niet te veel in forum neuzen kijken of ie komt

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
sjees je post iets en gelijk pats slotje zit je de hele avond in forum ? nix te doen ? of spelen met gevaarlijke vrienden ?

ik wil meningen horen nie slotjes

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

:?

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• _MaLa_
ja zocht wat goede newsgroups maar traag zat te spelen met zen advanced functies :(

Verwijderd

Slotje :?

hehe j/k :), maar ff serieus. WAAR HEB JE HET OVER?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Je vraagt om illegale shit en je verwacht dat dat open blijft :?

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik gok dat je het over dit topic hebt:
[topic=236768]

En in dat geval hoort dit thuis in [forum=15], dus daar heb ik em even voor je heengeschopt *D

• _MaLa_
nee zocht wat snelle servers en de meeste die newsgroepen veel gebruiken weten dat .. je kan wel search gaan gebruiken van google maar daar zie geen snelheid >:)

chello loopt op de 1ne server wel snel en de andere nie ..

• Roelant
  • Niet online
Op maandag 24 september 2001 22:51 schreef _MaLa_ het volgende:
ja zocht wat goede newsgroups maar traag zat te spelen met zen advanced functies :(
Hmm, dat heeft niets te maken met "spelen" hoor, hij heeft er bewust een slotje op gegooid en wel op basis van het volgende stukje FAQ:
En links naar warez zijn zeker ook niet welkom?
Neen. Warez/cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc etc worden geweerd omdat we geen gezeik willen met een of andere Harrie (bij deze excuses aan iedereen die Harrie heet) van de BSA/BUMA/whatever die het nodig vindt om ons een boete of iets dergelijks te geven omdat wij links hebben staan naar illegale shit. Ook vragen over het backuppen van een cd worden ook niet op prijs gesteld ook al mag dat in meer of mindere mate wel.
Gewoon al het bovenstaande niet doen. Mocht je toch neigingen krijgen, dan zal dat uitlopen op een slotje + waarschuwing/ban. GoT is een van de vele sites op internet en we gaan ook niet ontkennen dat die allemaal legaal zijn qua content, we doen alleen ons best om GoT in ieder geval WEL schoon te houden van allerlei illegale rommel.

• MrE

MrE

Illigale shit vind ik geen probleem, het hier vragen is not done. Het zou zonde zijn als Femme door het AT van zijn bed gelicht wordt omdat hij er een warezsite op na houdt en T.net wordt discontinued.
En dat een moderator dan zijn 'macht' (zeg maar gewoon toegekende rechten) gebruikt om dat te voorkomen is niet meer als logisch.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:12

Arno

PF5A

En los van dat... dit soort dingen kun je veel beter vinden bij Google, zoals ik dus daar ook al aangaf

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Roelant
  • Niet online
Op maandag 24 september 2001 22:58 schreef MrE het volgende:
En dat een moderator dan zijn 'macht' gebruikt om dat te voorkomen tja....
... is volledig terecht en had je bovendien kunnen raden als je het bovenstaande stukje FAQ had gelezen. Ik geloof dat je wat dat betreft Traag op je blote knietjes mag bedanken dat je er geen waarschuwing voor hebt gehad.

• _MaLa_
bah maar je kan gewoon afwachten en dan toch nog zoiets doen als er echt warez links worden geplaatst ? beetje snel vind ik ... beetje pesten lijkt het wel zo komt het aan bij me .

• _MaLa_
'blote knietjes ' ? niet te wijs he ! >:)

• Arno

Arno

PF5A

Op maandag 24 september 2001 22:59 schreef _MaLa_ het volgende:
beetje pesten lijkt het wel zo komt het aan bij me .
Ik kan veel meer dingen doen om je te pesten, daar heb ik geen slotjes voor nodig, zoals Negotiator al zei, als ik je echt wilde pakken had ik je een waarschuwing ofzo kunnen geven :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• MrE

MrE

Op maandag 24 september 2001 22:59 schreef _MaLa_ het volgende:
bah maar je kan gewoon afwachten en dan toch nog zoiets doen als er echt warez links worden geplaatst ? beetje snel vind ik ... beetje pesten lijkt het wel zo komt het aan bij me .
Het geven van aanleiding (post hier maar warez en kijk hoe ver we komen) is ook pesten. Je weet dat er gezeik van komt.

• _MaLa_
ok ok ok is goed ... maar je bent wel snel >:) zit je de heleavond te checken ofzo ?

• Arno

Arno

PF5A

Op maandag 24 september 2001 23:02 schreef _MaLa_ het volgende:
ok ok ok is goed ... maar je bent wel snel >:) zit je de heleavond te checken ofzo ?
Nee hoor :)

Ik was pas om half 10 ofzo thuis

Jeremy Clarkson

• _MaLa_
hehe ok :) effe checken >:)
Pagina: 1