Verwijderd

Topicstarter
Vanavond naar de W&L meeting geweest, en het was erg gezellig.

Leuk om de mens achter de mening eens te leren kennen. De sfeer was erg goed. Ondanks het feit dat op GoT soms scherpe discussies worden gevoerd, was iedereen bij de meeting aardig en open naar elkaar. Zoals het hoort, maar je weet het nooit. Ik heb me goed vermaakt, en het was iig voor herhaling vatbaar:)

Ala, hier wat pics.

Ik post ze niet als afzonderlijke pics, omdat ze allemaal 1280x970 zijn, en dat vind ik zielig voor de modemers.
Je vindt ze in de map.

Foto''s

Plaatje is 90k, ftp server=slow
[img]ftp://24.69.181.236/jbuilder/foundation/images/.%20%20tagged/.%20%20RbRt/.%20%20from/.%20%20by/.%20%20for/.%20%20G.O.J.B/.%20%20%7E%7E/overzicht.jpg[/img]

• Whaletyr
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-11-2023

Whaletyr

Spliff

Helemaal mee eens.... een inspireerende avond vol olijke :) anekdotes....

Met een aan WAANZIN grensend optimisme

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:40

Elvhenk

Madam Mikmak

Damn, dat is wel heeeeel snel Olav! Daar kan Morgoth nog een puntje aan zuigen! >:)
Leuke foto''s!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:31

Sharky

Skamn Dippy!

windows can''t access yada yada yada

:?

This too shall pass

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij pakt ie het wel gewoon in IE?

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 00:14 schreef sharkyOnline het volgende:
windows can''t access yada yada yada

/me heeft nergens problemen mee hoor :)

BTW: Wie-is-wie op de pics? Is altijd leuk om de kop achter de nick te weten. (moest werken vandaag, was anders misschien nog gekomen...)

Verwijderd

Hé, olav. Goed man!

Wat mij betreft ook geslaagd! (Ondanks het feit dat ik bij de chinees tussen een stel natuurkunde-nerds zat, waaraan ik dus absoluut geen zinnig woord kon toevoegen |:( )

Verwijderd

Ha, leuk gemaakt!!

Blijkt toch weer dat ik sommige "koppen" toch met de juiste nicks had geasocieerd. Is er dan toch een verband tussen uiterlijk en die posts die je maakt op GoT ??

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:31

Sharky

Skamn Dippy!

zal wel aan mij liggen dus...

Afbeeldingslocatie: http://webgraphics.tmfweb.nl/temp/yada.gif

/edit
good ol'' cuteFTP werkt wel :)

This too shall pass

Verwijderd

Topicstarter
Een leuk spelletje:

Volg de lijn en kom erachter hoe iedereen heet:)

Ok, de namen. Niet uitputtend: ik wist niet iedereen meer, en niet iedereen staat op de foto. Bij vergissingen:sorry! Laat het me weten en dan pas ik het even aan.

[img]ftp://24.69.181.236/jbuilder/foundation/images/.%20%20tagged/.%20%20RbRt/.%20%20from/.%20%20by/.%20%20for/.%20%20G.O.J.B/.%20%20%7E%7E/namen.jpg[/img]

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Haha, leuk gemaakt, maar inderdaad wat missertjes. Maar hoe geef ik dat nou aan?

Verwijderd

Zo, ben nu net thuis gekomen :), foto''s bekijken kan niet ,krijg diverse foutmeldingen

1 ding, voor de volgende W&L meeting, IN AMSTERDAM !!! Want ik heb me letterlijk kapot geergerd aan het uitgaansleven van Utrecht.

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Bovenste rij v.l.n.r.: Lollige Smurf, Lordy79, Elvhenk, Sandalf, onder Sandalf: Whaletyr, Diadem, El Marcianito, Absolyte
Regel daaronder: Morgoth, Lord Daemon, Lollige Smurf, Captain Proton
Regel daaronder: Lordy79, Miss X, Viptweak, Sandalf, Morgoth
Onderste regel: Confuzer, Kaoniyu, Hybridz, en Olav natuurlijk. Maar die kent zichzelf...

• AxiMaxi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10-2025
Sta ik er nergens op dan? :)

edit:

Het was inderdaad mega gezellig :)

Wat ik nog het leukste vond, is dat ik mensen heb leren kennen die ik me van W&L niet kon herinneren, zoals Whaletyr & Kaoniyu. Top! :)

[Hier had mijn handtekening kunnen staan]

Verwijderd

Vrees niet, AxiMaxi
Juich niet te vroeg, AxiMaxi

Er zijn nog meer foto''s gemaakt..

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-01 14:40
smoelenboek is inderdaad wel handig, als je in de kroeg een discusie/conversatie hebt dan zie je ook met wie je praat :) .

alleen Olav: iemand maakt misbruik van je ftp, hij is namelijk getagged, door Tokumaru?

of is het net andersom >:)

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Ja Aximaxi, ik heb ook nog foto''s gemaakt, maar dat gaat nog even duren. Er zitten nog wel 15 op het rolletje en ik ga dus geen 15 foto''s van de poes maken. haha

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 mei 2001 11:06 schreef HermeS het volgende:

alleen Olav: iemand maakt misbruik van je ftp, hij is namelijk getagged

of is het net andersom >:)
Hahahah, welke kant zou het op zijn?

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Terwijl mijn zielige ISDN-modempje die plaatjes aan het binnen halen is, kan ik hier natuurlijk wel ff het een en ander typen. :)

Ik vond het erg gezellig. Leuk om al die mensen van vorige keer weer eens te zien, en ook een aantal nieuwe gezichten te leren kennen.

Ben nog tot 4 uur in de Boothill Saloon wezen plakken met Sandalf en Hybridz; en Sandalf en ik hebben ff alle belangrijke filosofische vraagstukken opgelost, dus bereid je maar vast voor :)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

het lukt mij ook nooit he, goed op een foto komen ;( :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wat ik me zo ineens afvroeg: op zo''n avond dat jullie IRL bij elkaar zijn, spreken jullie elkaar dan aan met de voornaam of nick? :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Goeie vraag, maar ik denk vnl. met de nick. Sommigen kende ik al met de voornaam, dus dat ging wat makkelijker. :)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Meestal met de Nick, toch wel. Of je probeert er onder uit te komen door gewoon iemands aandacht te trekken door naar hem te kijken. :)

• BC3 Victim
LOL.. Dat moet voor een buitenstaander toch erg vreemd hebben geklonken... :)

(like you care... *D)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Zou iemand die foto(''s) willen doorsturen, want ik kom dus echt niet op die FTP site. Constant : Access Denied.

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Op zondag 20 mei 2001 15:30 schreef SpinMeister het volgende:
LOL.. Dat moet voor een buitenstaander toch erg vreemd hebben geklonken... :)

(like you care... *D)
Right!
Je had ons over de Oude Gracht moeten zien lopen, joh, dat was me een MERKWAARDIGE verzameling mensen! haha We trokken best bekijks... :P

• BC3 Victim
Hahaha... * BC3 Victim is sorry dat ie er niet bij was (of in elk geval in Utrecht om het te aanschouwen)... :)

Maar dat met die nicks alleen al: als ik in de kroeg of in het restaurant zit en ik hoor iemand met (ik pak maar even een voorbeeld) Captain Proton aangesproken worden. Dan moet ik me toch wel heel erg beheersen om niet even om te kijken... :)

Verwijderd

Het was inderdaad heel gezellig!! En The Boothill Saloon is echt The Place To Be. LD en ik waren er zo erg in ons element dat we het gewoon over alle belangrijke takken van de filosofie (grotendeels) eens zijn geworden :). De de ethiek, de esthetica en de methafysica. Het laatste probleem dat LD oploste was of er nog makkelijke onopgeloste filosofische problemen over waren, door te zeggen dat dat geen zinnige vraag was, omdat je van een onopgelost probleem niet kunt zeggen of het makkelijk is :).

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 15:14 schreef SpinMeister het volgende:
Wat ik me zo ineens afvroeg: op zo''n avond dat jullie IRL bij elkaar zijn, spreken jullie elkaar dan aan met de voornaam of nick? :?
Ik geef alleen mn Nick en spreek mensen aan op hun Nick, omdat ik die namen al ken. Dan is het een kwestie van een persoon aan een bekende naam te plakken. daarbij kende ik nog een aantal van de vorige keer.

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 15:07 schreef Lord Daemon het volgende:

Ben nog tot 4 uur in de Boothill Saloon wezen plakken met Sandalf en Hybridz;
de boothill saloon? Daar was gister de W en G meeting ook !. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 mei 2001 16:24 schreef VipTweak het volgende:
Zou iemand die foto(''s) willen doorsturen, want ik kom dus echt niet op die FTP site. Constant : Access Denied.
Probeer ff cute ftp dan, of zo.

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 17:08 schreef olav het volgende:

[..]

Probeer ff cute ftp dan, of zo.
Al geprobeert, krijg meteen een disconnected.

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 15:37 schreef Elvhenk het volgende:

[..]

Right!
Je had ons over de Oude Gracht moeten zien lopen, joh, dat was me een MERKWAARDIGE verzameling mensen! haha We trokken best bekijks... :P
Tja, mij zullen ze in Utrecht ook niet snel vergeten :o

Verwijderd

Topicstarter
Hoppa, pub gesloten.

ik zal ze opnieuw uppen:)

Verwijderd

Topicstarter
Jep, hij is weer op.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ff voor de modemers: het is in totaal zo''n 52 Mb. :)

Overigens, heb je die namen al aangepast, want ongeveer de halft klopte niet.

Anders maak ik wel ff een verklarende namenlijst.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

De collage:

Linksboven: Lollige smurf
Daarnaast: Lordy79 en Elvhenk
Daarnaast (boven): Sandalf
Daarnaast: Diadem en El_Marcianito
Rechtsboven: Absolyte
Links, met de gele trui: Morgoth
Daarnaast: Lord Daemon
Schuin daarboven: Whaletyr
Daaronder, naast LD: Lollige Smurf.
Daarnaast: Captain Proton
Links, met het glas: Lordy97
Daarnaast: Miss X
Daarnaast: Viptweak
Daarnaast: Sandalf en Morgoth
Linksonder: Confuzer
Daarnaast: Kaoniyu (oftewel: K ;))
Daarnaast: Hybridz.

Lord Daemon

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet wat jij probeert te downloaden*D, maar bij mij is het gewoon 6,07Mb:?

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Wat? O damn... die lompe IE heeft het op mijn HD opgeslagen als .bmp-files. |:(

Ja, dat schiet wel op. Het is dus geen 52 Mb.

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:45

Lordy79

Vastberaden

leuke foto''s Olav! Thanks voor ''t zo snel posten...
:) :)

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• -=Confuzer=-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

"Goede morgen" :P

Zow, ben bezig de video te capturen.. iedereen staat erop :)

Zal zow nog snel ff wat captures maken en hier posten...

Viptweak, ben je al een beetje uitgeraasd? :P

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Okay, hier een foto..
Moet ik ze kleiner maken of kan ik ze zo laten?
Je kan hem dan natuurlijk zelf kleiner maken :)
Aximaxi :
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/timessquare/fortress/5699/Aximaxiklein.jpg

EEuuhh waarom doet ie het niet???? :(
Ooh, ik hem kleiner gemaakt en het had met refreshen te maken.. ik hou ze maar dit voormaat.. heeft er iemand ff een ftp waar ik de grote op kan zetten voor belangstelligen?

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij doen ze het alletwee nu:?

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/timessquare/fortress/5699/Aximaxiklein.jpg

Verwijderd

Topicstarter
En Btw: zet ze maar op de zelfde FTP als ik mijn pics heb gezet:)

Dus sleep ze maar in
Foto''s

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

eeuuhhh can''t connect???
Ik probeer het met wsftp maar hij geeft constant host error?

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Als je op deze URL klikt, dan moet ''t wel goed werken denk ik...

www.geocities.com/timessquare/fortress/5699/Aximaxiklein.jpg

edit:
ARGH :( Nog niet... dan deze URL copy/pasten in nieuw window...

Het is trouwens alle moeite nauwelijks waard hoor... >:) >:)

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Zal ik ff een picje van jouw capturen dan Lordy.. leuk zo''n camera.. kan je capturen als iemand een gekke bek trekt... hehehehe

Verwijderd

Topicstarter
Wat wazig allemaal.

Ik klik op de fotomap en hij opent in IE.

Ik klik op jouw foto, en krijg hem niet open.

Ik zag al die pics net, nu zijn ze weer weg.
Ik zie mijn pics de hele tijd.

Ik kopieer de link. Wil niet open. Ik plak hem in een nieuwe IE, doet ie het wel.

:?:?:?:?:?:?

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Olav, hoe kom ik nu makkelijk op je FTP server?

Verwijderd

leggut an mei maar hei heet lollige smurref, hei ken bettar linke smurref heette.
groetjes >:)

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op zondag 20 mei 2001 21:42 schreef -=Confuzer=- het volgende:
Zal ik ff een picje van jouw capturen dan Lordy.. leuk zo''n camera.. kan je capturen als iemand een gekke bek trekt... hehehehe
>:) Ik had een masker op gisteren hoor, je denkt toch niet dat ik me onder jullie durf te vertonen, waarbij bewijsmateriaal wordt gemaakt... >:)

En krijg eerst maar eens die plaatjes aan de praat en dan mag je nog ''s gaan dreigen 8-)

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Cuteftp lukt wel.. pakt hem gelijk zodra ik hem open (http -> ftp association)...
Daar komen ze...

Leg dat taggen is uit... ben er niet zo in thuis :P

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Aximaxi :[img]ftp://24.69.181.236/jbuilder/foundation/images/.%20%20tagged/.%20%20RbRt/.%20%20from/.%20%20by/.%20%20for/.%20%20G.O.J.B/.%20%20%7E%7E/Aximaxiklein.jpg[/img]
CP : [img]ftp://24.69.181.236/jbuilder/foundation/images/.%20%20tagged/.%20%20RbRt/.%20%20from/.%20%20by/.%20%20for/.%20%20G.O.J.B/.%20%20%7E%7E/CPklein.jpg[/img]
LD :
[img]ftp://24.69.181.236/jbuilder/foundation/images/.%20%20tagged/.%20%20RbRt/.%20%20from/.%20%20by/.%20%20for/.%20%20G.O.J.B/.%20%20%7E%7E/LDklein.jpg[/img]
DIademCPLDMorgoth : [img]ftp://24.69.181.236/jbuilder/foundation/images/.%20%20tagged/.%20%20RbRt/.%20%20from/.%20%20by/.%20%20for/.%20%20G.O.J.B/.%20%20%7E%7E/DiademCPLDMorgothklein.jpg[/img]
Elvhenk : [img]ftp://24.69.181.236/jbuilder/foundation/images/.%20%20tagged/.%20%20RbRt/.%20%20from/.%20%20by/.%20%20for/.%20%20G.O.J.B/.%20%20%7E%7E/elvhenkklein.jpg[/img]

• HermeS
waarom op pubs?

Verwijderd

Topicstarter
wat is een pub?

Ik kan gewoon geen andere ftp server vinden.

• HermeS
Op zondag 20 mei 2001 22:40 schreef olav het volgende:
wat is een pub?

Ik kan gewoon geen andere ftp server vinden.
waarom perse op een ftp, je kan hem toch ook wel op een http van een isp in nederland zetten, gaat lekker snel

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Sandalf (met sik :P ):
[img]ftp://24.69.181.236/jbuilder/foundation/images/.%20%20tagged/.%20%20RbRt/.%20%20from/.%20%20by/.%20%20for/.%20%20G.O.J.B/.%20%20%7E%7E/sandalfklein.jpg[/img]

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 mei 2001 22:47 schreef HermeS het volgende:

[..]

waarom perse op een ftp, je kan hem toch ook wel op een http van een isp in nederland zetten, gaat lekker snel
Huh? Waar vind ik dat?

• eppie
  • Niet online
(overleden)
Ik moet zeggen dat niet de foto''s maar de rest op de pub me interresseren, Windows Xp en office 2001. :+

Eppie

• Stropdas
  • Laatst online: 17-10-2025

Stropdas

Insert subtitle here

Op zondag 20 mei 2001 22:50 schreef olav het volgende:

[..]

Huh? Waar vind ik dat?
Gewoon bij TMFweb aanmelden :) dan heb je 15 mb ruimte geloof ik

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• HermeS
als student krijg je toch ook wel wat ruimte op een webserver van de school.

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Van L->R : Olav + Kaoniyu + Lollige_smurf + Whaletyr + Sandalf :)

[img]ftp://24.69.181.236/jbuilder/foundation/images/.%20%20tagged/.%20%20RbRt/.%20%20from/.%20%20by/.%20%20for/.%20%20G.O.J.B/.%20%20%7E%7E/OlavWhaltyrSmurfetcklein.jpg[/img]

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Van links naar rechts : Viptweak + Elvhenk + Lordy79 + Hybridz

[img]ftp://24.69.181.236/jbuilder/foundation/images/.%20%20tagged/.%20%20RbRt/.%20%20from/.%20%20by/.%20%20for/.%20%20G.O.J.B/.%20%20%7E%7E/Viptweakklein.jpg[/img]

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Absolyte ("We hebben toch wel een prachtige serveerster") :

[img]ftp://24.69.181.236/jbuilder/foundation/images/.%20%20tagged/.%20%20RbRt/.%20%20from/.%20%20by/.%20%20for/.%20%20G.O.J.B/.%20%20%7E%7E/Epsolyteklein.jpg[/img]

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Voor iedereen die niks ziet bij mij.. ligt aan de server en je moet ze dan ff downloaden bij
ftp://24.69.181.236/jbuilder/foundation/images/.%20%20tagged/.%20%20RbRt/.%20%20from/.%20%20by/.%20%20for/.%20%20G.O.J.B/.%20%20%7E%7E/

• MJC
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-05-2024

MJC

Lordy79:
;)

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op zondag 20 mei 2001 23:59 schreef MJC het volgende:
Lordy79:
Werk jij niet bij -BLAH-? Je gezicht komt me zo bekend voor :)
Is het niet mogelijk dat je je post even edit?
Je hebt gelijk hoor, maar ach... tja.. ik wil niet dat beide databases van mij gelinkt worden... dan ehm... val ik door de mand... heheh >:) >:)

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 21:48 schreef kennedy het volgende:
leggut an mei maar hei heet lollige smurref, hei ken bettar linke smurref heette.
groetjes >:)
Volgens mij ben jij getikt en heb je een splaakgeblek :P

Voor de rest leuke foto''s (na een kwartier m''n modem gruwelijk misbruikt te hebben :) )

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Diadem (Tha Confuzer strikes again :P ) :

[img]ftp://24.69.181.236/jbuilder/foundation/images/.%20%20tagged/.%20%20RbRt/.%20%20from/.%20%20by/.%20%20for/.%20%20G.O.J.B/.%20%20%7E%7E/Diademconfuzedklein.jpg[/img]

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Lordy79 :

[img]ftp://24.69.181.236/jbuilder/foundation/images/.%20%20tagged/.%20%20RbRt/.%20%20from/.%20%20by/.%20%20for/.%20%20G.O.J.B/.%20%20%7E%7E/lordy79klein.jpg[/img]

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Lordy79 (De held van de avond) :

[img]ftp://24.69.181.236/jbuilder/foundation/images/.%20%20tagged/.%20%20RbRt/.%20%20from/.%20%20by/.%20%20for/.%20%20G.O.J.B/.%20%20%7E%7E/ThaManklein.jpg[/img]

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Hybridz :

[img]ftp://24.69.181.236/jbuilder/foundation/images/.%20%20tagged/.%20%20RbRt/.%20%20from/.%20%20by/.%20%20for/.%20%20G.O.J.B/.%20%20%7E%7E/Hybridzklein.jpg[/img]

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

CP (Wat zat er in dat chinese eten? :P ) :

[img]ftp://24.69.181.236/jbuilder/foundation/images/.%20%20tagged/.%20%20RbRt/.%20%20from/.%20%20by/.%20%20for/.%20%20G.O.J.B/.%20%20%7E%7E/CPjajaklein.jpg[/img]

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

El_marcianito :

[img]ftp://24.69.181.236/jbuilder/foundation/images/.%20%20tagged/.%20%20RbRt/.%20%20from/.%20%20by/.%20%20for/.%20%20G.O.J.B/.%20%20%7E%7E/Alien2klein.jpg[/img]

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Aximaxi (Think !!!) :

[img]ftp://24.69.181.236/jbuilder/foundation/images/.%20%20tagged/.%20%20RbRt/.%20%20from/.%20%20by/.%20%20for/.%20%20G.O.J.B/.%20%20%7E%7E/Axithinkklein.jpg[/img]

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

MissX (sorry :* ) :

This picture has been removed by an admin.
Reason :
No sex pic''s allowed...

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Sandalf & Absolyte (absoluut absoluut) :

[img]ftp://24.69.181.236/jbuilder/foundation/images/.%20%20tagged/.%20%20RbRt/.%20%20from/.%20%20by/.%20%20for/.%20%20G.O.J.B/.%20%20%7E%7E/SandalfAbsoluutklein.jpg[/img]

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Morgoth :

[img]ftp://24.69.181.236/jbuilder/foundation/images/.%20%20tagged/.%20%20RbRt/.%20%20from/.%20%20by/.%20%20for/.%20%20G.O.J.B/.%20%20%7E%7E/Morgothklein.jpg[/img]

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Is het een vogel? is het een vliegtuig? NEE, het is een alien !!! :P :

[img]ftp://24.69.181.236/jbuilder/foundation/images/.%20%20tagged/.%20%20RbRt/.%20%20from/.%20%20by/.%20%20for/.%20%20G.O.J.B/.%20%20%7E%7E/Alienklein.jpg[/img]

Kom ook naar de volgende tweakers meeting !!!! :

[img]ftp://24.69.181.236/jbuilder/foundation/images/.%20%20tagged/.%20%20RbRt/.%20%20from/.%20%20by/.%20%20for/.%20%20G.O.J.B/.%20%20%7E%7E/komook.jpg[/img]

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op maandag 21 mei 2001 01:05 schreef -=Confuzer=- het volgende:

[afbeelding]
Serveerster inzoom ROELT!!!! :9~

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

ZOw, ben nu aan''t rippen naar MPEG en rip hierna naar divx... (dit avi formaat kan niet direct naar divx)... foto''s komen btw ook op de cd :)

Verwijderd

Topicstarter
Leuke foto''s!

• HermeS
Op maandag 21 mei 2001 01:48 schreef -=Confuzer=- het volgende:
ZOw, ben nu aan''t rippen naar MPEG en rip hierna naar divx... (dit avi formaat kan niet direct naar divx)... foto''s komen btw ook op de cd :)
was jij die gast met die camera?
hoe groot word de film?

• BC3 Victim
* BC3 Victim heeft het ook erg naar der zin gehad. Ondanks het feit dat we half Utrecht door gelopen hebben, omdat sommige mensen een richtingsgevoel van nul hebben :(

En Confuzer jou pak ik nog wel terug :P

• AxiMaxi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10-2025
Breuh... :(
FTP werkt niet hier op kantoor... |:(
Moet ik weer wachten tot ik vanavond thuis ben.

[Hier had mijn handtekening kunnen staan]

• Elvhenk

Elvhenk

Madam Mikmak

Typisch, bij mij doet alles het extra goed op kantoor! :P

• Whaletyr
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-11-2023

Whaletyr

Spliff

Ja zucht wat een ellende is dat door Utrecht slenteren, maar goed dat ik niet erg goed kan lopen...

Zo maar achtergelaten alleen op de gracht...

Gelukkig was Kaoniyu er om mij te vergezellen in den morgenster.. Hmmm choeff is lekker

Met een aan WAANZIN grensend optimisme

Verwijderd

Ziezo, hier is dan eindelijk /me , ik had dit weekend thuis geen beschikbare internet verbinding om alvast een reactie te posten, gelukkig kan ik nu op mijn werk mijn ei wel kwijt. :)

Ik heb genoten van een leuke zaterdag, het was voor mij alweer een hele poos geleden dat ik met een groepje op stap ben geweest en het is zeker voor herhaling vatbaar!

Jammer genoeg duurde de meeting voor mij tekort om met alle aanwezigen een praatje te maken maar dat wordt in dit forum ruimschoots vergoed. ;)

Het is leuk om te zien dat er al zo snel foto''s op het web gezet zijn, sommige foto''s laten volgens mij duidelijk zien dat de sfeer bijzonder goed was.
Op maandag 21 mei 2001 11:59 schreef Whaletyr het volgende:
Ja zucht wat een ellende is dat door Utrecht slenteren, maar goed dat ik niet erg goed kan lopen...

Gelukkig was Kaoniyu er om mij te vergezellen in den morgenster.. Hmmm choeff is lekker
Eigenlijk schadalig hoor! >:)
Na het eten was de saamhorigheid binnen de groep een beetje ver te zoeken (het zal wel komen door het overdaad aan drank en spijzen) maar dat werd, zoals eerder vermeld, ruimschoots gecompenseerd door een goed gesprek met Whaletyr in café De Morgenster, onder het genot van een Palmpje en een niet-te-versmaden La Chouffe. :P :9 :9~

N.B. Ik kon niemand uit Zwolle bereiken waar ik eventueel zou kunnen overnachten dus die zaterdagnacht heb ik een hotelletje genomen. :z

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Na het eten was de saamhorigheid binnen de groep een beetje ver te zoeken
Ik dacht dat iedereen naar de Boothill Saloon was, behalve ik en Sandalf die zijn tas gingen zoeken en daar later ook terug kwamen?

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op maandag 21 mei 2001 13:16 schreef Lord Daemon het volgende:

[..]

Ik dacht dat iedereen naar de Boothill Saloon was, behalve ik en Sandalf die zijn tas gingen zoeken en daar later ook terug kwamen?
Whaletyr die was een klein beetje achter geraakt en de groep was toen in 3 groepjes achter elkaar opgesplitst. Maar er is toen 1 iemand, als ik het goed heb Viptweak, een paar honderd meter teruggerend en we konden hem (en zijn bodyguards) niet meer vinden. :(

Vonden we wel een beetje lullig ja...

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

O+ *zucht* O+
...de serveerster...

Verwijderd

Ik heb mijn tas inmiddels weer terug. Hij lag toch bij de Winkel van Sinkel en alles zat er nog in!

En waarom waren LD en ik de enige die tot diep in de n8 hebben zitten filosoferen in de Boothill Saloon? Lijkt me nou echt een cafe voor (alternatieve) w&l tweakers :).

• Morgoth
  • Laatst online: 13:57
Dag mensen, hier is jullie favoriete mod weer ;)

Het was erg leuk gezellig etc...

Mijn foto''s worden van de week een keer bij de foto ontwikkelaar gedropt want ik moet ook nog een nieuw fotorolletje hebben dus ja....

Ben nu druk bezig met de foto''s aan het downloaden :)

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Goh, het is mij weer gelukt om er afgrijselijk uit te zien op de foto''s...

Naja, volgens mij zàg ik er die dag überhaupt ook afgrijselijk uit, ik was half ziek (lichamelijk dus, geestelijk ben ik zowieso wel ziek) ...

Die arme serveerster... "Ik kom dan toch niet op internet ofzo he?"

nee hoor, alleen maar op het grootste forum van nederland, in close-up... >:)

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

En ja, zoals jullie zien is Uw Moderator (die ondanks aanhoudende geruchten niet malende is) ook weer veilig thuisgekomen van de meeting...

Nouja, van de meeting thuiskomen was nog niet eens zo moeilijk. Het probleem was het bij m''n ouders wegkomen *hehe*

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

Na het eten was de saamhorigheid binnen de groep een beetje ver te zoeken
Ik was ff samen met CP vooruit gerend om te kijken hoe ver het nog was, maar toen we terug kwamen waren ze kwijt. De tussentijd heb ik gemist

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 11:59 schreef Whaletyr het volgende:

Ja, maar ik was dus echt wel terug gerend en ik heb toen niemand meer gezien !!!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ook niet als je op die link klikt? Krijg je dan geen ftp-map te zien?

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 12:54 schreef Kaoniyu het volgende:
Eigenlijk schadalig hoor! >:)
Na het eten was de saamhorigheid binnen de groep een beetje ver te zoeken (het zal wel komen door het overdaad aan drank en spijzen) maar dat werd, zoals eerder vermeld
Had dan even geroepen ofzo of eventjes naar ons toe gerend, ik had best wel een kutgevoel toen we jullie niet meer zagen :(
N.B. Ik kon niemand uit Zwolle bereiken waar ik eventueel zou kunnen overnachten dus die zaterdagnacht heb ik een hotelletje genomen. :z
Je had ook naar de Dansfabriek kunnen gaan, had je ons zeker weten gevonden :+

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 17:03 schreef Sandalf het volgende:
En waarom waren LD en ik de enige die tot diep in de n8 hebben zitten filosoferen in de Boothill Saloon? Lijkt me nou echt een cafe voor (alternatieve) w&l tweakers :).
A) Het merendeel had ademhalingsproblemen en sommige moesten over hun nek van de lucht die daar hing
B) We hadden weinig zin om te filosoferen en al helemaal daar niet
C) Niet iedereen is alternatief
Pagina: 1 2 Laatste