Toon posts:

De Harman Kardon AVR 3000 waar kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Na de thread: [topic=215680/1/25] , heb ik besloten om te gaan voor een Harman Kardon Digital Receiver te gaan, de avr 3000.

Nu las ik in deze thread: [topic=201000/1/25] , dat deze het goedkoopst te krijgen is in Duitsland.

Nu kan ik em postorderen met een Credit card en dan heb ik em... Ik zat zelf meer te denken ff naar Duitsland, (kennissen wonen bij de grens). Nu heb ik gekeken waar de versterker te krijgen is voor DM 780 ... En das allemaal in het zuiden cq oosten.
VEEL TE VER :D

Zijn er geen audio zaken aan de rand van nederland in het oosten, maar dan wel in duitsland, waar ik em ook kan krijgen voor rond de FL 999.00??
Dan kan ik er namelijk heen rijden :)

Graag een reactie van jullie.. :)

Verwijderd

Hobo hi-fi in enschede zou hem wel moeten hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 september 2001 18:32 schreef Driez het volgende:
Hobo hi-fi in enschede zou hem wel moeten hebben.
Ja vast wel maar ook voor 999.- ?

Verwijderd

Als jij 999,- stort om mijn rekening,heb jij over 2 weken een AVR3000 ! >:)

• Borry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-08 15:11

Borry

prutsen is mijn leven

Studio City aan de Heurne in Enschede heeft hem ook.
Heb ik mijn AVR 300 gekocht.(http://www.hifistudiocity.nl/)
In Nordhorn bij Denekamp is Media Markt, die heeft hem ook.
Heb ik mijn DVD 1 speler gekocht (was 450,- goedkoper dan in Nederland).
Ik zou het knap vinden als je hem legaal kunt kopen onder de 1000,--.

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 september 2001 20:39 schreef Borry het volgende:
Studio City aan de Heurne in Enschede heeft hem ook.
Heb ik mijn AVR 300 gekocht.(http://www.hifistudiocity.nl/)
In Nordhorn bij Denekamp is Media Markt, die heeft hem ook.
Heb ik mijn DVD 1 speler gekocht (was 450,- goedkoper dan in Nederland).
Ik zou het knap vinden als je hem legaal kunt kopen onder de 1000,--.
Nou bekijk de andere thread daar is ie te koop voor 799 DM = FL 980.00 ( check http://www.mediacheckpoint.de/ )

Maar ff serieus, niet gedoe van ik gelooof niet dat je em kan krijgen voor dit en dat, ik vraag: Waar onder de 1000.00 aan grens Duitsland - Nederland :)

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 06:58
Sterker nog, 779.- DM is ongeveer FL 880.- :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 september 2001 22:42 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Sterker nog, 779.- DM is ongeveer FL 880.- :)
Nog beter :)
Nou waaaaaar?? :D hehehe

Verwijderd

bij correct kost ie 1399 ofzoiets :r

Verwijderd

Topicstarter
Maar goed ik mag er dus vanuit gaan dat niemand een goedkope winkel weet aan de grens waar ik em kan kopen?

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Geef toch wat meer uit, ik heb weinig zin om een topic ""help me wat moet ik doen"" te zien als ie een keer kapot gaat als je hem uit dld haalt

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 26 september 2001 18:47 schreef hervaz het volgende:
Geef toch wat meer uit, ik heb weinig zin om een topic ""help me wat moet ik doen"" te zien als ie een keer kapot gaat als je hem uit dld haalt
Ik weet niet hoe ik die quote van je moet categoriseren, maar ik beschouw hem als overbodig...

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
Die post is helemaal niet overbodig. Ik heb wel eens voor weining de eerste Onkyo prologic receiver uit Duitsland gehaald, en die ging helaas kapot. Dat kost je dan wel even meer tijd, geld en moeite om gerepareerd te krijgen...

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 26 september 2001 20:37 schreef Heintje het volgende:
Die post is helemaal niet overbodig. Ik heb wel eens voor weining de eerste Onkyo prologic receiver uit Duitsland gehaald, en die ging helaas kapot. Dat kost je dan wel even meer tijd, geld en moeite om gerepareerd te krijgen...
True maar ik vond het gedeelte "help me wat moet ik doen" beetje denigrerend ... en dat hij weinig zin had in dat soort topics...

Maar ok ...

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Op woensdag 26 september 2001 20:37 schreef Heintje het volgende:
Dat bedoel ik, no need to get pissed drliter

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-07 12:12

CORVETTE

---- American V8 ---

Misschien kun je ergens een etalage of demomodel vinden , daar heb ik mijn HK ook vandaan :)

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Verwijderd

by the way,

what-hifi was niet zo te spreken over de harman/kardon avr lijn.....

Verwijderd

MOMA/Media Markt. Heb ik laatst iets nieuws van harman/kardon zien staan. kan me de prijs ff niet herinneren blies in ieder geval wel hard. Ik kom er zaterdag nog dan zal ik wel ff kijken voor je.

Deze Media Markt is in Duitsland duss cheap!!.

Ja gaat gewoon via de A1 richting hengelo. 1e afslag Oldenzaal eraf weg helemaal volgen tot afslag denekamp.
Richting denekamp aanhouden 1 maal in denekamp alsmaar rechdoor. Dan kom je vanzelf bij de grens. 500meter hierna zie je een groot gebouw waaropstaat MOMA hierin zit ook Media Markt je kunt ook even kijken op Mediamarkt.de maar dat is meer compuspul. Suc6

Greetz

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 september 2001 11:30 schreef legacy81 het volgende:
MOMA/Media Markt. Heb ik laatst iets nieuws van harman/kardon zien staan. kan me de prijs ff niet herinneren blies in ieder geval wel hard. Ik kom er zaterdag nog dan zal ik wel ff kijken voor je.

Deze Media Markt is in Duitsland duss cheap!!.

Ja gaat gewoon via de A1 richting hengelo. 1e afslag Oldenzaal eraf weg helemaal volgen tot afslag denekamp.
Richting denekamp aanhouden 1 maal in denekamp alsmaar rechdoor. Dan kom je vanzelf bij de grens. 500meter hierna zie je een groot gebouw waaropstaat MOMA hierin zit ook Media Markt je kunt ook even kijken op Mediamarkt.de maar dat is meer compuspul. Suc6

Greetz
Hey legacy,

Als jij serieus binnenkort daar komt, dan zou ik het zeer waarderen als je even wilt kijken naar de kosten van die AVR 3000 :)

Ik wil dat ding gruwelijk graag hebben 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 september 2001 11:13 schreef wiebe het volgende:
by the way,

what-hifi was niet zo te spreken over de harman/kardon avr lijn.....
Welke What HiFi hebben we het hier over dan? Ik heb de meeste wel gelezen en bekeken over H/K.
Ik heb em geluisterd, en ik moet zeggen hij knalt lekker, in het verleden heb ik vaker een H.K aan me speakers gehad,
en dat klonk byzonder goed.

Heb je em zelf al gehoord?

Verwijderd

H/K roelt

in preciepe moet je je buren ook mee laten betalen want die hebben er ook plezier van >:)

Ik zal wel ff kijken zaterdag.
ik moet er dan wel heen kad er namelijk een woofer gekocht die ik binnen 5 min had opgeblazen |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 september 2001 15:58 schreef legacy81 het volgende:
H/K roelt

in preciepe moet je je buren ook mee laten betalen want die hebben er ook plezier van >:)

Ik zal wel ff kijken zaterdag.
ik moet er dan wel heen kad er namelijk een woofer gekocht die ik binnen 5 min had opgeblazen |:(
Hey man hardstikke koel! Bedankt!

En die woofer? welke had je?

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:09

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Correct in Rotterdam doet veel met Harman Kardon

* memphis heeft daar zijn TC600 autoversterker vandaan :P

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 14:40 schreef drLiter het volgende:

[..]

Welke What HiFi hebben we het hier over dan? Ik heb de meeste wel gelezen en bekeken over H/K.
Ik heb em geluisterd, en ik moet zeggen hij knalt lekker, in het verleden heb ik vaker een H.K aan me speakers gehad,
en dat klonk byzonder goed.

Heb je em zelf al gehoord?
nee heb hem zelf niet gehoord, in de what hifi van september staat een review van de avr5000, het grote broertje van de 3000 zeg maar :P

dit is wat ze er ongeveer over schrijven:

hhet filmgeluid is goed, maar het stereogeluid is minder. hij ziet er mooi uit(dat kan je niet ontkennen :9~ :9~ :9~ ) zit een afstandsbediening met scherm( :9~ ) bij, weet niet of dat bij de 3000 ook zo is.
de conclusie van whathifi is dat de yamahaRXV620RDS de beste a/v receiver is onder de 600 pond. en de nad T761 heeft de beste stereo.
de avr5000 heeft 4 sterren...

Verwijderd

Kad een RTO Professional Audio (duits) 200Watt woofer/buis

5min :)

Verwijderd

Topicstarter
Hey, je bent vandaag geweest bij media markt?

Wat kostte ie?

Verwijderd

Topicstarter
Kick maar ^ :D

Verwijderd

hmmmmmmz ik lees geduldig mee :D

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 september 2001 19:38 schreef wiebe het volgende:
hmmmmmmz ik lees geduldig mee :D
Hoezo jij wil er ook 1 kopen?

Verwijderd

Niet geweest dit weekend kon het niet redden sorry misschien volgend weekend (drukdrukdruk)

Verwijderd

Op http://www.hifimasters.de/dolby/006.html hebben ze de AVR 4000 voor 1200 mark.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 oktober 2001 19:21 schreef Konijn het volgende:
Op http://www.hifimasters.de/dolby/006.html hebben ze de AVR 4000 voor 1200 mark.
Ja ja... :) Das wel leuk, maar zo blijf ik de grenzen verleggen :)

Verwijderd

Op zondag 30 september 2001 21:09 schreef drLiter het volgende:

[..]

Hoezo jij wil er ook 1 kopen?
mwah misschien, kan ook een marantz sr4200 worden of een stereo vertsterker(marantz pm7000 of nadc350 oid...)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 oktober 2001 09:26 schreef legacy81 het volgende:
Niet geweest dit weekend kon het niet redden sorry misschien volgend weekend (drukdrukdruk)
En ben je geweest?

Verwijderd

volgens mij word het niks met die gast... zelf maar is een beetje rondkijken dan??? >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 oktober 2001 15:08 schreef wiebe het volgende:
volgens mij word het niks met die gast... zelf maar is een beetje rondkijken dan??? >:)
uuuh, ja dat was ik nou net niet van plan ;) Net te ver weg om "ff" te kijken :D

Verwijderd

Topicstarter
Damn zeg, ligt het nou aan mij of is ie weer duurder geworden? Ik snap er geen moer van, ik kan em nergens meer voor de oude prijs bestellen :(

Iemand nog duitse sites waar ie goedkoop te vinden is?

• Redheinz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 14:59
Hifimasters is een prima winkel, ook geweest...
Bel ze gewoon ff. Misschien hebben ze 'm wel voor een lekkere prijs. Neem je meteen een setje speakertjes mee, ook lekker cheap :)

Zin.

Verwijderd

Topicstarter
Nu enkele maanden later, kan ik em nergens kopen voor weinig. Echt niet normaal. Zelfs in duitsland zijn de prijzen omhooggegaan.

Iemand nu nog ideeen waar ik em eventueus zou kunnen kopen?

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Bji stassen is ie volgens mij maar fl 1200.

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Dan neem je toch lekker de Denon AVR 1802.
Die is nog DM 789.

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Probeer het eens hier:
http://www.electronica24.de

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1