Ik heb een offerte gekregen voor 2 single units, een voor de huiskamer die moet koelen en samen met de cv gaat verwarmen en eentje voor de slaapkamer die alleen hoeft te koelen. Ik heb zonnepanelen ( samen 4300 KwH) en vanaf april ga ik voor een dynamisch stroomcontract.
1 x Lg Dualcool 2.5 Kw voor 1650
1x Lg Dualcool 3.5 Kw voor 1950
1x Mitsubish SRK-ZS 2.5 kw voor 1950
1x Mitsubish SRK-ZS 3.5 kw voor 2250
Voor beide geldt dat het een basis instalatie is. De 2 buiten units komen aan de zijmuur of het dak van de garage. De beide Lg's zijn samen 600 euro goedkoper. Wat ik belangrijk vindt is dat ze niet teveel geluid produceren en energiezuing zijn. Ik overweeg om voor de Lg te gaan, dat scheelt 600 euro.
Zijn er berlangrijke redenen om toch voor de Mitsubishi te gaan, b.v kwalitatief beter
...
1 x Lg Dualcool 2.5 Kw voor 1650
1x Lg Dualcool 3.5 Kw voor 1950
1x Mitsubish SRK-ZS 2.5 kw voor 1950
1x Mitsubish SRK-ZS 3.5 kw voor 2250
Voor beide geldt dat het een basis instalatie is. De 2 buiten units komen aan de zijmuur of het dak van de garage. De beide Lg's zijn samen 600 euro goedkoper. Wat ik belangrijk vindt is dat ze niet teveel geluid produceren en energiezuing zijn. Ik overweeg om voor de Lg te gaan, dat scheelt 600 euro.
Zijn er berlangrijke redenen om toch voor de Mitsubishi te gaan, b.v kwalitatief beter
...