sjees je post iets en gelijk pats slotje zit je de hele avond in forum ? nix te doen ? of spelen met gevaarlijke vrienden ?
ik wil meningen horen nie slotjes
ik wil meningen horen nie slotjes
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Hmm, dat heeft niets te maken met "spelen" hoor, hij heeft er bewust een slotje op gegooid en wel op basis van het volgende stukje FAQ:Op maandag 24 september 2001 22:51 schreef _MaLa_ het volgende:
ja zocht wat goede newsgroups maar traag zat te spelen met zen advanced functies
En links naar warez zijn zeker ook niet welkom?
Neen. Warez/cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc etc worden geweerd omdat we geen gezeik willen met een of andere Harrie (bij deze excuses aan iedereen die Harrie heet) van de BSA/BUMA/whatever die het nodig vindt om ons een boete of iets dergelijks te geven omdat wij links hebben staan naar illegale shit. Ook vragen over het backuppen van een cd worden ook niet op prijs gesteld ook al mag dat in meer of mindere mate wel.
Gewoon al het bovenstaande niet doen. Mocht je toch neigingen krijgen, dan zal dat uitlopen op een slotje + waarschuwing/ban. GoT is een van de vele sites op internet en we gaan ook niet ontkennen dat die allemaal legaal zijn qua content, we doen alleen ons best om GoT in ieder geval WEL schoon te houden van allerlei illegale rommel.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
... is volledig terecht en had je bovendien kunnen raden als je het bovenstaande stukje FAQ had gelezen. Ik geloof dat je wat dat betreft Traag op je blote knietjes mag bedanken dat je er geen waarschuwing voor hebt gehad.Op maandag 24 september 2001 22:58 schreef MrE het volgende:
En dat een moderator dan zijn 'macht' gebruikt om dat te voorkomen tja....
Ik kan veel meer dingen doen om je te pesten, daar heb ik geen slotjes voor nodig, zoals Negotiator al zei, als ik je echt wilde pakken had ik je een waarschuwing ofzo kunnen gevenOp maandag 24 september 2001 22:59 schreef _MaLa_ het volgende:
beetje pesten lijkt het wel zo komt het aan bij me .
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Het geven van aanleiding (post hier maar warez en kijk hoe ver we komen) is ook pesten. Je weet dat er gezeik van komt.Op maandag 24 september 2001 22:59 schreef _MaLa_ het volgende:
bah maar je kan gewoon afwachten en dan toch nog zoiets doen als er echt warez links worden geplaatst ? beetje snel vind ik ... beetje pesten lijkt het wel zo komt het aan bij me .
Nee hoorOp maandag 24 september 2001 23:02 schreef _MaLa_ het volgende:
ok ok ok is goed ... maar je bent wel snelzit je de heleavond te checken ofzo ?
Jeremy Clarkson
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq