Ik wil graag de Lite-on LTR-16102B kopen. Maar ik kan alleen de Lite-on LTR-16101B vinden. Weet iemand waar ik de 2B kan kopen??? 
Please reply
Please reply
Op woensdag 26 september 2001 13:09 schreef fortitudo het volgende:
'k Heb al enkele mensen met deze brander gezien op deze site en ik wil deze ook maar waar ken ik hem KOPEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.
knopje kan je je berichten wijzigen. Hoef je niet opnieuw te posten, sommige mensen kunnen zich hier aan ergeren. Dan krijg je opmerkingen als 'wil je de HK in ofzo'een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
dan heb je alleen je compu nogOp woensdag 26 september 2001 18:05 schreef dogmeister het volgende:
bedankt sick nick, wist ik nie... ik zal mijn leven beteren en geen mensen aan het ergeren meer maken... , verder ga ik stoppen met roken en zal mijn drinkgewoontes minderen... hips...
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Dan is het goedOp woensdag 26 september 2001 18:05 schreef dogmeister het volgende:
bedankt sick nick, wist ik nie... ik zal mijn leven beteren en geen mensen aan het ergeren meer maken... , verder ga ik stoppen met roken en zal mijn drinkgewoontes minderen... hips...
vobisOp woensdag 26 september 2001 19:35 schreef tim het volgende:
Vobis heeft hem ook, weet alleen niet of het 1b of 2b is.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Ben het lichtelijk vergeten.Op woensdag 26 september 2001 20:24 schreef tim het volgende:
Wat is het verschil ?
Volgens mij raken ze door de Water Joe heen hoor. Ik moest 269 betalen incl. verzendkosten zonder Water JoeOp woensdag 26 september 2001 21:34 schreef _JGC_ het volgende:Gistron is overigens helemaal niet duur. Water joe en een Lite-on voor 249+18
20*350ZO45°
Waar dan?Op donderdag 27 september 2001 09:05 schreef Canard het volgende:
ik weet wel waar je de LTR-16102B kunt halen
Precies... daar!Op donderdag 27 september 2001 14:20 schreef The Fox het volgende:
[..]
Waar dan?
Verwijderd
Verwijderd