Hoi allemaal, ik heb een offerte liggen voor onze badkamer en wil even checken of ik niet gek ben voordat ik teken. Foto's en plattegronden staan erbij. Offerte staat ook in de afbeeldingen.
We wonen in amsterdam, (redelijk centraal) gebouw uit 2011 met lift op de 4de verdieping.
Nu
Badkamer van 1,9 × 2,2 m met bad, apart toilertussen een halletje van 1 m breed met eenkast. Een verdieping hoger is geen toilet.
Plan
- Wand tussen badkamer en hal eruit, kast eruit → badkamer van ±6,7 m² met inloopdouche, dubbel badmeubel, vloerverwarming en een verlaagd plafond.
- Kleine elektrische sauna (175 × 90) zet ik er later zelf in; zij leggen alleen de krachtstroom aan.
- Toilet blijft apart en krijgt nieuwe tegels
- Boven een nieuw toilet naast het trapgat (±1,4 × 0,8 m, waar nu het kledingrek staat). Afvoer en water lopen via het verlaagde plafond van de badkamer naar de ssschien pas later.
- Slopen doe ik grotendeels zelf.
Offerte JouwDroomBadkamer (ze kunnen 2 november al beginnen)
- Badkamer + bestaand toilet: €28.722 ex / €34.749 incl. btw. Daarin zit €6.525 aan sanitair- en tegelpakket dat ik mogelijk zelf regel.
- Nieuw toilet boven: €6.765 ex / €8.185 incl. btw.
- Betaling: 15% bij tekenen, 35% de dag vóór werkzaamheden, 40% bij de start van de tweede werkweek, 10% bij oplevering. Ik wil zelf 10/35/35/20 voorstellen.
Wat vinden jullie van deze prijzen? En heeft iemand al eerder ervaring met jouwdrookbadkamer.nl gehad?
Alvast bedankt!
/f/image/hHPHMviZwdOPHT0Y05TFkBJH.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/OwjgQ4uHLtWAz1iLKSAjlIku.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/m7oyicN4JzoaNXDV9ZweNhys.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/R2yjdfxsc91dHT9DVLcU74mH.jpg?f=fotoalbum_large)
We wonen in amsterdam, (redelijk centraal) gebouw uit 2011 met lift op de 4de verdieping.
Nu
Badkamer van 1,9 × 2,2 m met bad, apart toilertussen een halletje van 1 m breed met eenkast. Een verdieping hoger is geen toilet.
Plan
- Wand tussen badkamer en hal eruit, kast eruit → badkamer van ±6,7 m² met inloopdouche, dubbel badmeubel, vloerverwarming en een verlaagd plafond.
- Kleine elektrische sauna (175 × 90) zet ik er later zelf in; zij leggen alleen de krachtstroom aan.
- Toilet blijft apart en krijgt nieuwe tegels
- Boven een nieuw toilet naast het trapgat (±1,4 × 0,8 m, waar nu het kledingrek staat). Afvoer en water lopen via het verlaagde plafond van de badkamer naar de ssschien pas later.
- Slopen doe ik grotendeels zelf.
Offerte JouwDroomBadkamer (ze kunnen 2 november al beginnen)
- Badkamer + bestaand toilet: €28.722 ex / €34.749 incl. btw. Daarin zit €6.525 aan sanitair- en tegelpakket dat ik mogelijk zelf regel.
- Nieuw toilet boven: €6.765 ex / €8.185 incl. btw.
- Betaling: 15% bij tekenen, 35% de dag vóór werkzaamheden, 40% bij de start van de tweede werkweek, 10% bij oplevering. Ik wil zelf 10/35/35/20 voorstellen.
Wat vinden jullie van deze prijzen? En heeft iemand al eerder ervaring met jouwdrookbadkamer.nl gehad?
Alvast bedankt!
/f/image/hHPHMviZwdOPHT0Y05TFkBJH.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/OwjgQ4uHLtWAz1iLKSAjlIku.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/m7oyicN4JzoaNXDV9ZweNhys.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/R2yjdfxsc91dHT9DVLcU74mH.jpg?f=fotoalbum_large)