Toon posts:

Zoek windows datum -> shutdown proggy

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een proggy die je windows afsluit(shutdown) op een ingestelde datum en tijd.. Iemand een url'etje ?

Verwijderd

Taskmanager met rundll;user exit?

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Taskmanager met rundll;user exit?
Task Scheduler zul je bedoelen :)
Volgens mij is het rundll32 user,exitwindows

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Daarom zet ik er ook een vraagteken achter, maar je hebt gelijk, die bedoelde ik dus :)

Goeie correctie :)

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, weer een probleem de wereld uit !

• ~Destructor()
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
:) Ik hoor GRAAG hoe het afloopt ;)

Ik had namelijk het 'fenomeen' dat m'n taakplanner 'vergat' dat ie de betreffende taak al eens had uitgevoerd... en deed hem voor de lol nog eens, en nog eens, en nog eens, en....

Nothing is impossible

Verwijderd

Gebruik Autoshutdown, kun je downloaden van http://www.barefootinc.com /

Werkt perfect
In je bios kun je ook het tijdstip instellen dat je pc weer aanspringt
:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik nu Autoshutdown zoals superprinz aangaf, en dit werkt perfect.. Het is gelukkig niet al te groot en integreerd zich nergens mee(daar heb ik echt een sch*rfthekel aan)..

In combinatie met het automatisch aanmelden wat tweakui als optie heeft, kan je idd de computer automatisch laten starten een script uitvoeren en om een gezette tijd weer uit laten gaan.. Da's toch handig :)

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:12
Ik weet niet of jullie Winamp gebruiken (op mp3's enzo af te spelen), maar daar kan je allemaal verschillende pluginns voor downloaden waarmee je dus ook je computer kunt uitschakelen (tijdklok), maar ook kan laten inschakelen (handig als wekker, heb je gelijk je favo mp3's te horen). :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik je niet begrijp.. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat een winamp plugin je pc opstart :)

Een alarm start een nummertje op de ingestelde tijd.. Maar winamp moet er zelf voor draaien geloof ik

Verwijderd

Ik heb net autoshutdown gedownload, ik heb alle mogelijke settings toegepast die mogelijk zijn bij optie shutdown. Maar ik blijf maar die "It's now safe to turn of your computer" screen houden ( :( :( argh!!). Heb ook andere progs gebruikt, zelfde geintje. Als ik win2kpro zelf handmatig afsluit sluit de comp wel gewoon af (Heb APM settings in win2k geactiveerd).
Heb trouwens ook m.b.v. Task Scheduler
d.m.v. rundll32 user,exitwindows zo'n automatische afsluit functie willen aanmaken. Task Scheduler doet het bij niet eens! (ook d.m.v. andere windows progs in de scheduler op te nemen) Om gek van te worden!! :( :( Kan iemand mij niet zo'n werkende **.job mailen (raftor@thearmy.com), dan weet ik zeker dat ik niet het niet aan mij ligt! Thx)

Mobo: Abit BH6

Heeft iemand een idee/oplossing?? Ik ben nl. zeer geïnteresseerd in zo'n functie die windows automatisch afsluit! B.v.d.

• DPLuS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

DPLuS

Ik heb een heel cool programma, kun je alles mee schedulen!!

>>>

TechScheduler for Windows 98/95/NT/2000 is the latest generation of powerful Windows scheduling tools produced by Dean Software Design. You can schedule virtually any Windows activity, allowing your workstation or server to become a task and event manager for local and remote systems.

<<<

check: www.winutils.com

Download van:
http://www.winutils.com/teksched.zip

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-04 13:08

collin

Who da man !!

je ken ook gewoon in de windows scheduler een .bat filetje zetten met dit erin:

rundll32.exe user.exe,ExitWindows

werrukt ook!