Op dinsdag 10 april 2001 00:20 schreef Legion het volgende:
Lezen is ook moeilijk he, volgens mij lees je 2 zinnen en begin je er dan oplos te fantaseren.
Ik zou als ik jou was eerst lezen wat ik heb gezegd, en kom dan terug met een zinnige reply.
Hier wordt ik gewoon moe van...
Ik HEB je hele post gelezen, en relevante voorbeelden bedenken is niet fantaseren.
Maar speciaal voor jou zal ik ook nog even reageren op de alle stukjes uit je post, al denk ik dat ik alles al wel gezegd heb.
Ik krijg dus zo onderhand wel de schijt van mensen die deze dingen erbij betrekken.
Het verbieden van roken is net zoiets als het verbieden van voetbal en dan als ik dan zeg dat american football ook een gevaarlijke sport is zeg jij zeker dat ik er dingen bij betrek die er niks mee te maken hebben.
Ik weet niet hoe jij dan autorijdt ofzo, maar met 180 over een weg waar maar 30 mag is zeker ongezond, maar dat is ook vet tegen de regels, 30 rijden waar je 30 mag is zo veilig als wat.
Ik rij geen auto (rook ook niet), maar 30 kilometer per uur rijdt natuurlijk niemand. Alleen op woonerven rijden sommige auto''s 30, maar in de stad waar ik woon is bijna de hele bebouwde kom 30 geworden en niemand houdt zich eraan. Het rijden van 30 km/h is vergelijkbaar met het roken van 1 sigaret per jaar.
Maar jij vindt dus ook dat iemand die een ongeluk heeft gekregen terwijl hij te hard reed, minder voorrang moet krijgen bij de behandeling dan iemand die zich aan de snelheid hield?
Zodra jij je aan de regels houdt KUN je alleen maar verongelukken door overmacht, dingen waar jij geen controle over hebt,
Dus als ik me aan de snelheid hou is het nooit mijn schuld als ik een ongeluk krijg? Je moets eens weten hoeveel mensen er niet op zitten te letten als ze 50 rijden en daardoor tegen een boom rijden.
dus zo''n TUFTUF aso die denkt dat te snel rijden "ruig" is en dat flitspalen een gevaar zijn. Dit zijn de mensen die autorijden ongezond voor andere weggebruikers maken.
Die aso''s zijn de nicotine van de snelweg. Iedereen weet dat er aso''s op de weg rijden en dat er dus een kans is dat je door een aso wordt doodgereden.
Maar wanneer IEDEREEN zich aan de regels houdt is de kans zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer klein dat je ooit een ongeluk krijgt.
En als de filters in sigaretten alle schadelijke stoffen eruit filteren is de kans ook zeer klein dat je aan roken dood gaat. Helaas bestaan die filters niet, en bestaan er ook geen automobilisten die zich altijd aan de regels houden en nooit ook maar een foutje maken.
Roken hoe je het ook draait of keert blijft ALTIJD ongezond.
In een sigaret zit echt geen enkele stof die goed is voor de mens hoor.
Hmmm, ik ken mensen die roken en toch een perfecte conditie hebben. Naarmate je meer rookt wordt de kans groter dat je er lichamelijke schade door oploopt. Naarmete je meer auto rijdt wordt de kans groter dat je er lichamelijke schade door oploopt.
Bij roken is de kans idd groter dat je er ziek van wordt. Maar waar ligt dan de grens? Nu bij roken, maar over een paar jaar wordt je ook niet meer geholpen als je naast een vuurwerkfabriek woont, of als je naar een cafe met kerstversiering heen gaat. En er zijn ook nog wel dingen te bedenken die veel gevaarlijker zijn dan roken.
Toen ik van deze wet hoorde vond ik het wel een goed idee, maar toen ik er over ging nadenken kwam ik tot de conclusie dat het voorrang geven aan niet-rokers gewoon discriminatie is. En ik ben altijd tegen discriminatie, ook als het om zoiets slechts als roken gaat.
En kom nu maar met een zinnige reply.
edit:
Uit jouw edit mag ik concluderen dat jij vindt dat iedereen die zich niet aan de wet houdt zijn recht op medische zorg daarmee verspeelt?
Dus als jij een keer iets te veel op hebt en struikelt, waardoor je kop openhaalt, dan moeten we je maar dood laten bloeden?
Kom op he, als iemand de wet overtreedt moet hij gestraft worden door een rechter en niet door een arts.