Gerucht: PlayStation 6-handheld krijgt 24GB geheugen en…

Pagina: 1
Acties:

• IlIlIllII
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 18-09 08:04
Artikel: nieuws: Gerucht: PlayStation 6-handheld krijgt 24GB geheugen en RDNA 5-gpu
Auteur: @JaspB

Heb 't al in de reacties geplaatst, maar ook even hier voor de goede orde: Kepler_L2 weerspreekt deze berichtgeving:
I haven't said anything about Canis specs in months
De informatie van GameGPU lijkt uit de hoge hoed gegrepen te zijn. VideoCardz beweert dat GameGPU AI-artikelen plaatst. Misschien handig om deze ''bron'' daarom op een zwarte lijst te zetten en het artikel aan te passen.
GameGPU is an AI-written outlet, literally Reddit posts transformed into articles. Previously, they were stealing our articles daily, so this is basically their new 'content' @wsjudd

[ Voor 29% gewijzigd door IlIlIllII op 17-09-2026 15:02 ]

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-10 09:41

AverageNL

Redacteur
Dank voor het melden @IlIlIllII! Dat is erg spijtig.

Ik heb het artikel zojuist aangepast. Normaal gesproken doen we updates onderaan het artikel, maar in dit geval leek het me gepast om de complete eerste alinea aan deze correctie te wijden. Ik heb die update ook in de kop kenbaar gemaakt. Ik zal dit verder intern terugkoppelen en zorgen dat we deze bron in het vervolg mijden.

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:02

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Ik spring even bij om te laten weten dat ik het bij nader inzien beter vind dit artikel offline te halen. Ik heb inmiddels een nieuw topic op GR geopend met de originele tekst, ter transparantie.

[ Voor 5% gewijzigd door TijsZonderH op 17-09-2026 21:56 ]

Mogen wij u enkele vragen stellen over hoe u deze handtekening ervaren hebt?

• JaspB
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:37

JaspB

Nieuwsredacteur
Dank @IlIlIllII voor deze melding, die ik veel te laat zag maar gelukkig is de redactie van Tweakers waakzaam.