Welke wachtwoordmanager kan ik nemen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• danvis
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17:33
Hoi, ik ben op zoek naar een goede wachtwoordmanager. Op het internet staat zo veel dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik deel met mijn vrouw, voor de meeste websites dezelfde wachtwoorden, behalve de persoonsgebonden, zoals DigiD. Deze wachtwoorden mogen ook gedeeld worden. Wat is voor ons een goede en betrouwbare wachtwoordmanager en welk abonnement? Of is er een gratis versie welke voor ons kan volstaan?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Androids, Windows, IOS

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
AI geraadpleegd, die komt met Bitwarden premium. Op het internet lijkt Proton ook een goede te zijn.

Ik ben zeer benieuwd. Alvast dank voor de reactie.

Alle reacties

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:52
Gebruik zelf al jaren Bitwarden (Premium), maar Proton lijkt mij ook prima. De gegevens uit beide zijn makkelijk te exporteren, dus probeer er een uit en bevalt dat niet stap over op een ander.

2FA codes houd ik liever apart, die migreer ik langzamerhand vanuit Authy (lastige export) richting Proton Authenticator. Bitwarden heeft ook een aparte Authenticator maar het kan ook binnen de password tool.

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:34
Er is een verzameltopic over wachtwoordmanagers, misschien daar eerst even inlezen en je wensen/eisen op een rijtje zetten?
[Password Managers] Discussie- en reviewtopic

iRacing Profiel

• Danny Phantom
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
Ik gebruikte bitwarden en ben sinds een week of 2 over naar proton. Europees en met het ultimate abbonement heb je er ook email en een vpn. Ben er zelf blij mee