Vraag

• MauvL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-09 22:37
Ter info: klant bij Hollandsnieuwe.
Ik ben niet echt van de lange gesprekken, maar regelmatig breekt een gesprek af en dan weet je niet aan wie dat nou ligt.
Totdat ik in de belhistorie ging zoeken en zag dat het steeds gebeurde na 18 minuten en 34 seconden. Exact en bij verschillende bellers! Dus ga ik ervan uit dat het wél aan mijn kant ligt.

Het betreft een Motorola Edge 50 Neo.
Ik heb eerst geprobeerd internet af te zoeken naar dit probleem en dat levert vanalles op, behalve de oplossing. Bijv. sim-kaart eruit en de telefoon een halfuur uit laten of bellen via wifi uitzetten of juist aan....

Ook heb ik met Hollandsnieuwe gebeld, maar die wisten het ook niet.

Wat zou dit kunnen zijn!? :?

Alle reacties

• rjong5
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:10

rjong5

?

Geen antwoord voor je helaas, maar mijn vrouw heeft hetzelfde gehad met een huawei p20.

Al gebeurde dit volgens mij niet bij verschillende bellers, maar wel indd na circa 18 minuten

Toestel was al wel aan vervanging toe, daarna geen probleem meer gehad

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bel je via 4 of 5G en heb je een datalimiet ingesteld?

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:43
Leen de simkaart van iemand en test of met die sim kaart in jou toestel naar een 3de persoon bellen na 18 minuten ook verbreekt. 3de persoon want zit het probleem in jou sim kaart, mag die geen onderdeel zijn van de test. Herhaal de test met een 4de persoon, en je hebt voldoende bewijs.

Stel ook de vraag in het Hollands Nieuwe topic. Die lezen mogelijk niet mee hier. Mocht het toch een HN probleem zijn.

[HollandsNieuwe] Ervaringen & Discussie

• MauvL
@Frieda 5G en een ruime datalimiet (bij lange na niet op) en onbeperkt bellen

@swhnld Ik nog 's verder gezocht in de belhistorie, maar het is telkens als ík word gebeld. De beller zit bij diverse providers (KPN, Odido...)
HN topic: ga ik doen.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Ik zou ook een nieuwe sim of eSIM proberen. Daar kunnen rare dingen door worden opgelost soms

[ Voor 37% gewijzigd door 418O2 op 25-09-2026 15:40 ]

• MauvL
418O2 schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 15:40:
Ik zou ook een nieuwe sim of eSIM proberen. Daar kunnen rare dingen door worden opgelost soms
Werd ook eens tijd! Dus eSim geïnstalleerd en dan maar afwachten.
Pagina: 1