Prebuild Game Pc gezocht van € 1500 tot € 2000

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Amurion
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:51
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. Grootste reden dat ik een upgrade wil is omdat ik World of Warcraft Forever niet op max settings kan spelen. Daarnaast wil ik ook een beetje future proof wezen. Zware triple A games heb ik een Ps5Pro voor, maar zou fijn wezen grootste gedeelte van de games te kunnen spelen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is € 1500 - € 2000. Snap dat prebuild duurder is dan losse componenten, maar heb te weinig verstand ervan om dat in mekaar te zette.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee momenteel een laptop van 5,5 jaar oud. Dus moet alles nieuw

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
https://www.alternate.nl/Lenovo/LOQ-Tower-26ADR10-91DF0048MH-gaming-pc/html/product/1944847?utm_source=chatgpt.com

Ik zag deze en dit leek me wel goed. Denk dat 32 gb ram wel fijn is, verder geen idee.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb goede ervaringen met Nvidia, maar dit is geen vereiste

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat ie prebuild is, is een harde eis. Verder niet echt.

Ga je overklokken?
Niet genoeg verstand van

Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie me een betrouwbare website kunnen geven waar ik de beste prebuild game pc kan krijgen binnen mijn budget. Eventueel advies is altijd welkom

Beste antwoord (via Amurion op 19-09-2026 14:17)

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16:47
Amurion schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 11:47:
[...]

uitvoering: Scan 3XS Systems Elite, Powered By MSI, R5 7500X3D, 32GB ram, 1TB ssd, RTX 5070 Ti 16GB

Deze ziet er wel goed uit. 2100 is opzich nog te overzien. Hier zou ik wel goed mee zitten dus?
Deze zou ik zelf kopen met jouw wensen als ik niet zelf kan/wil bouwen, wegens de beste videokaart, ook geeft Bol vrij gedetailleerde specificatie van de gebruikte onderdelen, dat wekt vertrouwen.

[ Voor 10% gewijzigd door martyw op 19-09-2026 12:29 ]

Alle reacties

• martyw
De Lenovo in je link heeft een laptop CPU, en waarschijnlijk SODIMM RAM geheugen, wat upgraden lastig maakt. Vermoedelijk is de voeding ook niet standaard.

Maar met dit budget is het lastig een prebuilt voorzien van desktopkwaliteit onderdelen te vinden, iets boven budget zie ik bv uitvoering: Gigabyte AORUS Prime 3 AP3A7N7-5100 of met nog betere videokaart uitvoering: Scan 3XS Systems Elite, Powered By MSI, R5 7500X3D, 32GB ram, 1TB ssd, RTX 5070 Ti 16GB. Binnen budget vind je iets met een wat oudere CPU, uitvoering: Paradigit Gaming Omnis

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:22

SpamLame

niks

Een R7 8745HX is een laptop cpu, dat kan ook een reden zijn dat er sodimm ram gebruikt wordt.
Dat hoeft niet erg te zijn als je er maar van bewust bent dat een cpu upgrade niet zal gaan in de toekomst.
Voor de prijs lijkt het me een degelijk apparaat.

Persoonlijk zou ik voor een soortgelijke budget en specs voor een systeem uit https://azerty.nl/gaming/...list_order=Prijs+oplopend gaan vanwege de standaard componenten.
Of alternate eigen merk https://www.alternate.nl/...TZEyDyMMf3dW2OvyacYkQg%3D

• Amurion
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:51
martyw schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 11:23:
De Lenovo in je link heeft een laptop CPU, en waarschijnlijk SODIMM RAM geheugen, wat upgraden lastig maakt. Vermoedelijk is de voedingvook niet standaard.

Maar met dit budget is het lastig een prebuilt voorzien van desktopkwaliteit onderdelen te vinden, iets boven budget zie ik bv uitvoering: Gigabyte AORUS Prime 3 AP3A7N7-5100 of met nog betere videokaart uitvoering: Scan 3XS Systems Elite, Powered By MSI, R5 7500X3D, 32GB ram, 1TB ssd, RTX 5070 Ti 16GB. Binnen budget vind je iets met een wat oudere CPU, uitvoering: Paradigit Gaming Omnis
uitvoering: Scan 3XS Systems Elite, Powered By MSI, R5 7500X3D, 32GB ram, 1TB ssd, RTX 5070 Ti 16GB

Deze ziet er wel goed uit. 2100 is opzich nog te overzien. Hier zou ik wel goed mee zitten dus?

Acties:
  • Beste antwoord

• martyw
Amurion schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 11:47:
[...]

Deze zou ik zelf kopen met jouw wensen als ik niet zelf kan/wil bouwen, wegens de beste videokaart, ook geeft Bol vrij gedetailleerde specificatie van de gebruikte onderdelen, dat wekt vertrouwen.

[ Voor 10% gewijzigd door martyw op 19-09-2026 12:29 ]