HP 970Cxi problemen

Pagina: 1
Acties:

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Topicstarter
Mijn pa belde me vanmiddag op of ik ook een nieuwe printer wilde installeren, keek verbaasd want wist dat hij de HP 970Cxi had.

Afijn, hij zei dat er alleen maar storingen waren, en heeft een nieuwe gekocht.

De HP mocht ik wel hebben :9, en de Canon BJC-4200 aan mijn broertje geven (die was ook ooit van mijn pa geweest).

Afijn, ik installeer de HP, en geef aan dat er een test pagina moet komen.
Ik krijg netjes deze pagina, alleen na het printen springt hij idd op papier storing.
Na het weer aan en uitzetten van de printer, gaat hij netjes op groen staan en geeft geen enkele storing aan.
Na het printen zegt hij weer dat er een storing is :?.

Kent iemand dit probleem.

Ps, printer is iets van anderhalf tot 2 jaar oud, dus garantie zal er vast niet meer opzitten.

And The Only One

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:46

Servowire

prutser:~#

wat ik had bij mijn moeders printer:
Bij het printen ging er een palletje om, daarmee zag de printer dat er papier aanwezig is. Dit ding bleef echter naar achteren staan. Dus na het printen bleef hij hangen, en knipperde het "paper stuck" lampje...

Misschien is het zo'n soort probleem? :? :)

met papier mache kun je alles maken!!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 21:19
Heb ik ook gehad met mijn primitieve 615 C. Hij azat gelust met een scanner aan mijn pa's comp. Toen heb ik heb aan mijn eigen systeem gezet (niet gelust) zonder problemen. Alsik hem nou weer aan die van mijn pa zet (niet gelust in dit geval) krijg ik hetzelfde probleem, dus ik denk dat het in je reg zit ofzo. Je kan dan het beste formateren

tampert, kriminalpolizei

• Diamon
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Topicstarter
Euhmmmmmm, aan zoiets denk ik ook Jeroen.

Euhmmmm, beetje vaag he, bij mijn pa doet hij weird en op mijn eigen pc ook.

Daarkomt bij, ik heb hem nu direct op de LPT zitten.

And The Only One

• ShittyOldMan
  • Laatst online: 14-08 15:07
Yup, ken het probleem. Alleen heb ik heel af en toe ook nog eens dat ie bij het opstarten een leeg vel uitdraait. Alleen gebeurt dit alleen als ik bijvoorbeeld tijdelijk een ander vel erin doe. Dan haal ik het papier eruit, leg er een fotovel in en dan printen. Vervolgens is het papier dus op. Doe ik het normale papier er weer in dan gebeurt het heel soms dattie dat niet helemaal pakt en een melding geeft. Gewoon op de middelste knop drukken (papierdoorvoeren) en het is over. Alleen heb ik het dus niet zoals jij beschreef iedere keer.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Een leeg vel printen he........
Misschien heb je een scanner erop aangesloten?
Had ik namelijk ook een Hp scanjet 3200 via met Deskjet 843....dan geeft ie een leeg vel. Ik heb dan ook een USB-kabel gekocht, zowiezo omdat ie dan de scanner ook beter pakt.

Grtz Jeff
Pagina: 1