Toon posts:

Wie hoger met KT133a

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is waar,maar je kan al die dingen die je opnoemt gewoon kopen in de winkel en alles is al voor je bedacht en lukt het dan nog niet dan is er altijd nog Tweakers om een Topic te beginnen over je probleem(meestel wel met uitkomst)
Ik bedoel te zeggen dat het toen inderdaad een grotere prestatie was om 33mhz fsb erbij te halen dan nu.

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 20:32

JeroenT

hoi!

hehehe mijn BX loopt ook al op 150 fsb :P P3 1000mhz @ 1125mhz

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 september 2001 18:05 schreef Klubbheads het volgende:
hehehe mijn BX loopt ook al op 150 fsb :P P3 1000mhz @ 1125mhz
Ja maar dat mobo kan standaard al op 133fsb

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Ik denk niet dat er veel verschil is tussen overklokken 3 jaar geleden en nu. Het zijn beide situaties waarin mensen de grens opzoeken. En dingen verzinnen om die grens te bereiken. En ik denk dat die grens vroeger net zo moeilijk te bereiken was als nu. Ok nu is er al meer gewoon te koop, en is er tweakers. Maar nu heb je zoals eerder al gezegt is videokaarten die watergekoeld worden, allerlei chips waar heatsinks op moeten, of zelfs bridges die met water worden gekoeld. Voedingen die iets worden aangepast om een stabielere 5volt te geven, voltage mods, Dabit die op zijn videokaart gaat solderen,etc etc.
Dat zijn allemaal meer dingen van nu.

Geen inspiratie

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 29 september 2001 19:26 schreef martijn12345 het volgende:
Ik denk niet dat er veel verschil is tussen overklokken 3 jaar geleden en nu. Het zijn beide situaties waarin mensen de grens opzoeken. En dingen verzinnen om die grens te bereiken. En ik denk dat die grens vroeger net zo moeilijk te bereiken was als nu. Ok nu is er al meer gewoon te koop, en is er tweakers. Maar nu heb je zoals eerder al gezegt is videokaarten die watergekoeld worden, allerlei chips waar heatsinks op moeten, of zelfs bridges die met water worden gekoeld. Voedingen die iets worden aangepast om een stabielere 5volt te geven, voltage mods, Dabit die op zijn videokaart gaat solderen,etc etc.
Dat zijn allemaal meer dingen van nu.
dat gebeurde vroeger ook maar toen vaak meer met zelf ontdekken en uitproberen,ik denk dat ik het nu een stuk makkelijker heb dan ik dat vroeger zou hebben gehad om te O.C.en.
Pagina: 1 2 Laatste