Vreemde prijs Dustin

Pagina: 1
Acties:

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:55

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
uitvoering: AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed

Het lijkt me dat hier een fout in de prijs op de site van Dustin staat - maar Dustin krijgt ook maar anderhalve ster. Afgezien of dat die uberhaubt in de PW moet staan, kan deze prijs niet kloppen....

Voor half tnet 220 euro lichter is, misschien de moeite waard een extra check te doen?

[ Voor 12% gewijzigd door pjottum op 05-10-2026 17:47 ]

I have usernames older than you.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@pjottum Bedankt voor het melden :) Ik heb je reactie afgesplitst naar een nieuw topic. Dit soort meldingen kan prima via het meldpunt, zoals uitgelegd in de topicstart en topicwarning van Foute shopprijzen, -levertijden of -koppelingen. Ik ben nog bezig met bedenken om dit wat duidelijker te maken, je bent niet de eerste die er overheen leest ;)

Overigens heb ik zojuist een melding gedaan, we zullen het gaan oppakken :)

Edit: De prijs bleek op hun site inmiddels te zijn verhoogd naar 519 euro, dus we hadden sowieso reden om te blokkeren :) Ik heb de prijs ook uit de prijshistorie verwijderd, de grafiek zou met een half uurtje moeten zijn geupdate met wat nu de laagste prijs is vandaag :)

[ Voor 22% gewijzigd door Glaanie op 06-10-2026 08:35 ]

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:55

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Glaanie schreef op dinsdag 6 oktober 2026 @ 08:05:
Ik ben nog bezig met bedenken om dit wat duidelijker te maken, je bent niet de eerste die er overheen leest ;)
Nou ja, het knopje 'zie alle prijzen' heeft geen waarde als je daar toch niet op klikt omdat je die hogere prijzen niet wil weten (de reden dat het knopje bestaat, gok ik zo). Misschien dat die 'meld hier' altijd in beeld kan; eventueel ten koste van dat knopje, of er gewoon naast. We houden bij Tweakers wel van hoge informatiedichtheid, toch? Toch? TOCH!?! :9

I have usernames older than you.