Budgetphone-support niet bereikbaar: meer mensen met deze er

Pagina: 1
Acties:

• swarthoofd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-10 13:33
Ik gebruik Budgetphone en merk de laatste tijd dat de klantenservice moeilijk bereikbaar is. Als ik tijdens kantooruren bel, krijg ik de melding dat het kantoor gesloten is. Op e-mails krijg ik nauwelijks reactie.

Daarnaast lijkt het doorschakelen van een telefoonnummer niet goed te werken, maar hiervoor krijg ik nog geen oplossing vanuit support.

Zijn er meer mensen die dit ervaren? Weet iemand wat er bij Budgetphone aan de hand is?

Ik gebruik een eigen FreePBX-centrale. Mocht dit aanhouden, dan hoor ik ook graag ervaringen met alternatieve SIP-providers, vooral wat betreft ondersteuning en betrouwbaar doorschakelen.

• Pogg
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 09-10 12:30
Mijn vrouw had hier ook last van. Support is inderdaad heel slecht bereikbaar en reageert niet op e-mails. Misschien tijd om uit te kijken naar een andere provider?

Dat de doorschakeling niet meer werkt, daar heeft zij ook last van. Ik kwam er echter net proefondervindelijk achter dat het waarschijnlijk ligt aan de notatie van het doel-telefoonnummer. Dat werkte voorheen met “+31XXXX” maar nu werkt dat dus niet meer. Als je +31 echter vervangt door 0 dan werkt het wel weer gewoon.

Hopelijk ben je hiermee geholpen.

• swarthoofd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-10 13:33
Heb ik ook gedaan maar soms doet die het dan wel en soms niet ik merkte ook dat als ik bel met een vast nummer dan deed doorschakelen het wel maar als ik belde met mobiel nummer dan weer niet heel vreemd.

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-10 16:51
@swarthoofd
Heb geen ervaring met Budgetphone. Zelf heb ik wel goede ervaringen met [CheapConnect VOIP] Ervaringen & Discussie nog geen ervaring met de klantenservice daar, maar ze reageren wel in het topic zag ik :)

My favorite programming language is solder.

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:09
Het schijnt dat de (maximale) frequentie van de videokaart verlagen zeer effectief is in het terugdringen van coil whine.
De bovenste 10% frequentie levert hooguit 2-3% performance.
Ik zou met MSI Afterburner aan de slag gaan, de kaart een beetje undervolten en de max iets terugschroeven.
Dit kan enorme positieve effecten hebben op de coil whine.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD