Filters werken niet op FF

Pagina: 1
Acties:

• femke98
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-09 14:20
Als ik iets zoek op vraag en aanbod en ik doe alles aanvinken wat ik graag wil zien, druk ik op enter maar er gebeurt niets. Filters aanvinken werkt dus niet.

Je kan wel aanvinken wat je aan specificaties wil zien, of merken of noem alles wat links staat maar op, maar het werkt niet.

Ik werk met Firefox, heb mijn adblocker uitstaan, en getest op Chrome. Daar werkt het wel gewoon.

Wie heeft dit ook en hoe komt het?

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:22
Even getest met Firefox 153.0.3 op een Windows-11 laptop - en werkt hier gewoon. Ik ga bij V&A naar Audio, kies Versterkers en Receivers, vink 'Denon' aan en krijg 3 opties.
categorie: Versterkers en receivers

Custom-CSS in gebruik? Doe anders eens uitloggen en kijk of je in Firefox met een niet-ingelogte gebruiker de boel wel werkend hebt?

• Hijo Del Jefe
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:54
Ik heb dit in Safari, schuldige is daar m'n wBlock extensie.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hier veroorzaakt Stylus het, heb nog niet gekeken welk deel van de CSS de oorzaak is.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:09

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dit hoort in SB, dus even verplaatst

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hier met Win11 en Ff153.03 ook geen probleem. Kan het zijn dat er toch nog iets van content-blocking actief is die bijv. javascript blokkeert? Zoals bijv. Raven in "Filters werken niet op FF"

Zie je relevante dingen in F12 -> console ?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• femke98
Het gekke is dat het op elk apparaat met FF is. Ik heb adblocker uitstaan op de laptop, en op mijn desktop niet. Dit om te kijken of het daar aan ligt, maar op beide werkt het niet.

Ik werk trouwens met Linux Mint 21.3 op de desktop en laptop heeft 22.3

F12 is leuk maar waar moet ik dan naar kijken/zoeken?

FF kreeg een update, toen werkte het weer. Maar daarna niet meer. Dat kwam omdat ik terug ging van een smartphone kijken, met de terugknop weer terug naar het begin en opeens werkte het niet meer.

Ik vind het raar.

[ Voor 26% gewijzigd door femke98 op 10-08-2026 18:48 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:41

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Gebruik je Firefox Sync? Want dan neem je al je instellingen en add-ons mee, inclusief dus die javascript of andere zaken blokkeren. Probeer het eens met een nieuw profiel, te maken via about:profiles en kan je na het testen weer net zo makkelijk verwijderen.

Want ook bij mij op Debian met FF 150.0.3 geen probleem.

Commandline FTW

• femke98
Ik gebruik inderdaad FF Sync want heb meerdere computers in huis met Linux Mint.

Hm....het gekke is dat het altijd wel gewerkt heeft, dus wat heeft het veroorzaakt? Ik ga even nadenken wat ik wil.
edit:
met een ander profiel FF opgestart en zie daar, het werkt nu wel. Maar ja....

[ Voor 19% gewijzigd door femke98 op 11-08-2026 10:03 ]

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Tijd om je extensies één voor één uit te schakelen en kijken wanneer het weer werkt. Je noemt adblocker, maar wat heb je nog meer?

Commandline FTW

• femke98
ColorZilla, LastPass, Clear Cache, uBlock die uitgeschakeld is, net zoals dat Nord VPN dat is.

Dus zeg het maar.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:29

Onbekend

...

Laatst had ik ditzelfde probleem.
Kan je eens in Private Mode inloggen en kijken of het probleem dan weg is?
Zo ja, dan is de oplossing de volledige cache van Firefox voor deze website legen.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

femke98 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 19:31:
ColorZilla, LastPass, Clear Cache, uBlock die uitgeschakeld is, net zoals dat Nord VPN dat is.

Dus zeg het maar.
Ik zeg niks, dat moet jij juist gaan testen!

Commandline FTW

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Raven schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 16:51:
Hier veroorzaakt Stylus het, heb nog niet gekeken welk deel van de CSS de oorzaak is.
Hier lijkt deze css de oorzaak te zijn:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
#newsletter {
display: none !important;
}
Geen idee waarom ik die ooit toe had gevoegd, volgende keer maar een comment bij zetten :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• femke98
Heb alle extensies uitgezet, geen resultaat.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:15

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 22:13:
[...]

Hier lijkt deze css de oorzaak te zijn:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
#newsletter {
display: none !important;
}
Geen idee waarom ik die ooit toe had gevoegd, volgende keer maar een comment bij zetten :P
Dat hele element komt niet meer voor op onze site (vroeger hadden we wel een nieuwsbrief-inschrijfblokje op de frontpage). Ik kan me ook niet voorstellen dat een niet-matchende css-selector dit soort issues kan veroorzaken...

[ Voor 9% gewijzigd door crisp op 12-08-2026 08:47 ]

Intentionally left blank

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

crisp schreef op woensdag 12 augustus 2026 @ 08:46:
[...]

Dat hele element komt niet meer voor op onze site (vroeger hadden we wel een nieuwsbrief-inschrijfblokje op de frontpage). Ik kan me ook niet voorstellen dat een niet-matchende css-selector dit soort issues kan veroorzaken...
Ah, die kan dus weg. Maar wel apart dat dit de oorzaak lijkt te zijn. Heb die herhaaldelijk gecomment -> Ctrl F5 -> filteren werkt. Uncommenten -> Ctrl F5 -> filters hebben geen effect meer.

edit: Huh :? , weggehaald en nu blijft het probleem.

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 12-08-2026 17:06 ]

Oscar Wilde

• femke98
Toch niet zo handig, dat een ander mijn topic kaapt.

Maar goed, ik heb nu wel dat het werkt, alleen ik denk er niet altijd aan.

Ik moet de adblocker uit laten staan en FF cache leegmaken telkens als ik een zoekopdracht geeft met filters. Alleen dan werkt het, doe ik dat niet dan werkt het niet.

Voor mij is het daarom opgelost.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

offtopic:
@femke98 Hoezo kapen? Zelfde probleem, ook Firefox, oorzaak blijkbaar niet hetzelfde. Om daarvoor nou een 2e topic te openen :?
Ik heb de oorzaak hier nog niet kunnen vinden, met Stylus en uBlock Origin uit treed het probleem ook op, echter soms ook niet :?

[ Voor 77% gewijzigd door Raven op 12-08-2026 19:18 ]

Oscar Wilde

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

In de console (via F12) zou je wellicht een foutmelding kunnen zien die wat uitlegt over wat er aan de hand is.

Commandline FTW

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Hero of Time
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
unreachable code after return statement 613-keuzehulp-plp-smartphones.js:110:7
unreachable code after return statement Q2sSdiAS:1:388865
unreachable code after return statement Q2sSdiAS:1:508342
Laden voor het <script> met bron ‘https://app.aiden.cx/webshop/build/aiden-embedded.min.js’ is mislukt. vergelijken:22426:81
Keuzehulp element created. 613-keuzehulp-plp-smartphones.js:55:13
Keuzehulp element injected in listing before 6th element. 613-keuzehulp-plp-smartphones.js:128:15
Keuzehulp element injected initially. 613-keuzehulp-plp-smartphones.js:139:13
Automatisch starten van een AudioContext is verhinderd. Deze moet worden aangemaakt of hervat na een beweging van de gebruiker op de pagina. Q2sSdiAS:1:142471
Automatisch starten van een AudioContext is verhinderd. Deze moet worden aangemaakt of hervat na een beweging van de gebruiker op de pagina. Q2sSdiAS:1:167486
WebGL context was lost. Q2sSdiAS:1:57926
WEBGL_debug_renderer_info is deprecated in Firefox and will be removed. Please use RENDERER. Q2sSdiAS:1:402962
WEBGL_debug_renderer_info is deprecated in Firefox and will be removed. Please use RENDERER. Q2sSdiAS:1:403668
Error: Permission denied to access property "allow" SyncMessage.js:505:13
Error: Permission denied to access property "nodeType" contentscript.js:1132:26
Error: Permission denied to access property "nodeType" 2 contentscript.js:342:22
WEBGL_debug_renderer_info is deprecated in Firefox and will be removed. Please use RENDERER. 90915270-a6d4-4ce1-977a-64c0f24e03ee:1:15436
Error: Permission denied to access property "nodeType" contentscript.js:342:22
WEBGL_debug_renderer_info is deprecated in Firefox and will be removed. Please use RENDERER. 90915270-a6d4-4ce1-977a-64c0f24e03ee:1:15636
Error: Permission denied to access property "nodeType" contentscript.js:342:22
De bron op ‘https://tweakers.net/x/build/fonts/ClashGrotesk-Variable.woff2’ die vooraf was geladen met een koppeling is niet binnen enkele seconden gebruikt. Zorg ervoor dat alle attributen van het preload-label juist zijn ingesteld. vergelijken
en bij het klikken op filters verschijnt er
code:
1
2
3
[HTTP/2 400  86ms]
400.... bad request?

Oscar Wilde

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Vraag is dan wat er bij de netwerk tab staat voor de request. Als je een timestamp hebt wanneer je een selectie doet, kan een devver misschien iets in de server logs vinden. Ik kan er iig niks mee, ik probeer alleen maar mee te denken. :P

Commandline FTW

Pagina: 1