[iPhone 18 Pro, 18 Pro Max & iPhone Duo] Accessoires

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:56

iPhone 18 Pro, 18 Pro Max & iPhone Duo accessoires: Cases, MagSafe, Qi2, Adapters & Meer

Welkom in het accessoire-topic voor de nieuwe iPhone 18-serie!

Hier bespreken we alles rondom hoesjes, screenprotectors, MagSafe- en Qi2-opladers, kabels, adapters, kaarthouders, straps, standaards en andere accessoires voor de iPhone 18 Pro, iPhone 18 Pro Max en de nieuwe vouwbare iPhone Duo.

Er is dit jaar extra veel te bespreken. Naast vernieuwde accessoires voor de Pro-modellen heeft de iPhone Duo vanwege het vouwbare ontwerp een compleet eigen assortiment hoesjes en accessoires.
iPhone 18 Pro & iPhone 18 Pro Max
Apple heeft voor de iPhone 18 Pro en Pro Max opnieuw een eigen assortiment MagSafe-hoesjes uitgebracht. Nieuw is dat de verschillende Apple-hoesjes nu ook gebruikt kunnen worden met het Polsbandje en Crossbodykoord.

Officiële Apple-accessoires:
  • TechWoven hoesje met MagSafe – technisch geweven materiaal van 100% gerecycled polyester, met getextureerde TPU-randen voor extra grip. Verkrijgbaar voor de 18 Pro en 18 Pro Max.
  • Siliconenhoesje met MagSafe – zachte siliconen afwerking met microvezel aan de binnenzijde en ondersteuning voor de Cameraregelaar.
  • Doorzichtig hoesje met MagSafe – transparant polycarbonaat, krasbestendige coating en geoptimaliseerd om vergeling tegen te gaan.
  • FineWoven kaarthouder met MagSafe – ruimte voor drie pasjes en ondersteuning voor Zoek Mijn.
  • Polsbandje – nieuw voor deze generatie en rechtstreeks te bevestigen aan de officiële 18 Pro-hoesjes.
  • Crossbodykoord – verstelbaar koord waarmee je de iPhone handsfree kunt dragen.
De TechWoven-, siliconen- en transparante hoesjes ondersteunen MagSafe en opladen via Qi2 met maximaal 25 W.

Afbeeldingslocatie: https://www.apple.com/newsroom/images/2026/09/apple-debuts-iphone-18-pro-and-iphone-18-pro-max/article/Apple-iPhone-18-Pro-Clear-Case-260909_inline.jpg.large.jpg
Polsbandje & Crossbodykoord
De officiële hoesjes voor de iPhone 18 Pro en 18 Pro Max hebben bevestigingspunten voor Apple's straps.

Het nieuwe Polsbandje is gemaakt van gerecycled PET-garen en bevat flexibele magneten om het bandje netjes bij elkaar te houden.

Het Crossbodykoord is in lengte verstelbaar en kan worden gecombineerd met:
  • TechWoven hoesje met MagSafe
  • Siliconenhoesje met MagSafe
  • Doorzichtig hoesje met MagSafe
Afbeeldingslocatie: https://www.apple.com/newsroom/images/2026/09/apple-debuts-iphone-18-pro-and-iphone-18-pro-max/article/Apple-iPhone-18-Pro-Crossbody-Strap-260909_inline.jpg.large.jpg
iPhone Duo accessoires
De iPhone Duo vraagt door zijn vouwbare ontwerp om compleet andere hoesjes dan de Pro-modellen.

Apple heeft bij de introductie twee eigen oplossingen aangekondigd:
  • iPhone Duo-hoesje – dun en licht tweedelig polycarbonaat hoesje dat zowel de achterkant als de randen rond het buitendisplay beschermt. Verkrijgbaar in Zand en Marineblauw.
  • iPhone Duo Folio met standaard – TechWoven folio met geïntegreerde verstelbare standaard. Geschikt om de Duo neer te zetten tijdens bijvoorbeeld films, FaceTime, lezen of werken. Verkrijgbaar in Marineblauw en Taupe.
Beide officiële Duo-hoesjes bevatten ingebouwde magneten en zijn compatibel met MagSafe, Qi2 25 W en reguliere Qi-opladers.

Afbeeldingslocatie: https://www.apple.com/newsroom/images/2026/09/apple-unveils-iphone-duo/article/Apple-iPhone-Duo-colors-260909_big.jpg.large.jpg
iPhone Duo Folio met standaard
De Folio is misschien wel het interessantste accessoire voor de Duo. De geïntegreerde standaard kan in verschillende hoeken worden gezet en klikt weer op zijn plaats wanneer je hem niet gebruikt.

MagSafe-opladen werkt zowel via de buitenkant van de standaard als achter de geopende standaard.

Afbeeldingslocatie: https://www.apple.com/newsroom/images/2026/09/apple-unveils-iphone-duo/article/Apple-iPhone-Duo-Folio-taupe-260909_big.jpg.large.jpg
iPhone Duo-hoesje
Het standaard Duo-hoesje bestaat uit twee delen en beschermt de achterkant en buitenranden, terwijl het titanium scharnier vrij kan bewegen.

Afbeeldingslocatie: https://www.apple.com/newsroom/images/2026/09/apple-unveils-iphone-duo/article/Apple-iPhone-Duo-Case-sand-260909_big.jpg.large.jpg
MagSafe, Qi2 & draadloos opladen
MagSafe blijft een belangrijk onderdeel van het accessoire-ecosysteem.

De iPhone 18 Pro, 18 Pro Max en iPhone Duo ondersteunen draadloos opladen via MagSafe en Qi2 tot 25 W.

Dat betekent dat veel bestaande MagSafe-accessoires zoals laders, standaards en autohouders bruikbaar blijven, zolang de vorm van de telefoon of het hoesje geen problemen oplevert.

Denk bijvoorbeeld aan:
  • MagSafe- en Qi2-opladers
  • Qi2.2-laadstations
  • MagSafe-autohouders
  • MagSafe-bureaustandaards
  • MagSafe-powerbanks
  • 3-in-1-opladers voor iPhone, Apple Watch en AirPods
  • MagSafe-kaarthouders en grips
Let bij de iPhone Duo extra goed op compatibiliteit. Door het vouwbare ontwerp, de twee displays en het scharnier zijn niet alle bestaande mounts, grips en standaards automatisch praktisch bruikbaar.
Bedraad opladen & adapters
Apple heeft een nieuwe Dynamische Lichtnetadapter van 40 W met een piekvermogen van maximaal 60 W.

Volgens Apple kan deze adapter:
  • iPhone 18 Pro en iPhone 18 Pro Max in ongeveer 15 minuten tot 50% opladen
  • iPhone Duo in ongeveer 20 minuten tot 50% opladen
Alle drie de modellen gebruiken USB-C.

Voor snelladen is het verstandig om te letten op het maximale vermogen van zowel de adapter als de USB-C-kabel.
Screenprotectors
Ook screenprotectors mogen natuurlijk niet ontbreken.

Apple verkoopt onder andere de Belkin UltraGlass 2 voor de iPhone 18 Pro en Pro Max.

Opvallend is dat de specifieke Belkin UltraGlass 2-screenprotectors officieel geschikt zijn voor:
  • iPhone 18 Pro én iPhone 17 Pro
  • iPhone 18 Pro Max én iPhone 17 Pro Max
Voor hoesjes moet je daarentegen niet automatisch van uitgaan dat een iPhone 17 Pro-hoesje ook rond een iPhone 18 Pro past. Controleer altijd de expliciete compatibiliteit van de fabrikant.

Bij de iPhone Duo is extra aandacht nodig voor het vouwbare binnendisplay. Gebruik alleen bescherming waarvan de fabrikant expliciet aangeeft dat deze geschikt is voor de Duo en het betreffende display.
Apple Pencil & iPhone Duo
Apple heeft aangekondigd dat de iPhone Duo later in 2026 ondersteuning krijgt voor de Apple Pencil (USB-C).

Daarmee kun je volgens Apple op beide displays onder andere tekenen, notities maken en documenten annoteren.

Interessant om hier ervaringen te delen zodra de ondersteuning beschikbaar komt.
Derde partij accessoires
Naast Apple zullen merken als Nomad, Pitaka, Spigen, ESR, Belkin, Mous, OtterBox, ZAGG, Torras, Anker, Zens en Twelve South uiteraard weer met eigen accessoires komen.

Deel hier vooral ervaringen met:
  • Hoesjes en bescherming
  • Dunne aramide cases
  • Leren en vegan-lederen cases
  • Rugged cases
  • Screenprotectors
  • MagSafe- en Qi2-opladers
  • Powerbanks
  • Autohouders
  • Standaards en grips
  • Straps en lanyards
  • iPhone Duo-hoesjes met scharnierbescherming
Vooral bij de iPhone Duo wordt het interessant om te zien hoe fabrikanten omgaan met het scharnier, MagSafe, de twee schermen en het gebruik van het toestel als standaard.
Prijzen officiële Apple-accessoires
Prijzen zijn een momentopname bij de introductie in september 2026.
  • TechWoven hoesje met MagSafe voor iPhone 18 Pro / Pro Max – €69
  • Siliconenhoesje met MagSafe voor iPhone 18 Pro / Pro Max – €59
  • Doorzichtig hoesje met MagSafe voor iPhone 18 Pro / Pro Max – €59
  • FineWoven kaarthouder met MagSafe – €69
  • Polsbandje – €29
  • Crossbodykoord – €69
  • Dynamische Lichtnetadapter 40 W / piek 60 W – €45
  • iPhone Duo-hoesje – €89
  • iPhone Duo Folio met standaard – €149
Compatibiliteit: waar moet je op letten?
  • Hoesjes: koop een hoesje dat expliciet voor jouw iPhone-model is gemaakt.
  • MagSafe: bestaande MagSafe-accessoires blijven in veel gevallen bruikbaar, maar controleer formaat en positie bij houders en standaards.
  • Qi2: de nieuwe modellen ondersteunen draadloos opladen tot 25 W via geschikte Qi2-opladers.
  • Screenprotectors: sommige protectors van de 17 Pro-generatie zijn officieel opnieuw geschikt voor de 18 Pro-modellen. Controleer dit per product.
  • iPhone Duo: let specifiek op compatibiliteit met het scharnier, het buitendisplay en het vouwbare binnendisplay.
  • Kaarthouders: de FineWoven MagSafe-kaarthouder wordt door Apple als compatibel vermeld met de 18 Pro en 18 Pro Max, maar niet met de iPhone Duo.
Accessoire tips & ervaringen
Welke combinaties bevallen jullie?
  • Welke case biedt de beste combinatie van bescherming en formaat?
  • TechWoven, siliconen, transparant of toch een case van een derde partij?
  • Welke MagSafe- of Qi2-oplader haalt in de praktijk de beste snelheid?
  • Welke powerbank werkt goed zonder de telefoon onnodig dik te maken?
  • Welke screenprotector heeft de beste pasvorm?
  • Hoe bevalt het Polsbandje of Crossbodykoord?
  • Welke case werkt bij de Duo het beste zonder het vouwmechanisme in de weg te zitten?
  • Is de Duo Folio met standaard zijn meerprijs waard?
Foto’s & Reviews
Eigen foto's, korte reviews, ervaringen en vergelijkingen zijn zeer welkom!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:09
Ik ga dit keer denk ik weer voor:

https://eu.mous.co/nl-nl/products/limitless-phone-case-dark-cherry?variant=57239788454266

Erg goeie after service als er toch iets stuk gaat. Ook na ruim 1 jaar.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• bartmatsko
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 06:22
Heeft iemand al alternatieven (goedkoper maar nog steeds wel goed) voor de Apple iPhone Duo Folio met standaard?

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:17
Alekz87 schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 13:40:

https://eu.mous.co/nl-nl/products/limitless-phone-case-dark-cherry?variant=57239788454266

mooie hoesjes zeg... thxs

no comment

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:33
Net de Spigen screenprotector alvast besteld, die is goed bevallen op mijn 14 Pro. Nu moet ik voor de 18 Pro nog een hoesje en ik haat nieuwe hoesjes zoeken :+. De Apple leather case beviel qua gevoel het beste, maar slijt wel vrij snel. Twijfel om een keer techwoven te proberen of toch weer richting een leather case.

[ Voor 4% gewijzigd door Southern Sun op 12-09-2026 17:25 ]

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:00
Zodra ik mijn iPhone 18 PM heb besteld eind van deze maand gaat het volgende hoesje er omheen, prima bevallen op mijn huidige 16PM:

Caudabe SHEATH - IPHONE 18 PRO MAX (PRECISE)

• BriQ
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 15:29
Wat zijn tegenwoordig goede screenprotectors? Altijd gebruik gemaakt van Otterbox, maar is er ook een alternatief?

• WishmasterNL
BriQ schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 16:03:
Wat zijn tegenwoordig goede screenprotectors? Altijd gebruik gemaakt van Otterbox, maar is er ook een alternatief?
Hier altijd de Spigen Glas.Tr EZ Fit. Krijg je er 2 in de verpakking en zeer handig hulpmiddel om hem erop te zetten. Kan niet fout gaan

• The Dawn
  • Registratie: September 2018
  • Niet online
BriQ schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 16:03:
Al jaar en dag tevreden van de Belkin Screenforce UltraGlass protectors (die de Apple Stores ook gebruiken) zit steeds een aanbreng kit in de verpakking dus gemakkelijk plaatsen.

iPhone 18 Pro • Mac Mini • Studio Display • ATV 4K • HomePods

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Sinds vorig jaar Apple Clear Case + Flolab 3D Edge screenprotector. En die combinatie bevalt. De Clear Case is alleen als ik op stap ga, verder naked.

iPhone 18 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • LG OLED G4 • Marstek Venus E 3.0 • Kia EV3 GT-Line

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17:15
WishmasterNL schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 16:02:
Zodra ik mijn iPhone 18 PM heb besteld eind van deze maand gaat het volgende hoesje er omheen, prima bevallen op mijn huidige 16PM:

Ik heb deze nu op de 17 pm en moet zeggen dat dit het beste hoesje is dat ik al gebruikt heb. Alleen twijfel ik of deze nu perfect voor de 18 pm past. Daarom ga ik eerst kijken voor een clear case van Esr, zodat ik vrijdag tot een perfect passende case heb

• Alekz87
Azmodann schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 16:50:
[...]

Ik heb deze nu op de 17 pm en moet zeggen dat dit het beste hoesje is dat ik al gebruikt heb. Alleen twijfel ik of deze nu perfect voor de 18 pm past. Daarom ga ik eerst kijken voor een clear case van Esr, zodat ik vrijdag tot een perfect passende case heb
Hoe is de drop protectie met die Caudabe?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• Azmodann
Alekz87 schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 18:35:
[...]

Ik heb hem nog niet laten vallen xd. maar de case voelt stevig en goede grip. De randen van de case zitten ook strak rond de iphone. Bij heel veel cases zijn die zo losser of flimsy.

• WishmasterNL
Alekz87 schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 18:35:
[...]

Mijn telefoon heeft al een paar drops overleefd vanwege deze case.

• Toppe
  • Laatst online: 20:22

Toppe

Oké ✅

bartmatsko schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 13:49:
Heeft iemand al alternatieven (goedkoper maar nog steeds wel goed) voor de Apple iPhone Duo Folio met standaard?
:?

Mous stelt de release volgens mij al uit omdat ze eerst weer ‘onderzoek’ moeten doen

🏁 F1HUB.APP | De essentie van Formule 1. Geen ruis, geen advertenties, alleen pure data en statistieken. Real-time racing insights.

• ben2513
  • Registratie: Mei 2018
  • Nu online
WishmasterNL schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 16:02:

Wauw, die wil ik ook! Maar als ik het goed zie versturen ze dus vanuit de VS? Dan zit je al gauw bij €72 (ik heb de extra buttons toevoegd omdat ze even duur zijn als de verzendkosten die onder €55 worden berekend)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CosdsjwMEve1oQNu39R9HjAYDJs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RwVZeeSKlY4vOzl6Etl7OTIx.jpg?f=fotoalbum_large

Tussenwoning bj. 1979; Vaillant 75/6 WP; gasloos.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:52
Ook bij mij is de Caudabe Sheath onderweg. Heb ook de Torras OrigArmor screen protector besteld. Lijkt me een prima combi om lang mee te gaan.

Er zijn genoeg discount codes online te vinden voor beide producten. Vergeet ze niet toe te passen.

[ Voor 26% gewijzigd door Silversin op 12-09-2026 20:40 ]

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:33
Ik ga denk ik voor een Andar Aspen of een Nomad modern leathern case. Of misschien toch een keer de Apple techwoven proberen, maar die wil ik liever eerst even in het echt voelen.

[ Voor 54% gewijzigd door Southern Sun op 12-09-2026 20:55 ]

• ben2513
  • Nu online
Silversin schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 20:39:
Ook bij mij is de Caudabe Sheath onderweg. Heb ook de Torras OrigArmor screen protector besteld. Lijkt me een prima combi om lang mee te gaan.

Er zijn genoeg discount codes online te vinden voor beide producten. Vergeet ze niet toe te passen.
Ik krijg bij Caudabe maximaal 15% (ITSUNFILTERD15) en dat haalt dan €2 af van het totaal, omdat in dat geval weer verzendkosten worden gerekend. Mooi meegenomen, zeker, maar niet per se gigantisch. Maar dan verwijder ik gewoon de extra buttons en dan is de besparing wel zo'n tien euro. Bedankt. Of nog andere tips?

• CH033
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

CH033

@nrg

Weet iemand de verkoopprijs in Duitsland voor een iPhone 18 Pro met 1TB opslag.

Ik ga toch al over op duitse simcard mobi nummer bij voorkeur

OK Computer, slow down brother

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:49
Passen de Iphone 17 pro cases gewoon niet op de 18 pro?

• Azmodann
Samplex schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 21:57:
Passen de Iphone 17 pro cases gewoon niet op de 18 pro?
De behuizing zou hetzelfde gebleven zijn. Alleen het camera eiland van de 18 pro (of pro max) zou iets hoger zijn. Ik denk dat de cases met open camera eiland hetzelfde zijn . Alleen de cases met cameraprotection....daar twijfel ik over. Vrijdag zullen we het zeker weten.

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:39
TORRAS Ostand Q3 Air Pro iPhone 18 Pro Hoesje MagSafe 360° Kickstand Blauw TORRAS SunView AR Shield Apple iPhone 18 Pro Screen Protector Installatietray

Mocht de Torras niet bevallen dan heb ik de NOMAD Rugged case nog als backup van mijn 17Pro.

[ Voor 73% gewijzigd door falconxp op 12-09-2026 22:29 ]

• Marc14021970
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 16:43
Ik had een spigen hoesje bestelt waarop staat voor iphone 18 pro max en iphone 17 pro max. Ik zie dat het identiek hetzelfde hoesje is dan dat ik voor mijn 17 had.Maar ik las ergens dat de 3 camera lenzen iets dikker zijn op de 18 dan op de 17. Nu hoop ik dat met dat hoesje de lenzen van de 18 niet de tafel ofzo raken wanneer ik de iphone ergens neer leg.

• Drials
  • Registratie: December 2020
Heb je ook screenprotectors voor de Duo?

• turambar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:38
Marc14021970 schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 22:42:
Ik had een spigen hoesje bestelt waarop staat voor iphone 18 pro max en iphone 17 pro max. Ik zie dat het identiek hetzelfde hoesje is dan dat ik voor mijn 17 had.Maar ik las ergens dat de 3 camera lenzen iets dikker zijn op de 18 dan op de 17. Nu hoop ik dat met dat hoesje de lenzen van de 18 niet de tafel ofzo raken wanneer ik de iphone ergens neer leg.
Als je het binnen krijgt, zou je het dan willen vergelijken met je huidige hoesje? Ik zit met hetzelfde dilemma met mijn Spigen transparant hoesje. Moet ik nu een nieuwe kopen, of kan ik het ook voor de 18 gebruiken?

• Marc14021970
turambar schreef op zondag 13 september 2026 @ 00:59:
[...]

Als je het binnen krijgt, zou je het dan willen vergelijken met je huidige hoesje? Ik zit met hetzelfde dilemma met mijn Spigen transparant hoesje. Moet ik nu een nieuwe kopen, of kan ik het ook voor de 18 gebruiken?
Ik had het nieuwe spigen crystal clear hoesje gisteren al binnen en wanneer ik op de stickers op de achterkant van het doosje en het doosje van vorig jaar kijk, dan is er toch verschil in afmetingen van beide hoesjes. Het modelnummer is wel identiek hetzelfde (ACS10033).

Afmetingen hoesje vorig jaar (iphone 17 pro max): 82,04 X 167,47 X 15,03mm

Afmetingen hoesje (iphone 17 & 18 pro max): 81,78 X 167,24 X 14,92mm

Wel vreemd dat het nieuwe hoesje dat voor beide iphones zou zijn, kleiner afmetingen heeft. Het zal afwachten zijn tot vrijdag, wanneer ik de iphone 18 pro max binnen heb.

• bartmatsko
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 06:22
Drials schreef op zondag 13 september 2026 @ 00:12:
Heb je ook screenprotectors voor de Duo?
Enkel voor het buitenste scherm, maar die van binnen is natuurlijk al protected omdat je hem dicht houd in je zak etc.

Ik zit naar deze te kijken: https://torraslife.com/pr...-protector-for-iphone-duo

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:57
Nieuwe iPhone, dus ook nieuwe USB-laders.. iemand tips voor compacte, betrouwbare en betaalbare 60W USB-C laders?

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20:07
-Muncky- schreef op zondag 13 september 2026 @ 13:43:
Nieuwe iPhone, dus ook nieuwe USB-laders.. iemand tips voor compacte, betrouwbare en betaalbare 60W USB-C laders?
review: Zeventien USB-C-laders van 65-70W getest - De beste koop je al onder de 25 euro

• Hombre41
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15:04
Alekz87 schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 13:40:

spijtig dat ze geen clear versie hebben

Meta referral links: https://linktr.ee/hombre41

• Cappuccino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 20:37
Veel nood aan fast chargers met de huidige batterijcapaciteiten? Ik laat de batterij gewoon tot max 95% traag wireless opladen elke nacht...

• bokkow
  • Laatst online: 21:12
Ik verwacht eigenlijk dat de ESR UltraFit Armorite Pro iPhone 17 Pro Max Tempered Glass van vorig jaar ook perfect op de 18 Pro Max zal passen, gezien ik er nog 2 over heb en het niet het goedkoopste setje was, wacht ik het wel even af.

M3P - M3LR - 6320Wp

• Alekz87

• Hombre41
  • Laatst online: 15:04
Het mag van mij helemaal clear zijn. Ik ga de blauwe pro nemen en dan mag die mooie kleur volledig uitkomen in de hoes

Meta referral links: https://linktr.ee/hombre41

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07:38
Bij bol een Spigen hoesje besteld die beschikbaar is voor de iphone 18 pro max & 17 pro max, toen ik het hoesje binnen kreeg stond er alleen op voor de iphone 17 pro max, hopen dat die past🫠

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 22:15
Ik wil weer voor een Spigen Ultra Hybrid Pro (Mag Fit) gaan. Dit keer om de duo, maar voorlopig enkel nog als pre-order in de US en levering 45 werkdagen..

https://www.spigen.com/products/iphone-duo-case-ultra-hybrid-pro-mag-fit

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• svenn15
  • Laatst online: 06:15
Azmodann schreef op maandag 14 september 2026 @ 00:56:
[...]

Deze komt hier woensdag binnen. De kleur in sommige yt videos is toch beter dan die afbeeldingen op de Apple site.

Hands On: Apple's TechWoven Cases for iPhone 18 Pro
Je zou denken dat dit toch wel de zelfde kleur gaat zijn.

• turkeyhakan
  • Laatst online: 20:05
Vraagje; weet iemand met hoeveel watt de “oude” usb-c kabels van Apple kunnen laden? Ik zie een nieuwe 60 watt kabel op de website van Apple, maar is dat dan ook een andere kabel dan die bij bijv de 16 en 17 series werd geleverd?

• Chamms
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-09 14:01
Ik heb de techwoven bijna een jaar iphone 17 pro, de zijkanten zijn gerimpeld, dus de zijde waarde aan en uit knop/ volume zit. Stof is soort van gaan uitrekken.. volgens mij hebben ze dit jaar dit wel aangepast door zijkanten van plastic/silicone te maken ? Maar weet het niet zeker. vond het wel een prettig hoesje

Ga nu ook de techwoven kopen voor de zwarte

• Elpenoor
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18:11
Chamms schreef op maandag 14 september 2026 @ 09:45:
[...]

Ik heb de techwoven bijna een jaar iphone 17 pro, de zijkanten zijn gerimpeld, dus de zijde waarde aan en uit knop/ volume zit. Stof is soort van gaan uitrekken.. volgens mij hebben ze dit jaar dit wel aangepast door zijkanten van plastic/silicone te maken ? Maar weet het niet zeker. vond het wel een prettig hoesje

Ga nu ook de techwoven kopen voor de zwarte
Idem hier. Wat jammer van die rimpeling maar goed: ik vind het ook fijn in de hand liggen met voldoende grip.

• Azmodann
ben2513 schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 20:35:
[...]

Wauw, die wil ik ook! Maar als ik het goed zie versturen ze dus vanuit de VS? Dan zit je al gauw bij €72 (ik heb de extra buttons toevoegd omdat ze even duur zijn als de verzendkosten die onder €55 worden berekend)

[Afbeelding]
Ik heb vandaag een verzendbevestiging gekregen voor de Almandine. Deze komt vanuit China (volgens de tracking)

• ben2513
  • Nu online
Azmodann schreef op maandag 14 september 2026 @ 13:16:
[...]

Ik heb vandaag een verzendbevestiging gekregen voor de Almandine. Deze komt vanuit China (volgens de tracking)
Dank, ik zojuist ook. Het is wel fijn zo dat ze rechtstreeks vanujt de fabriek versturen, ik zou het raar hebben gevonden dat ze het eerst naar de VS importeren en dan hiernaartoe sturen :)

• Alekz87
Iemand ervaring hiermee?

https://caudabe.com/products/sheath-iphone-18-pro-max-precise

en dan met specifiek dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6iHm3SZC91b5UVWHKDkvxv7tTCw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/70Rs9ogagvaQxqysPnSbONBP.jpg?f=fotoalbum_large

Vrijdag komt m’n toestel, ik neem dus aan dat dit hoesje er niet op tijd zal zijn?

• Rickrebr
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:10
Wat zijn goede screen protectors?

• crazylegs
ESR en/of Spigen beide gehard glas

• ben2513
  • Nu online
Alekz87 schreef op maandag 14 september 2026 @ 19:29:
Iemand ervaring hiermee?

https://caudabe.com/products/sheath-iphone-18-pro-max-precise

en dan met specifiek dit:

[Afbeelding]

Vrijdag komt m’n toestel, ik neem dus aan dat dit hoesje er niet op tijd zal zijn?
Zie bovenstaande posts van @Azmodann en mezelf. Nee, zal er zeker niet op tijd zijn. Ze versturen het vanuit China. Ik heb de hoes op zaterdag besteld en vandaag kwam weliswaar een track en trace code, maar meer als informatie over de zending (/aankondiging) heeft de Chineze transporteur nog niet ontvangen. Ik heb me voor de komende weken een goedkoop hoesje van JEtech gekocht. Is al geleverd en ziet er prima uit.

• Silversin
Ik heb de Sheath afgelopen donderdag besteld, vrijdag T&T, en vandaag zag ik dat het al in Nederland (Rozenburg) is. Kan snel gaan.

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 21:24

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Ik ben team naked en gebruik mijn iPhones altijd zonder hoesje, heb nu een 18 pro max besteld als overstap van mijn 15 pro max. Ik zoek dus een screenprotector met afgeronde rand zonder zo lelijk randje waar je altijd je vinger aan snijdt. Zo zwarte afgeronde rand rondom. Had dit ook op mijn 15 pro max, maar weet het merk niet meer, iemand ervaring hiermee of goed advies?

• THE_BASE
  • Niet online
Dw1-nl schreef op maandag 14 september 2026 @ 22:13:
Ik ben team naked en gebruik mijn iPhones altijd zonder hoesje, heb nu een 18 pro max besteld als overstap van mijn 15 pro max. Ik zoek dus een screenprotector met afgeronde rand zonder zo lelijk randje waar je altijd je vinger aan snijdt. Zo zwarte afgeronde rand rondom. Had dit ook op mijn 15 pro max, maar weet het merk niet meer, iemand ervaring hiermee of goed advies?
Flolab Edge 3D.

iPhone 18 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • LG OLED G4 • Marstek Venus E 3.0 • Kia EV3 GT-Line

• Samplex
Flolab is niet te koop in NL helaas..

• Silversin
Dw1-nl schreef op maandag 14 september 2026 @ 22:13:
Torras OrigArmor

• -Muncky-
Heeft er iemand ervaring met cases van het merk Alcanside? Vind die alcantara cases wel mooi eigenlijk.

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
YMW (AliExpress) heeft ook alcantara hoesjes. Zelf ben ik wel tevreden met het leren hoesje voor mijn 16 Pro Max.

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07:38
Bij amazon zijn de techwoven cases 10 euro goedkoper zie ik, wellicht toch maar eentje bestellen.

[ Voor 86% gewijzigd door MitchelFC op 16-09-2026 06:21 ]

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 21:24

Dw1-nl

Webontwikkelaar

Samplex schreef op maandag 14 september 2026 @ 23:40:
Flolab is niet te koop in NL helaas..
Ben toch voor de WSKEN gegaan als goed is heeft die ook een '3d rand' https://www.amazon.nl/dp/B0H9QTK3SR?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title

• THE_BASE
  • Niet online
Dw1-nl schreef op woensdag 16 september 2026 @ 10:19:
[...]

[...]

Ben toch voor de WSKEN gegaan als goed is heeft die ook een '3d rand' https://www.amazon.nl/dp/B0H9QTK3SR?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title
Flolab koop je inderdaad vanuit de VS, maar als je een barst hebt krijg je voor alleen de verzendkosten een nieuwe thuisgestuurd. Zo heb ik al 4 keer voor een paar euro een nieuwe ontvangen. :)

• Silversin
Ik ben klaar voor aankomende vrijdag :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1NrdkwPGQpligtJY7wnehaKf6sc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lmHU8oVJVjbm2DoaIjdsVZYM.jpg?f=fotoalbum_large

• Naxul
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:13
Op welke datum had jij besteld? Ik had zondag besteld maar het hoesje zwerft nog ergens in China rond 😅.

• Silversin
Naxul schreef op woensdag 16 september 2026 @ 21:31:
[...]

Op welke datum had jij besteld? Ik had zondag besteld maar het hoesje zwerft nog ergens in China rond 😅.
Afgelopen donderdag

• Vic83
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 12:03
Heeft iemand ervaring met transparante hoesjes van BlueBuilt? Ik heb deze op het oog voor de 18Pro:

https://www.coolblue.nl/product/980083/bluebuilt-protective-back-cover-met-magsafe-en-standaard-iphone-18-pro-transparant.html

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:59
medetweakers ervaring met Decoded Leren hoesjes?

Zwarte Hoes 18 Pro

• crazylegs
Deze besteld voor m’n aanstaande duo.

https://amzn.eu/d/

Voor 3 euro minder, de niet magsafe variant ook verkrijgbaar

• -Muncky-
Het huismerk van Coolblue zelf, gewoon average Chinese troep met de Coolblue-marketing.

• bokkow
  • Laatst online: 21:12
Ik ben al een jaar zeer tevreden met de ESR UltraFit Armorite Pro iPhone 17 Pro Max Tempered Glass en kan het iedereen aanraden goed nieuws is ook dat er 3 bij zaten en ik er nog 2 over had waarvan er nu dus een ook perfect past op de iPhone 18 Pro Max 👌🏻

Heeft iemand een tip? Ik heb een Benks carbon case (vergelijkbaar met Pitaka) want zo dun mogelijk maar dat voorkomt niet dat er toch minimale gebruikssporen op de bovenste rand komen vanwege schurend vuil wat er tussen kan komen. Nu wil ik wel weer deze case maar probeer die sporen toch te voorkomen, is er een soort van skin/tape/ppf wat je rond de rand van je iPhone zou kunnen aanbrengen hiertegen? 🙏🏻

M3P - M3LR - 6320Wp

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:09

m-buurman

hmmm...coffee!!

Flolab op mijn 17 Pro links en Spigen op de 18 Pro rechts… toch maar weer een Flolab bestellen dus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vnHLTTYxCZEx00Co541st1IuPNo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E0nid89C9JTK9t98Lzy5Qmsa.jpg?f=fotoalbum_large

• Drials
  • Registratie: December 2020
Is het ook bekend wanneer je de case van Apple voor de IPhone duo kan bestellen?

• erickov
  • Laatst online: 18:17
Iemand die een goede screen protector weet voor de iPhone 18 pro Max? Ik gebruik nu de spigen glass tr. ez fit pro, maar de randen laten gewoon los. Heb er al 4 op gedaan en allemaal netjes eerst met de doekjes schoon gepoetst, maar iets gaat niet lekker. Gebruik al jaren spigen, maar dit gaat m zo niet worden.

iemand tips? Of die van belkin aanschaffen en bij de Apple Store direct erop laten zetten? Iemand daar ervaring mee op de 17/18 pro Max?

Uncomfortable silence can be so loud...

• Elpenoor
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18:11
erickov schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 20:13:
Iemand die een goede screen protector weet voor de iPhone 18 pro Max? Ik gebruik nu de spigen glass tr. ez fit pro, maar de randen laten gewoon los. Heb er al 4 op gedaan en allemaal netjes eerst met de doekjes schoon gepoetst, maar iets gaat niet lekker. Gebruik al jaren spigen, maar dit gaat m zo niet worden.

iemand tips? Of die van belkin aanschaffen en bij de Apple Store direct erop laten zetten? Iemand daar ervaring mee op de 17/18 pro Max?
Ik heb voor m'n iPhone 17PM destijds de Belkin Ultraglass 2 besteld bij Apple - best aan de prijs, daar niet van, maar voor mij de beste screenprotector in jaren (YMMV, uiteraard). Ook weer mee besteld voor m'n nieuwe iPhone.

[ Voor 3% gewijzigd door Elpenoor op 18-09-2026 20:25 ]

• Pufster
  • Nu online

Heb die ook en hier geen problemen tot nu toe. Al enkele keren in en uit hoesje ook gehaald en enkele uurtjes naked ook.

• erickov
Pufster schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 20:26:
[...]

Heb die ook en hier geen problemen tot nu toe. Al enkele keren in en uit hoesje ook gehaald en enkele uurtjes naked ook.
Bedoel je dan de belkin of de spigen?

• Pufster
  • Nu online
erickov schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 20:28:
[...]

Bedoel je dan de belkin of de spigen?
De spigen. Op mijn 17 pro max en air had ik die ook. Was er zonder case geen fan van wegens geen zwart of 3d randje. Voelde wat scherp aan zonder case.

• GPSMuis
  • Laatst online: 19-09 10:09
Caudabe SYNTHESIS gebruik ik al een jaar, nog als nieuw terwijl hij regelmatig gestoten of gevallen is. Past superstrak en heeft een doorschijnende achterkkant, dus de kleur van je Iphone is niet verborgen.

• erickov
Pufster schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 20:51:
[...]

De spigen. Op mijn 17 pro max en air had ik die ook. Was er zonder case geen fan van wegens geen zwart of 3d randje. Voelde wat scherp aan zonder case.
Ok, de spigen hier geeft allemaal losse randjes. Nog nooit issues gehad met m’n spigen op de 15 pro Max. Maar 18 pro Max scherm lijkt afgeronde randen te hebben?

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:39

Op mijn 17Pro een Belkin zitten via AMAC. Op de 18Pro een Torras AR.

• turambar
Vandaag m'n nieuwe iPhone 18 Pro binnen gekregen. Kan bevestigen dat het hoesje en screenprotector van de 17 Pro perfect past, mocht iemand zich daar zorgen over maken. (Ik had nog 1 van de 2 Spigen glass tr. ez fit pro protectors over van vorig jaar)

Scheelt toch weer een paar euro.

• RiccardoNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:43
De OrigArmor was bij mij echt niveau ‘jammer’. Rommel onder de screenprotector vanuit de fabriek. Nu Magic John besteld, kijken of dat wat is. Jammer, want van 35 euro voor 1 (!) screenprotector mag je best verwachten dat het goed is.

En oef, ik gebruik de Clear Case van Apple, maar hij is zo glad dat Leerdam er nog op uit zou glijden :+.

[ Voor 18% gewijzigd door RiccardoNL op 19-09-2026 00:04 ]

• Alekz87
Ik las dit https://www.notebookcheck.net/iPhone-18-Pro-Max-hides-Face-ID-under-the-display-but-matte-screen-protectors-cause-problems.1401170.0.html

En dit zou ook gelden voor privacy screen protectors. Iemand tips? Want wil graag een privacy schermpje ivm werk/ov ritjes.

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:36
ozothebozo schreef op donderdag 17 september 2026 @ 14:02:
medetweakers ervaring met Decoded Leren hoesjes?

Zwarte Hoes 18 Pro
Ja, leer is van slechte kwaliteit. Zit nu half jaartje op mijn iPhone 17Pro en leer lijkt haast wel op te lossen.

Erg plakkerig en lelijk geworden. Mijn vorige hoesje van leer van Appel zelf gimg 5 jaar mee.

Decoded zegt natuurlijke slijtage…

• Pufster
  • Nu online
Ook even hier posten qua relevantie. Had eigenlijk beter verwacht van 18 pro max.

Hier 2 plaatjes genomen van Antwerpen station. iPhone Air en nieuwe 18 pro max. Kan jij verschillen zien? Men is vaak bezig over de camera’s maar dit toont voor mij nogmaals dat sinds enkele jaren 99% van je foto hetzelfde is. Dus ik lig echt niet wakker van de main camera op de Duo die op niveau 17 zit.

Wat wel uitmaakt, is de veelzijdigheid. Als je wil inzoomen en je hebt niet de telelens tjah dan is het ook gewoon niets. Maar heb je wél de aanwezige camera lijkt het zo goed op elkaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WhL9Xwjf8Wtvp5vJWGfjcZAfoUM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IBYxD4S7f4qP3NkEpWWYjPiT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LGPgfCJzfbsa2LYgUK72f1Cz8KM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aaGzhFDEYaAw0Cu0NL5ADwo6.jpg?f=fotoalbum_large

• Samplex
m-buurman schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 16:49:
Flolab op mijn 17 Pro links en Spigen op de 18 Pro rechts… toch maar weer een Flolab bestellen dus.

[Afbeelding]
Welke Flobab? Ik zie twee types voor dezelfde prijs.. 39 usd.

• erickov
turambar schreef op vrijdag 18 september 2026 @ 22:07:
Vandaag m'n nieuwe iPhone 18 Pro binnen gekregen. Kan bevestigen dat het hoesje en screenprotector van de 17 Pro perfect past, mocht iemand zich daar zorgen over maken. (Ik had nog 1 van de 2 Spigen glass tr. ez fit pro protectors over van vorig jaar)

Scheelt toch weer een paar euro.
Geen randen die los zitten?

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

Samplex schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 11:06:
[...]

Welke Flobab? Ik zie twee types voor dezelfde prijs.. 39 usd.
NanoArmour ONETIME PRO Anti Reflective PolarSpectra Infinity Edge

Aldus de orderbevestiging

• turambar
Nee, bij mij niet. Telefoon direct vanuit de verpakking de screen protector opgedaan.

• erickov
turambar schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 11:23:
[...]

Nee, bij mij niet. Telefoon direct vanuit de verpakking de screen protector opgedaan.
Dan ga ik die van mij retourneren. Ben 4 screen protectors verder. Allemaal losse randen. Hoe goed ik ook met de doekjes poets. Denk dat ze iets naar beneden staan geduwd in de behuizing wat dit veroorzaakt. 1600+ telefoon waar geen screenprotector op kan gaat me echt te ver.

• turambar
erickov schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 11:31:
[...]

Dan ga ik die van mij retourneren. Ben 4 screen protectors verder. Allemaal losse randen. Hoe goed ik ook met de doekjes poets. Denk dat ze iets naar beneden staan geduwd in de behuizing wat dit veroorzaakt. 1600+ telefoon waar geen screenprotector op kan gaat me echt te ver.
Je gebruikt dezelfde Spigen protector, met die aparte plastic applicator? Ik ben totaal niet handig, maar bij mij is het telkens goed gegaan.

Je kunt nog proberen om in een telefoonwinkel de protector te kopen en te laten installeren. Dan ben je vanmiddag klaar, in plaats van dat je moet wachten op een nieuwe telefoon. Of dan weet je in ieder geval zeker dat het aan de telefoon ligt.

• DiscoNootje
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18:35
Voor screenprotectors moet je bij de Chinezen zijn. Het komt uiteindelijk toch allemaal daar vandaan. Ik ben groot fan van de JETech 3D 9H+ Privacy Screen Protector voor mijn 18 Pro Max. Echt keurig aflopende randjes en zo'n beetje het meest geavanceerde installatie systeem dat ik tot nu toe ben tegengekomen. Protip!

• Marc14021970
DiscoNootje schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 12:27:
Voor screenprotectors moet je bij de Chinezen zijn. Het komt uiteindelijk toch allemaal daar vandaan. Ik ben groot fan van de JETech 3D 9H+ Privacy Screen Protector voor mijn 18 Pro Max. Echt keurig aflopende randjes en zo'n beetje het meest geavanceerde installatie systeem dat ik tot nu toe ben tegengekomen. Protip!
Idd, dat heb ik dit jaar ook gekocht en ben ik zeer te reden van. Bij het aanbrengen zelfs geen enkel bubble achteraf moeten wegwrijven. Zat er helemaal perfect op door die speciale tool wat erbij zit.

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:08

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

turambar schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 11:44:
[...]

Je gebruikt dezelfde Spigen protector, met die aparte plastic applicator? Ik ben totaal niet handig, maar bij mij is het telkens goed gegaan.

Je kunt nog proberen om in een telefoonwinkel de protector te kopen en te laten installeren. Dan ben je vanmiddag klaar, in plaats van dat je moet wachten op een nieuwe telefoon. Of dan weet je in ieder geval zeker dat het aan de telefoon ligt.
Dat is wat ik gedaan heb, mijn eerste 3 esr protectors liets rondom los, dus ff bij een telecom winkel langs geweest en daar plakten ze er een belkin op.

Deze laat de bovenste hoeken los, dus goed is het niet.

Ik blijf nog even doorzoeken naar een geharde glazen protector voor m’n 18 pro die wel 100% goed plakt. Ervaringen van anderen hier zijn zeer welkom.

• Samplex
m-buurman schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 11:19:
[...]

NanoArmour ONETIME PRO Anti Reflective PolarSpectra Infinity Edge

Aldus de orderbevestiging
Thanks, wat is de levertijd vanuit de US?

• erickov
Speedy_Gonzalez schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 14:56:
[...]

Dat is wat ik gedaan heb, mijn eerste 3 esr protectors liets rondom los, dus ff bij een telecom winkel langs geweest en daar plakten ze er een belkin op.

Deze laat de bovenste hoeken los, dus goed is het niet.

Ik blijf nog even doorzoeken naar een geharde glazen protector voor m’n 18 pro die wel 100% goed plakt. Ervaringen van anderen hier zijn zeer welkom.
Ik kwam dit op Reddit tegen voor de iPhone 17. Wat eigenlijk hetzelfde is:

Als ik dit zo lees kan je beter binnen 2 weken je tel retourneren en een andere proberen. Na die 2 weken is het pech.

https://www.reddit.com/r/iphone/comments/1phwo1s/psa_if_your_iphone_17_17_pro_17_pro_max_screen/

[ Voor 10% gewijzigd door erickov op 19-09-2026 15:33 ]

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

Samplex schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 15:02:
[...]

Thanks, wat is de levertijd vanuit de US?
Dat kan ik helaas niet terugvinden, in m’n herinnering 1 a 2 weken

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 20:39
Pufster schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 08:30:
Ook even hier posten qua relevantie. Had eigenlijk beter verwacht van 18 pro max.

Hier 2 plaatjes genomen van Antwerpen station. iPhone Air en nieuwe 18 pro max. Kan jij verschillen zien? Men is vaak bezig over de camera’s maar dit toont voor mij nogmaals dat sinds enkele jaren 99% van je foto hetzelfde is. Dus ik lig echt niet wakker van de main camera op de Duo die op niveau 17 zit.

Wat wel uitmaakt, is de veelzijdigheid. Als je wil inzoomen en je hebt niet de telelens tjah dan is het ook gewoon niets. Maar heb je wél de aanwezige camera lijkt het zo goed op elkaar.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Volgens mij heeft de 18 Pro Max dezelfde sensor als de 17 Pro Max (op de variabele aperture na).

Ik zie wel degelijk verschil :) niet zozeer de kwaliteit/kleur, maar meer in contrast.

Verschil zit hem in de fotograaf, niet het toestel (zoals ze dat zo mooi weten te zeggen)

• RiccardoNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:43
Vanavond de screenprotector van Magic John geplakt. Dat plakt perfect en geen vuil onder het scherm. Dit is de anti-reflectieve variant en die levert ook geen problemen op met Face ID. Ideaal.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48
Voor mij ieder jaar de Spigen Glas.Tr EZ Fit. Perfecte screenprotectors.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Y451N
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02:47
Screenprotector voor binnenscherm iPhone Duo. Mening?

https://www.hoesjesdirect.nl/grizzlycoat-iphone-duo-screenprotector-folie-case-friendly-2-pack.html

Of zijn de productafbeeldingen niet correct en betreft het een screenprotector voor het buitenscherm?

[ Voor 16% gewijzigd door Y451N op 20-09-2026 00:54 ]

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:11
Afbeeldingen zijn van een andere fold met een hele andere beeldverhouding. Ik denk dat het niet voor de binnenkant is. Gaat ook over casefriendly dus lijkt me sowieso het buitenste scherm dan.

maar ik zou nooit iets over die nano texture van Apple heen plakken. Daar hebben ze zo goed over nagedacht.

|| iPhone Duo || Apple Watch Ultra 4 || MacBook Air M5 || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Pagina: 1 2 Laatste