V&A filters werken niet in Edge

Pagina: 1
Acties:

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Sinds een tijdje is mij opgevallen dat wanneer ik in Edge ( Versie 152.0.4191.53 ) filters in Vraag & Aanbod wil gebruiken dat die totaal geen effect hebben. Soms werkt het wel heel even maar na een refresh werken de filters niet meer. Ook na het wissen van de filters heeft dit totaal geen effect en krijg ik alleen de ongefilterde lijst te zien.

Zoals ik hierboven al schreef heb ik geprobeerde pagina te refreshen, gekeken of er misschien plug-ins actief waren maar nee. Ook heb ik Add-block plus niet actief op Tweakers aangezien ik een abonnement heb. Daarnaast heb ik in Google Chrome geprobeerd waar de filters dus wel werken en het blijkbaar een specifiek probleem met Edge is.

Ik weet dus niet of het een 'bug' van Tweakers is of dat ik ergens iets fout doe, tips zijn dus welkom.

• Roel1966
  • Niet online
Oeps, foutje gemaakt, de topictitel moet V @ A filters werken niet zijn.

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-09 06:59

DaFeliX

Tnet Devver
Aangezien het bij mij wel werkt, denk ik dat het een lokaal probleem is. Er is een ander topic van iemand met Firefox en problemen met de V&A filters, heb je daar al gekeken?

Ik denk dat het een adblocker is; in V&A gebruiken we intern vaak de term "ad", wat door adblockers nog wel eens word gezien als een commerciële uiting ipv een V&A advertentie. Ik zou dus toch nog 'ns goed kijken of er niet een adblocker je parten speelt.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

• Roel1966
  • Niet online
Er is een ander topic van iemand met Firefox en problemen met de V&A filters, heb je daar al gekeken?
Daar had ik nog niet gekeken verder omdat dit dan om Firefox ging maar toch dan zonet daar eens even gekeken. Maar ook daar zag ik niet echt een oplossing als alleen dan dat het wel met CRTL-F5 werkte. Dat heb ik zonet eens geprobeerd en dat werkt zowel, alleen voor hoe lang, geen idee.
Ik denk dat het een adblocker is; in V&A gebruiken we intern vaak de term "ad"
Ik gebruik alleen Ublock Origin maar die staat volledig uitgeschakeld op Tweakers, plus Tweakers staat in de lijst van veilige websites binnen Ublock. Net ook eens getest maar dat maakt verder ook geen verschil en ja verder heb ik geen andere add-blockers in Edge.

Dit probleem had ik trouwens eerder niet terwijl Ublock Origine toen ook gewoon erin stond maar ook dan op niet actief voor Tweakers. Het is iets pas van pak weg de laatste weken zoiets. Vage is ook dat als ik Tweakers de 1ste keer opstart dan werken de filters wel maar na het zeg maar wijzingen van de filters stoppen die ermee.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Roel1966 schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 22:10:
Dit probleem had ik trouwens eerder niet terwijl Ublock Origine toen ook gewoon erin stond maar ook dan op niet actief voor Tweakers. Het is iets pas van pak weg de laatste weken zoiets. Vage is ook dat als ik Tweakers de 1ste keer opstart dan werken de filters wel maar na het zeg maar wijzingen van de filters stoppen die ermee.
Hier ook ineens uit het niets begonnen zonder dat er (voor zover ik weet) aan mijn kant iets is verandert. Na Ublock en NoScript uitgesloten te hebben ben ik nog naar Stylus (ivm CSS Tweaks) gaan kijken en dat leek het even te zijn, tot het probleem weer terug kwam.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Roel1966
  • Niet online
Hier ook ineens uit het niets begonnen zonder dat er (voor zover ik weet) aan mijn kant iets is verandert.
Het gekke is, gisteren bleef ie het opeens een tijd wel doen en vandaag, eerst wel en daarna weer totaal geen reactie van de filters. Wat ik nu als tussenoplossing gevonden heb is CRTL-F5 indrukken en dan doen de filters het weer even.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:15

crisp

Devver

Pixelated

Als het gebeurd, zie je dan foutmelding in je javascript of netwerk console (F12)?

Intentionally left blank

• Roel1966
  • Niet online
Als het gebeurd, zie je dan foutmelding in je javascript of netwerk console (F12)?
Ga ik meteen voor je na-kijken, heb daar niet op gelet verder. Net eens even gekeken maar de onderstaande Error viel mij op :
Content Security Policy of your site blocks the use of eval in JavaScript

The Content Security Policy (CSP) stops the evaluation of arbitrary strings as JavaScript to make it more difficult for an attacker to inject unauthorized code on your site.

To solve this issue, avoid using eval(), new Function(), setTimeout([string], …) and setInterval([string], …) for evaluating strings.

If you absolutely must: you can enable string evaluation by adding unsafe-eval as an allowed source in a script-src directive.

⚠️ Allowing string evaluation comes at the risk of inline script injection.
  1. 1 directive
    Source locationDirectiveStatus
    script-srcblocked

[ Voor 96% gewijzigd door Roel1966 op 02-09-2026 21:32 ]

Pagina: 1