Verwijderd

Aangezien ik niet uit de faq kan opmaken hoe je moet quoten, doe ik het ff op de volgende manier:

qoute:

Niemand van ons (nee ook jij niet) is 100% homo of hetero, als een ieder van ons nou ''es diep, eerlijk en onbevangen in zijn/haar eigen ziel zou durven kijken, wie zou er dan nog durven beweren het allemaal voor de volle 100% te weten?

einde qoute.

Dit vind ik dus echt bullshit. Ik ben 24 en erachter gekomen dat ik puur op vrouwen val, niet dat ik ooit eens andere gedachten heb gehad naar hetzelfde geslacht toe maar dat is dan al weer jaren geleden.

Om ff op het onderwerp terug te komen: die Imam heeft z''n woorden idd niet zo goed uitgekozen, misschien is het niet eens goed vertaald?

Maar wat hij zegt moet hij voor zichzelf weten en als hetgene wat hij geleerd heeft aangeeft dat wat hij moet denken, kan ik hem geen ongelijk geven. Je mag toch immers in dit land je mening geven?

Dat nou iedereen daar weer overheen valt tja... Dat vind ik dan eigenlijk maar de "bekrompenheid" van een Nederlander.
Je kunt dan beter de opmerking van zo''n Imam en die v/d Christenunie negeren.

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 13:35 schreef pikachuf het volgende:
offtopic:
Quoten doe je door de icoontjes te gebruiken die naast de naam staan (deze links van het huisje :-)

BTW:
Volgens mij kan toch niemand 100% weten of em hetero is of niet hoor.
He kicken :) wat gaat dat makkelijk.
Nu weer serieus: ik denk dat je voor jezelf wel kan bepalen of je hetero bent of niet. Sommige zijn daar nog niet uit en sommige wel. Life is so simple.

Verwijderd

Ik vind niet dat ze gestraft moeten worden.
Ze moeten gewoon hun excuses aanbieden aan alle homo''s en hun mening voortaan voor hun houden als het dit soort discriminatie betreft en als ze het nog een keer doen dan moet van Aartsen ze maar het land uit kicken >:) dan gaan ze maar in hun eigen land op homo''s schelden!

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 15:53 schreef Sjoerdie het volgende:
...
dan gaan ze maar in hun eigen land op homo''s schelden!
Hmmmmmm, dat laatste zinneke vind ik ook niet zo leuk, mee de rest ben ik akkoord.

Verwijderd

Heeft ie al gedaan |:(

Verwijderd

/offtopic:

Chris Rock
-----------

If a woman has a pierced thong, she''ll probably suck your dick :7

If a man has a pierced thong, he''ll probabably suck your dick ;)

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:21

Kettrick

Rantmeister!

Op zondag 20 mei 2001 15:53 schreef Sjoerdie het volgende:
Ik vind niet dat ze gestraft moeten worden.
Ze moeten gewoon hun excuses aanbieden aan alle homo''s en hun mening voortaan voor hun houden als het dit soort discriminatie betreft en als ze het nog een keer doen dan moet van Aartsen ze maar het land uit kicken >:) dan gaan ze maar in hun eigen land op homo''s schelden!
Helemaal mee eens...

wat denken ze wel niet :(

Verwijderd

mxstrAEm:Je bedoelt waarschijnlijk ''tongue'', tong.:P

Het creeren van een dergelijke situatie van strikte regulering leidt zoals bekend tot scheve verhoudingen. Hypocrisie moet mogen, niet moeten.:)
N.B.: In de Italiaanse regio Calabria schijnt bijv ook nogal veel aan anale sex te worden gedaan, zodat de vrouwtjes ''maagd'' blijven tot het huwelijk.

Verwijderd

(staat ook in een ander thread)

Vind het toch wel raar hoor..
Lijkt wel of iedereen opeens zo tolerant is geworden tegenover homoŽs :?

Toevallig zijn er nog een hoop andere personen, behalve moslims (of die islam gast) die homofilie liever zien verdwijnen.

Vraag maar aan een willekeurige iemand wat hij/zij zou doen als zijn zoon homo is..

Ik vind het allemaal zo "gemaakt". Het lijkt wel of alleen die "islam gast" iets heeft tegen

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 00:53 schreef Tweaker het volgende:
Weet je wat mij verbaast. Dat de paus ook discrimeert en dat mag wel
Als de paus in nederland zou wonen zou dat ook niet mogen, maar de paus heeft het iets beter voor elkaar dan imam El Moumni en heeft een eigen staatje.
dat Nazi''s mogen demonstreren (die discrimineren ook), maar imams niet.
Iedereen heeft het recht om te demonstreren. Imams mogen dus ook demonstreren.
Om welke redenen een rechter een demonstratie kan verbieden weet ik niet precies, maar discriminerende uitspraken mag je nooit doen, ook niet tijdens demonstraties.

Verwijderd

Vind het toch wel raar hoor..
Lijkt wel of iedereen opeens zo tolerant is geworden tegenover homoŽs :?

Vraag maar aan een willekeurige iemand wat hij/zij zou doen als zijn zoon homo is..
Yep da vind ik ook zo raar, want waarom is het dan nog steeds zo moeilijk buiten te komen. Waarom wordt het nog steeds als abnormaal aanzien, waarom ??????????????????,
|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

offtopic:
toch ene die niet hypcocriet doet.

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01 22:24

SG

SG surft naar info hardewaren

Omdat het toch echt gewoon abnormaal is, het is ''n seksuele afwijking.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Verwijderd

Nederland is af en toe een beetje door en door hypocriet.

Wij zelf als bevolking hebben er voor gezorgt dat ''bepaalde'' platen van ''bepaalde'' mensen die homo''s uitschelden voor vanalles en nogwat in de top 40 hebben gestaan. (Ik doel op Emminem (schrijf ik dat zo goed?)).

En er zit nogal een verschil tussen de mening van het Vaticaan en daarmee de H. Vader en de iman. Het pratiseren van homoseksualiteit wordt als zonde gezien door het Vaticaan, maar er zijn wezelijke verschillen:
Bij een niet gering aantal mannen en vrouwen is de homoseksuele neiging diepgeworteld. Zij kiezen niet zelf hun homoseksuele instelling uit.[...]Men moet deze mensen met respect, begrip en fijngevoeligheid behandelen.Ook deze mensen zijn geroepen om in hun leven de wil van God te volbrengen en - als zij christen zijn - de problemen die zij als gevolg van hun instelling ondervinden, te verenigen met het kruisoffer van de Heer. (KKK 2358)

Verwijderd

Op zondag 27 mei 2001 01:08 schreef hybridz het volgende:

[..]

Als de paus in nederland zou wonen zou dat ook niet mogen, maar de paus heeft het iets beter voor elkaar dan imam El Moumni en heeft een eigen staatje.
[..]

Iedereen heeft het recht om te demonstreren. Imams mogen dus ook demonstreren.
Om welke redenen een rechter een demonstratie kan verbieden weet ik niet precies, maar discriminerende uitspraken mag je nooit doen, ook niet tijdens demonstraties.
Als de paus naar Nederland zou komen zou hij echt niet worden tegengehouden. Ook de kardinalen en bisschoppen hier zijn niet pro-homo. Die Imam heeft zich gewoon een beetje dom uitgelaten, als hij het anders geformuleerd had, was er niet zo''n ophef over geweest.

En Eminem was ik trouwens nog vergeten.

• -=Confuzer=-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Ach, er zijn een hoop mensen die een hekel hebben aan die Imam... en als je hem zo kan pakken doen ze dat ook... :P
Eigenlijk omdat ie hetzelfde bij die mensen geprobeerd zou hebben... !...

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

Pagina: 1 2 Laatste