Toon posts:

Streng Regime ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
=============

Het beste kun je beginnen met de site van de moederbordfabrikant. Deze heeft vaak een lijst (of een link naar een lijst) met zgn. "known issues"; een document waarin mogelijke problemen met bepaalde hardware wordt omschreven.
Dat lost al een groot deel van je vragen op.
Heb je dan nog een vraag over een specifiek component, vraag het dan gerust hier.
==================

Ik snap dat er tot op een zekere hoogte bepaald moet worden wat waar mag staan , wat er niet in voor mag komen etc etc etc .Maar sommige dingen vind ik hier wel erg ver gaan .
Ik las zelf dat ik VEEL irritante replies gaf..Ik heb zo'n idee dat ik maar 3 keer wat gezegd heb hier ..is 3 keer dan VEEL ? Dan zijn er 4 enorm veel en 6 onwijs veel .

Verder wil ik nog even klagen over het bovenstaande . Je kan wel fijn op elke website van een leverancier\producent gaan kijken wat ze over hun eigen product zeggen , maar hier serieus kan je die informatie nemen . ASUS V7700 , deze kaart is eigenlijk te duur maar wel goed ...Zoiets kom je toch nooit tegen op een site van een producent..Die proberen hun rommel gewoon te verkopen . Ik vind het niet overbodig om hier gewoon een lijst te kunnen posten met de inhoud van je toekomstige computerkast . Gebruikers kunnen er lekker commentaar op geven (goed of slecht) en op grond daarvan kan je je systeem aanpassen.

of zie ik dat nu verkeerd ?

-op alle forums lijkt het wel een hype om mensen te "bannen " . Mensen met een andere kijk op dingen en die hun mening gewoon uiten.Of dit nu op computergebied is of op het vlak van algemeen denken . (zie fokforum.nl) . Er is een vaste kliek en daar kom je niet zomaar bij . Het lijkt wel een minderheidsgroepering die zijn eigen belangen verdedigd . Maar nu dwaal ik weer af . Dit is het fokforum niet. Hier wordt toch nog serieus antwoord gegeven ..maar dat bannerig gedrag vind ik een beetje hielenlikkerij . Laat de moderator dan een mailtje sturen naar de poster met een waarschuwing of iets dergelijks . Niet 20 van die pisreplies van users die effe de hielen willen likken van bepaalde moderators of wat dan ook .

grtz bd

*bruine armen , vies he"

Verwijderd

Topicstarter
carrier down blijkbaar

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-11 23:03

Remi

Moo!

Op zondag 23 september 2001 15:43 schreef Bart Decker een hele boel.
En.... lucht het op?

Om eerlijk te zijn begrijp ik je punt hier even niet. Kan iemand even in het kort vertellen wat zijn probleem is?

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik niet, heb geen flauw idee waar die jongen het over heeft :)

(disclaimer: heb er op dit moment ook absoluut geen zin in om er over na te denken)

• Remi

Remi

Moo!

Op maandag 24 september 2001 00:12 schreef thefirstikke het volgende:

(disclaimer: heb er op dit moment ook absoluut geen zin in om er over na te denken)
Gelukkig, ik dacht al dat het aan mij lag. :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ach ik heb even [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/9708]gekeken[/url] en ik denk dat ik bij in ieder geval 3 topics een lichte vorm van recalcitrant schoppen tegen de krib zie.

Whatever makes him happy..

Maar wat-ie nou wil zeggen :?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Remi

Remi

Moo!

Op maandag 24 september 2001 00:23 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]

Ach ik heb even [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/9708]gekeken[/url] en ik denk dat ik bij in ieder geval 3 topics een lichte vorm van recalcitrant schoppen tegen de krib zie.

Whatever makes him happy..

Maar wat-ie nou wil zeggen :?
Ha, nu zie ik het ook...

Meneer is een:

ik-vind-dit-forum-erg-klote-maar-niet-klote-genoeg-om-zelf-op-te-r*tt*n-figuur

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nee, dat zie je verkeerd, hij wil in aanmerking komen om "wereldverbeteraar" achter z'n naam te krijgen, gezien z'n ideeen :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

ROFLOL :D , ik denk niet dat die titel nog snel uitgedeeld wordt ;)

Maar het wordt een beetje lastig praten/discusieren zonder een duidelijke vraag/probleem stelling.

Het enige dat ik constateer, is dat de topicstarter wat slotjes in z'n nog jonge GoT carriere gekregen heeft en zich vervolgens hier in LA in wat topics probeert af te zetten tegen GoT.

Je moet op GoT komen voor je plezier. Als je dat er niet aan kan beleven, misschien dat je het dan wel op een ander forum leuk vindt?

• Remi

Remi

Moo!

Op maandag 24 september 2001 00:56 schreef BackSlash32 het volgende:
Nee, dat zie je verkeerd, hij wil in aanmerking komen om "wereldverbeteraar" achter z'n naam te krijgen, gezien z'n ideeen :)
Heeft hij iets tegen die users die "slotje", "UTFS", "RTFM" schreeuwen als een topic op 1 of andere manier overbodig is?

Tja ik weet het ook niet, het is nogal een vaag verhaal imho. :)

• RuNnaH
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05 11:29
Op zondag 23 september 2001 15:43 schreef Bart Decker veel:
[..]
Ik snap dat er tot op een zekere hoogte bepaald moet worden wat waar mag staan , wat er niet in voor mag komen etc etc etc .Maar sommige dingen vind ik hier wel erg ver gaan .
Ik las zelf dat ik VEEL irritante replies gaf..Ik heb zo'n idee dat ik maar 3 keer wat gezegd heb hier ..is 3 keer dan VEEL ? Dan zijn er 4 enorm veel en 6 onwijs veel.
Je profile zegt toch dat je >22 posts hebt gedaan.
[..]

Ik vind het niet overbodig om hier gewoon een lijst te kunnen posten met de inhoud van je toekomstige computerkast . Gebruikers kunnen er lekker commentaar op geven (goed of slecht) en op grond daarvan kan je je systeem aanpassen.
Als ik een gulden kon krijgen voor iedere post daarover... (You catch my drift ;) )
[..]
-op alle forums lijkt het wel een hype om mensen te "bannen " . Mensen met een andere kijk op dingen en die hun mening gewoon uiten.
Iedereen heeft recht om z'n mening te ventileren. Alleen zijn er regels waar je je aan moet houden.
Dus niet een bullshit-topic openen zoals verboden.
Misschien dat Azijnpissers united (Fok!) dan wat voor je is...
Of dit nu op computergebied is of op het vlak van algemeen denken . (zie fokforum.nl) . Er is een vaste kliek en daar kom je niet zomaar bij . Het lijkt wel een minderheidsgroepering die zijn eigen belangen verdedigd . Maar nu dwaal ik weer af . Dit is het fokforum niet. Hier wordt toch nog serieus antwoord gegeven ..maar dat bannerig gedrag vind ik een beetje hielenlikkerij . Laat de moderator dan een mailtje sturen naar de poster met een waarschuwing of iets dergelijks . Niet 20 van die pisreplies van users die effe de hielen willen likken van bepaalde moderators of wat dan ook .
De users minderen nu al met de kreten "Slotjuhhhhh!" "UTFS" of "Bannuhhhhh!". Vaak posten ze ook in Stoute Usertjes om de moderator te attenderen dat er iets gebeurt wat niet mag...

Als een aantal fora je niet aanstaat, ga er dan niet naartoe. Sim-pel...

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11 16:02

we_are_borg

You will Comply

Ik geloof dat dit draadje ook onder zeiken val, volgens mij kan deze ook op slot.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• SkoolieDie
  • Niet online
Krijg een beetje MDenie vermoedens van dat stomme hallo allen, massels en grts in zijn posts.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Op zondag 23 september 2001 15:43 schreef Bart Decker het volgende:
*bruine armen , vies he"
Wat bedoel je hiermee ? Als het je hier niet bevalt dan ga je toch ergens anders naartoe ? Er zijn er 20.000+ die het hier wel leuk vinden en die zich wel kunnen conformeren aan de huisregels. Dacht jij nou echt we hier zitten te wachten op weer zo'n mannetje dat zonodig overal tegenaan moet trappen ?

Niet dus.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Aangezien ik de auteur ben van het stukje, zal ik ook nog maar ff reageren:
Bart Decker-> Een topic over toekomstige systemen levert lijsten op waar je helemaal niet goed van wordt.
Iedere gebruiker heeft zo z'n eigen mening en motivatie over/voor een bepaald stukje hardware, en als je op al die replies af moet gaan ben je dagen bezig. Daarom adviseren we mensen om eerst even wat vooronderzoek te doen.

Die bruine armen-opmerking is overigens volledig misplaatst, en ik wil je daarom vriendelijk vragen om je in het vervolg van dergelijk commentaar te onthouden. Dat scheelt een hoop kwaaie blikken.

Verwijderd

Topicstarter
Als je me niet begrijpt waarom reageer je dan ?

reageer je altijd op dingen die je niet begrijpt ? is dat je triggerpoint ? dan zal jij wel leergierig zijn zeker

ltrz of hoi allen is nog altijd iets beter dan om af te sluiten met de specificaties van je computer . Of een post zonder begin of einde .

jullie struikelen al over "Hallo allen " hehehe nauw nauw . Wereldverbeteraar ...= iemand die wat commentaar heeft (van dale ?) ..Wat moet die van Rossum dan wel niet zijn...dan moet dat de langverwachte profeet uit het hemels rijk zijn ..

vage mensen hierzo ...tijd voor een update .

en over bruine armen ...lees dat gewoon even als slijmen ..niet alles te letterlijk opvatten

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt inderdaad misschien wel gelijk KAI . Maar wat maakt het uit als het zo'n lijst wordt waar je dagen doorheen bladerd .Of er moet al te weinig serverruimte zijn om lange topics op te zetten . Zet dan een MAx aantal replies ofzo erop . Het schijnt toch blijkbaar aandacht te trekken als er zoveel replies op komen .

grtz bd

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 10:42 schreef zeef het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee ? Als het je hier niet bevalt dan ga je toch ergens anders naartoe ? Er zijn er 20.000+ die het hier wel leuk vinden en die zich wel kunnen conformeren aan de huisregels. Dacht jij nou echt we hier zitten te wachten op weer zo'n mannetje dat zonodig overal tegenaan moet trappen ?

commentaar is tegenaan trappen ? Ik trap niet graag

Niet dus.

Verwijderd

Topicstarter

vooral die disclaimer vind ik doordacht ..zeer nuttig commentaar "ook"

Verwijderd

Zou je even je probleem kort en duidelijk uiteen willen zetten en ook even aan willen geven hoe wij daaraan iets kunnen veranderen?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 00:53 schreef Remi het volgende:

[..]

Ha, nu zie ik het ook...

Meneer is een:

ik-vind-dit-forum-erg-klote-maar-niet-klote-genoeg-om-zelf-op-te-r*tt*n-figuur
wat ben jij dan voor een figuur ? ..Ik-eet-geen-appelmoes-maar appelcompote ?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 00:56 schreef BackSlash32 het volgende:
Ik wil in aanmerking komen voor de rubberen kogel

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 01:03 schreef nelske het volgende:
ROFLOL :D , ik denk niet dat die titel nog snel uitgedeeld wordt ;)

Maar het wordt een beetje lastig praten/discusieren zonder een duidelijke vraag/probleem stelling.

Het enige dat ik constateer, is dat de topicstarter wat slotjes in z'n nog jonge GoT carriere gekregen heeft en zich vervolgens hier in LA in wat topics probeert af te zetten tegen GoT.

Je moet op GoT komen voor je plezier. Als je dat er niet aan kan beleven, misschien dat je het dan wel op een ander forum leuk vindt?
Mijn GoT carriere ?

Kan je die ook al opbouwen ? Dus als je dadelijk bij de postcode loterij zit en ze vragen wat voor een carriere je nastreeft dan zeg je "Ik ben bezig met mijn GoT carriere ?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 10:42 schreef zeef het volgende:

[..]

Niet dus.
mannetje ...auw

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 02:18 schreef RuNnaH het volgende:

[..]

Je profile zegt toch dat je >22 posts hebt gedaan.
[..]

Als ik een gulden kon krijgen voor iedere post daarover... (You catch my drift ;) )
[..]

Iedereen heeft recht om z'n mening te ventileren. Alleen zijn er regels waar je je aan moet houden.
Dus niet een bullshit-topic openen zoals verboden.
Misschien dat Azijnpissers united (Fok!) dan wat voor je is...
[..]

De users minderen nu al met de kreten "Slotjuhhhhh!" "UTFS" of "Bannuhhhhh!". Vaak posten ze ook in Stoute Usertjes om de moderator te attenderen dat er iets gebeurt wat niet mag...

Als een aantal fora je niet aanstaat, ga er dan niet naartoe. Sim-pel...
Ik had de regels inderdaad niet gelezen .En daar kan ik me wel aan houden .Maar maak dan ook een regeltje voor overbodig commentaar . Niet dat dit postje overbodig is ofzo .Maar 8/10 posten lijkt wel om het postcountertje hoger te krijgen voor de GOT "carriere"

Verwijderd

Hallo hey, je kunt hier ook editten en met de optie "thread tonen bij reageren" kun je heel makkelijk meerdere mensen quoten in een bericht.
Graag ophouden met een beetje vitten op verschillende andere mensen en gewoon zeggen wat het probleem nou is.

• justmental
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op maandag 24 september 2001 21:15 schreef Bart Decker het volgende:

[..]

Ik had de regels inderdaad niet gelezen .En daar kan ik me wel aan houden .Maar maak dan ook een regeltje voor overbodig commentaar . Niet dat dit postje overbodig is ofzo .Maar 8/10 posten lijkt wel om het postcountertje hoger te krijgen voor de GOT "carriere"
Gefeliciteerd, je hebt er met dit topic al weer 11 posts bij! :o

Who is John Galt?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 21:19 schreef justmental het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, je hebt er met dit topic al weer 11 posts bij! :o
nja en nu moet ik weer reageren ... Op naar ronde tientallen

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 21:18 schreef johnny appleseed het volgende:
Hallo hey, je kunt hier ook editten en met de optie "thread tonen bij reageren" kun je heel makkelijk meerdere mensen quoten in een bericht.
Graag ophouden met een beetje vitten op verschillende andere mensen en gewoon zeggen wat het probleem nou is.
dank u voor de tip..wist ik nog niet...gaat inderdaad beter dan alles 1 voor 1 quoten .

• D2k
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op maandag 24 september 2001 21:26 schreef Bart Decker het volgende:

[..]

dank u voor de tip..wist ik nog niet...gaat inderdaad beter dan alles 1 voor 1 quoten .
maar wat wil je nou?
dat iets niet naar je zin is is al duidelijk
maar wat nou precies?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 21:26 schreef Bart Decker het volgende:

[..]

Dit is de laatste keer dat ik het vraag.
<font size=7>Wat is je probleem?</font>

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem is hetvolgende :

1.) Teveel onzinnige reacties terwijl als het normaal gezegd wordt dat ik het ook wel geloof .
2.) Dat ik het gevoel het dat zich hier een vaste kliek gevorm heeft die alleen maar uitkijken naar "overtredingen " .Zelfs zo erg dat je een online kabinets-dictatuur aan het creeren bent .
3.)Als je zeikt of klaagt in een klachtenforum dan zitten ze nog te zeiken dat je aan het zeiken bent .Of je wordt een wereldverbeteraar genoemd of "" Mannetje"" .
4.) Ik het ermee oneens was dat een " Dit is mijn PC , of dit wil ik gaan kopen lijstje "verboden is omdat het teveel replies geeft...Teveel replies is toch lekker veel leesmateriaal ..lekker liquiditeit in de nieuwsgroep..Kan toch nooit kwaad .

Maar als het niet mag, mag het niet...klaagde er alleen maar even over en nu op de goede plek

5.) Ik mag toch zelf wel bepalen of ik begin met Hoi Allen en eindig met grtz bd . Normaal schrijf ik Wees Gegroet Bart..maar daar ben ik maar mee gestopt

grtz bd

• D2k
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op maandag 24 september 2001 21:35 schreef Bart Decker het volgende:
<knip vanalles>
5.) Ik mag toch zelf wel bepalen of ik begin met Hoi Allen en eindig met grtz bd . Normaal schrijf ik Wees Gegroet Bart..maar daar ben ik maar mee gestopt

grtz bd
helaas

http://gathering.tweakers.net/misc?action=faq&id=3#02
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

:D :D :D

+1

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 21:38 schreef D2k het volgende:

[..]

helaas

http://gathering.tweakers.net/misc?action=faq&id=3#02
[..]
got it

• Remi

Remi

Moo!

Op maandag 24 september 2001 21:10 schreef Bart Decker het volgende:

[..]

wat ben jij dan voor een figuur ? ..Ik-eet-geen-appelmoes-maar appelcompote ?
Nou om eerlijk te zijn.. >:)

• RuNnaH
  • Laatst online: 05-05 11:29

4.) Ik het ermee oneens was dat een " Dit is mijn PC , of dit wil ik gaan kopen lijstje "verboden is omdat het teveel replies geeft...Teveel replies is toch lekker veel leesmateriaal ..lekker liquiditeit in de nieuwsgroep..Kan toch nooit kwaad .
Voor alle "hoe is dit systeem?" vragen. Lees het eens.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 21:44 schreef Remi het volgende:

[..]

Nou om eerlijk te zijn.. >:)
Ik dacht het al , je leek me geen persoon die van egale mouse hield

• rickmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

rickmans

twittert

Is een killfilter niet een extra optie voor het GoT >:)

Don't mind Rick

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 21:12 schreef Bart Decker het volgende:

[..]

Mijn GoT carriere ?

Kan je die ook al opbouwen ? Dus als je dadelijk bij de postcode loterij zit en ze vragen wat voor een carriere je nastreeft dan zeg je "Ik ben bezig met mijn GoT carriere ?
Dingen uit z'n verband trekken is ook een kunst he.

Je snapt best dat ik gewoon bedoel dat je nog niet lang geregistreerd bent op GoT en dat je ondanks dat toch al aardig wat slotjes gekregen hebt.

Verder hetvolgende: Moet je nou echt over elk klein woordje gaan vallen? Je maakt het jezelf nu wel heel erg moeilijk hoor.
Blijkbaar kan je jezelf niet helemaal vinden in de manier zoals het er hier op GoT aan toe gaat. Moet er dan 20.000 man hun gedrag aan gaan passen, omdat jij het er niet helemaal mee eens bent?

Maar goed ik ben de beroerste niet en wil best net als jij elke zinnetje dat iemand schrijft gaan ontleden hoor.

1.) Teveel onzinnige reacties terwijl als het normaal gezegd wordt dat ik het ook wel geloof .
Heb je daar voorbeelden van. Zonder voorbeelden kan ik ook wel van alles roepen. Verder zitten er uiteraard wel eens minder zinnige reacties tussen, maar dat heb je overal in het leven.
Als het heel erg met iemand gesteld is, dan volgt er vanzelf actie vanuit de crew richting die persoon.
2.) Dat ik het gevoel het dat zich hier een vaste kliek gevorm heeft die alleen maar uitkijken naar "overtredingen " .Zelfs zo erg dat je een online kabinets-dictatuur aan het creeren bent .
Tja, je geeft al aan dat het om overtredingen gaat. Iets dat dus niet op GoT thuis hoort! Verder zijn er misschien wat mensen die regelmatig is SU posten. Dit is alleen maar omdat zij het forum graag schoon en vrij houden van overtredingen. SU is daar gewoon voor bestemd. Als men dat niet zou doen, dan zou het hier binnen de korste keren een bende zijn. Sterker nog, dan zou GoT binnen de korste keren gesloten moeten worden. IS het niet vanwege Warez ed. dan is het wel vanwege discriminatie o.i.d.
3.)Als je zeikt of klaagt in een klachtenforum dan zitten ze nog te zeiken dat je aan het zeiken bent .Of je wordt een wereldverbeteraar genoemd of "" Mannetje"" .
Tja, dat zal reuze meevallen als je een gefundeerde klacht/opmerking hebt en deze ook nog eens duidelijk ventileert. Zoals je misschien wel kon zien, begreep tot deze post eigenlijk niemand wat je nu precies dwars zat.
Dat wereldverbeteraar sloeg op iemand anders die hier een tijdje geleden kwam. Dat was ook gewoon een geintje van die persoon.
Zo zijn er in de meeste deelfora wel regels. Als iedereen dit zou posten in het forum waar het nu over gaat, dan zou je door de bomen het bos niet meer zien. Geloof me maar dat er dan binnen de korste keren vele tientallen van dat soort topics in de topiclijst zouden staan. Topics die voor niemand echt interessant zijn.
Verder is daar een algemeen topic voor, waarin dit soort vragen gesteld kunnen worden
Maar als het niet mag, mag het niet...klaagde er alleen maar even over en nu op de goede plek
Uiteraard mag dat wel. Zorg alleen dat je het duidelijk brengt en voel je niet meteen persoonlijk aangevallen.

grtz bd
Tja daarvoor zou ik je adviseren de FAQ eens te lezen. Op internet heb je netetiquette. Het is de bedoeling dat je je daar aan houdt. Hier zijn zo ook wat extra regeltjes. Er zijn een heleboel mensen die hier bijna dagelijks komen. Op een gegeven moment "ken" je een hele hoop mensen wel een klein beetje. Als iedereen z'n post begint met "hoi" en afsluit met "groetjes nelske" dan kan dat op den duur enorm iritant overkomen op gebruikers.
Zeker als je zoiets 15 maal in 1 topic leest.
:)

• Remi

Remi

Moo!

Go nelske !

He damn, nu heb ik weer bruine armen. ;)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nelske, ben jij van plan een gooi te doen naar 'langste post' oid :+?

<font size=1>Scheelt mij wel weer reageren hoor dus thx ;)</font>

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 21:56 schreef Remi het volgende:
Go nelske !

He damn, nu heb ik weer bruine armen. ;)
Verder zitten er uiteraard wel eens minder zinnige reacties tussen, maar dat heb je overal in het leven.
Als het heel erg met iemand gesteld is, dan volgt er vanzelf actie vanuit de crew richting die persoon.
:X :D ;)
Op maandag 24 september 2001 22:02 schreef IceStorm het volgende:
Nelske, ben jij van plan een gooi te doen naar 'langste post' oid :+?

Scheelt mij wel weer reageren hoor dus thx ;)
Ghehehe :D ....kom ik al in de buurt? :P

Nee, ik wilde gewoon even wat dingen duidelijk maken. "Samen komen we er wel" was het toch? Of zoiets althans ;)

• Remi

Remi

Moo!

Ja samen komen we wel >:)

maar als klein vraagje tussendoor, nelske ben jij lid van de crew of zo? Want als ik zo naar jou posts kijk dan lijk je wel erg PRO tweakers :D

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op maandag 24 september 2001 22:13 schreef Remi het volgende:

maar als klein vraagje tussendoor, nelske ben jij lid van de crew of zo? Want als ik zo naar jou posts kijk dan lijk je wel erg PRO tweakers :D
Nelske is 007 >:)

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 22:13 schreef Remi het volgende:

offtopic:
Nee hoor; zie je een titel ergens achter mijn naam?
Ik heb op het moment (tot januari) gewoon te veel vrije tijd en breng die tijd hier op GoT door >:)

Je moet toch van de straat blijven he ;)
Ik heb al wel vaker gezegd. Dit is de enige gezonde :? verslaving die ik heb.
Op maandag 24 september 2001 22:17 schreef robinvreuls het volgende:

[..]

:( Nou moet ik je afmaken!

• Robin
  • Niet online
Op maandag 24 september 2001 22:17 schreef nelske het volgende:

[..]

PANG! /me valt dood neer op de grond :P

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 24 september 2001 22:17 schreef robinvreuls het volgende:

[..]

Nelske is niet de 007 van de crew >:)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Robin
  • Niet online
Op maandag 24 september 2001 22:23 schreef JvS het volgende:

[..]

Nelske is niet de 007 van de crew >:)
I know, I know >:) >:)

fok, weet alleen niet meer wie het nou was

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11 16:02

we_are_borg

You will Comply

Op maandag 24 september 2001 21:48 schreef rickmans het volgende:
Is een killfilter niet een extra optie voor het GoT >:)
Het is een idee alleen jammer dat je dan de thread niet meer goed kan volgen, of alleen een killfilter als iemand het draadje heeft opgestart dat is denk ik wel haalbaar.

Even wat anders normaal zou dit draadje allang dicht gegooid zijn. Waarom nu niet?????

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op maandag 24 september 2001 21:04 schreef Bart Decker het volgende:
Als je me niet begrijpt waarom reageer je dan ?

reageer je altijd op dingen die je niet begrijpt ? is dat je triggerpoint ? dan zal jij wel leergierig zijn zeker
Ben zeker leergierig :)

Maar maak je alsjeblieft niet tè dik over kleine dingetjes ;)

• Remi

Remi

Moo!

Op maandag 24 september 2001 22:17 schreef nelske het volgende:

[..]

offtopic:
Nee hoor; zie je een titel ergens achter mijn naam?
Ik heb op het moment (tot januari) gewoon te veel vrije tijd en breng die tijd hier op GoT door >:)

Je moet toch van de straat blijven he ;)
Ik heb al wel vaker gezegd. Dit is de enige gezonde :? verslaving die ik heb.

[..]

Ja ik wist het zelf ook niet meer. >:)

Van mij mag je wel als titel [PR Manager] krijgen. ;)

Verwijderd

Op maandag 24 september 2001 21:12 schreef Bart Decker het volgende:

[..]

Mijn GoT carriere ?

Dikke LOL.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Bij deze wil ik verzoeken om de titel van dit topic te veranderen in LOL regime :+

• Remi

Remi

Moo!

Mmm... misschien is het handiger als we even ontopic blijven voordat er weer een metalen dingetje op komt. ;)

Straks krijgt Bart nog het idee dat we een samenzwering aan het plannen zijn voor hem. :)

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Mmm ik kan me niet echt meer opwinden over dit soort knuppel-in-het-hoenderhok figuren. Het gaat alleen maar om de grenzen aftasten. Maar daar is dit imo het forum niet voor. Net als IRL zijn er een paar huisregels waar je je aan moet houden, binnen die parameters ben je zo vrij als je zelf wilt.

Verwijderd

En we geven hem gewoon met z'n allen de aand8 die hij nodig heeft :P
Ben je al een beetje tevreden Bart?

Of ga je nog meer off-topic reacties maken op andere mensen in je eigen threadje? :Z

• Pietert
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Iemand inmiddels al enig idee waar het over ging?

Wat ik er van opmaak is dat ie sommige regeltjes van GoT niet kan waarderen en daar op zijn eigen aparte manier begrip voor vraagt en het erg fijn zou vinden als het forum naar zijn wensen aangepast zou worden.

Wat ik er van vind is dat ik zelf ook wel een lijstje aanpassingen en veranderingen in mijn hoofd heb zitten, maar dat modjes blijkbaar nadenken over de regels die ze invoeren en mijn eisenlijstje dus niet zoveel nut heeft als zij al iets anders besloten hebben. Vandaar dat ik ze ook niet ventileer hier :)

De regels kunne trouwen wel een beetje gebogen worden hoor, stel je vraag maar iets slimmer en je krijgt echt wel antwoord op de vraag of je systeempje van je dromen zo wel goed is en er komt geen slotje op.

Ik raad de topicstarter dus aan gewoon zijn vraagstelling iets te tweaken >:)

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• Remi

Remi

Moo!

Op dinsdag 25 september 2001 02:15 schreef zeef het volgende:
Mmm ik kan me niet echt meer opwinden over dit soort knuppel-in-het-hoenderhok figuren. Het gaat alleen maar om de grenzen aftasten. Maar daar is dit imo het forum niet voor. Net als IRL zijn er een paar huisregels waar je je aan moet houden, binnen die parameters ben je zo vrij als je zelf wilt.
Doet me denken aan Jurassic Park :D

"It's a UNIX system! I know this!!!" >:)

Verwijderd

Topicstarter
Gooi de deur maar dicht . Stop de ventilatie !

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op dinsdag 25 september 2001 11:08 schreef Bart Decker het volgende:
Sluit Windows dan af als je last van tocht hebt ;)

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 11:08 schreef Bart Decker het volgende:
Toch jammer dat je ondanks deze leuke woordspeling niet meer te zeggen hebt op mijn stukje tekst.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 21:52 schreef nelske het volgende:

[..]

Dingen uit z'n verband trekken is ook een kunst he.

Je snapt best dat ik gewoon bedoel dat je nog niet lang geregistreerd bent op GoT en dat je ondanks dat toch al aardig wat slotjes gekregen hebt.

Verder hetvolgende: Moet je nou echt over elk klein woordje gaan vallen? Je maakt het jezelf nu wel heel erg moeilijk hoor.
Blijkbaar kan je jezelf niet helemaal vinden in de manier zoals het er hier op GoT aan toe gaat. Moet er dan 20.000 man hun gedrag aan gaan passen, omdat jij het er niet helemaal mee eens bent?

Maar goed ik ben de beroerste niet en wil best net als jij elke zinnetje dat iemand schrijft gaan ontleden hoor.
[..]

Heb je daar voorbeelden van. Zonder voorbeelden kan ik ook wel van alles roepen. Verder zitten er uiteraard wel eens minder zinnige reacties tussen, maar dat heb je overal in het leven.
[..]

Tja, je geeft al aan dat het om overtredingen gaat. Iets dat dus niet op GoT thuis hoort! Verder zijn er misschien wat mensen die regelmatig is SU posten. Dit is alleen maar omdat zij het forum graag schoon en vrij houden van overtredingen. SU is daar gewoon voor bestemd. Als men dat niet zou doen, dan zou het hier binnen de korste keren een bende zijn. Sterker nog, dan zou GoT binnen de korste keren gesloten moeten worden. IS het niet vanwege Warez ed. dan is het wel vanwege discriminatie o.i.d.
[..]

Tja, dat zal reuze meevallen als je een gefundeerde klacht/opmerking hebt en deze ook nog eens duidelijk ventileert. Zoals je misschien wel kon zien, begreep tot deze post eigenlijk niemand wat je nu precies dwars zat.
Dat wereldverbeteraar sloeg op iemand anders die hier een tijdje geleden kwam. Dat was ook gewoon een geintje van die persoon.
[..]

Zo zijn er in de meeste deelfora wel regels. Als iedereen dit zou posten in het forum waar het nu over gaat, dan zou je door de bomen het bos niet meer zien. Geloof me maar dat er dan binnen de korste keren vele tientallen van dat soort topics in de topiclijst zouden staan. Topics die voor niemand echt interessant zijn.
Verder is daar een algemeen topic voor, waarin dit soort vragen gesteld kunnen worden
[..]

Uiteraard mag dat wel. Zorg alleen dat je het duidelijk brengt en voel je niet meteen persoonlijk aangevallen.
[..]

Tja daarvoor zou ik je adviseren de FAQ eens te lezen. Op internet heb je netetiquette. Het is de bedoeling dat je je daar aan houdt. Hier zijn zo ook wat extra regeltjes. Er zijn een heleboel mensen die hier bijna dagelijks komen. Op een gegeven moment "ken" je een hele hoop mensen wel een klein beetje. Als iedereen z'n post begint met "hoi" en afsluit met "groetjes nelske" dan kan dat op den duur enorm iritant overkomen op gebruikers.
Zeker als je zoiets 15 maal in 1 topic leest.
:)
Sorry nelske ...had je lap tekst niet gelezen . Kijk zo'n aanpak als die van jou da's tenminste duidelijk . Ik ben het er helemaal mee eens . Ik zal ook niet meer zo zeuren .Wilde alleen even klagen .

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 22:34 schreef Bart Decker het volgende:
Sorry nelske ...had je lap tekst niet gelezen . Kijk zo'n aanpak als die van jou da's tenminste duidelijk . Ik ben het er helemaal mee eens . Ik zal ook niet meer zo zeuren .Wilde alleen even klagen .
No need for sorry :)

Och ja, als er nooit geklaagd zo worden dan zou het ook saai worden op GoT he ;)

• Remi

Remi

Moo!

Op dinsdag 25 september 2001 22:42 schreef nelske het volgende:

[..]

No need for sorry :)

Och ja, als er nooit geklaagd zo worden dan zou het ook saai worden op GoT he ;)
Ah ik ben blij dat je het daar mee eens bent want ik wordt helemaal scheel van je usericon. :P

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 23:50 schreef Remi het volgende:

[..]

Ah ik ben blij dat je het daar mee eens bent want ik wordt helemaal scheel van je usericon. :P
:D
Ik zeg al "ik ben de beroerste niet" ;)
Trouwens; net alsof de ogen op jouw icon wel helemaal recht zitten :P
Pagina: 1