film?
Film wordt 400 mb ofzo... kijk wel...
The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril
Heb je al een plaats om die film neer te zetten?
Ik weet er wel een
Nee, zonder gekheid, ik heb net een ftpserver op mijn directe verbinding met het surf-net (155Mbit/s)
gezet
Daar mag ie wel op.
Ik weet er wel een
Nee, zonder gekheid, ik heb net een ftpserver op mijn directe verbinding met het surf-net (155Mbit/s)
mooi, ik wilde distributeren, maar dit is beter.. geef ik jou wel ff het cd''tje...
* -=Confuzer=- heeft ISDN en kijkt Olav nu *schuin* aan
ow wacht.. misschien op me werk... 8 mbit verbinding is wel aardig snel 
ff kijken of ik ftp kan gebruiken (kut FIREWALL)
ff kijken of ik ftp kan gebruiken (kut FIREWALL)
dus op :665 connecten dan maar?
Post dan maar een link... maandag werk ik weer
Post dan maar een link... maandag werk ik weer
ftp://131.211.93.148:665 p/l Tweakers/Tweakers
Verwijderd
En ik denken dat het gewoon een dekmantel was... PffffhieuwYeah right. Daar heb ik dan schik in zeker. Bovendien had ik dan wel andere mensen als targets geweten...
Ik vind het wel grappig dat W&G ook een meeting in Utrecht had die dag !!!!
Zij hebben ook gefilmd... hadden we dit niet kunen combineren of liggen onze werelden te ver uit elkaar?
Mensen, ik ben ff de intro aan het doen, en een stuk met alle icons aan het toevoegen... ik mis er nog een paar, kan iedereen (die van jouw vooral Cp, dat is nl een kruisje
) ff hier z''n icon posten.. thnx
Zij hebben ook gefilmd... hadden we dit niet kunen combineren of liggen onze werelden te ver uit elkaar?
Mensen, ik ben ff de intro aan het doen, en een stuk met alle icons aan het toevoegen... ik mis er nog een paar, kan iedereen (die van jouw vooral Cp, dat is nl een kruisje
Verwijderd
Tjeez, ik weet de url ofzo echt niet meer. Hij komt iig bij de hubble site vandaan, bestwel een oud plaatje geloof ik.
Nah, we hebben allebei in de Boothill Saloon gezeten geloof ik, maar volgens mij had het best gecombineerd kunnen worden, volgende keer beter.Op vrijdag 25 mei 2001 23:02 schreef -=Confuzer=- het volgende:
Ik vind het wel grappig dat W&G ook een meeting in Utrecht had die dag !!!!
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Okay, ben nu ff een outro aan''t maken, kan iedereen ff z''n echte naam hier posten... dan zet ik het erin
Victor Gijsbers 
(Volgens mij wordt het ENG!)
(Volgens mij wordt het ENG!)
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
De film is eng ja.. met allemaal enge mensen erop.. 
Victor, jou wist ik wel, Diadem, whaltyr etc. weet ik nog niet... (mensen van ICQ met hun naam juist ingevoerd weet ik dus
)
Victor, jou wist ik wel, Diadem, whaltyr etc. weet ik nog niet... (mensen van ICQ met hun naam juist ingevoerd weet ik dus
Okay, ik zie hem CP...
Nu nog JOUW echte naam
Nu nog JOUW echte naam
Owkey... khad je nog niet op ICQ lijst staan 
Intro is wel leuk geworden... geen gave animaties want daar heb ik geen tijd voor...
Ik ga lekker ff biertje doen,, mzls
Intro is wel leuk geworden... geen gave animaties want daar heb ik geen tijd voor...
Ik ga lekker ff biertje doen,, mzls
Verwijderd
misschien daarom wel...
Weet ik niet eens waarom ik jullie niet meer onder ogen durf te komen...
Weet ik niet eens waarom ik jullie niet meer onder ogen durf te komen...
Hey, niet zeuren 
Je staat er leuk op... en ik geloof maar 2 keer en heel kort...
Nou, ik heb alleen van Lollige_smurf en Diadem geen vornaam... en ik ga hem nu toch echt omzetten...
Je staat er leuk op... en ik geloof maar 2 keer en heel kort...
Nou, ik heb alleen van Lollige_smurf en Diadem geen vornaam... en ik ga hem nu toch echt omzetten...
Tja Ferry.. net te laat... dat omzetten naar mpeg duurt **** lang en hierna ook nog naar DivX en ik wil hem morgen af hebben !
Je heet nu gewoon Unknown
Je heet nu gewoon Unknown
Ow fuck.. op me werk kom ik niet door de firewall heen... misschien als je poort 80 opengooit ofzow... ig ga geen 235 mb met isdn uploaden
Fuck it...nu zit ik op school zit poort 665 dicht en kan ik geen cuteftp installen !!! ggrrr... heeft iemand een andere server waar ik ff 235 mb op kan plaatsen?
Fuck, leechftp doet het,maar het gaat heel traag.. kzit btw op oude server die getagged is.. als het niet omhoog gaat cancel ik het, anders zit ik hier morgen nog
Okay, hij is aan het uploaden op :
ftp://24.69.181.236/jbuilder/foundation/images/.%20%20tagged/.%20%20RbRt/.%20%20from/.%20%20by/.%20%20for/.%20%20G.O.J.B/.%20%20%7E%7E/tweakers.avi
Ik lock de comp wel en laat hem aanstaan.. kweet niet hoe lang mensen hem laten aanstaan...
Edit - Ow, tot 68 mb...
Edit2 - Lordy79 kan hem niet afspelen, niet downloaden dus..
Fuck, leechftp doet het,maar het gaat heel traag.. kzit btw op oude server die getagged is.. als het niet omhoog gaat cancel ik het, anders zit ik hier morgen nog
Okay, hij is aan het uploaden op :
ftp://24.69.181.236/jbuilder/foundation/images/.%20%20tagged/.%20%20RbRt/.%20%20from/.%20%20by/.%20%20for/.%20%20G.O.J.B/.%20%20%7E%7E/tweakers.avi
Ik lock de comp wel en laat hem aanstaan.. kweet niet hoe lang mensen hem laten aanstaan...
Edit - Ow, tot 68 mb...
Edit2 - Lordy79 kan hem niet afspelen, niet downloaden dus..
Verwijderd
dat hierboven is redelijk abracadabra voor mij, maar het lijkt erop dat we nog eventjes veilig zijn
Geh geh... nog genoeg tijd om een flinke zoom op CP te doen denk ik 
Maar iemand hier in de buurt van leiden of den haag die wel een cd''tje kan oppikken?
Maar iemand hier in de buurt van leiden of den haag die wel een cd''tje kan oppikken?
Ik heb die file van ruim 60Meg even gedownload, maar hij speelt ''m niet af. En ja, ik heb wel de juiste codec, volgens confuzer en mijzelf...
Nog even wachten dus
Ow Viptweak, jij krijgt hem gewoon zaterdag op cd