Ik zoek een behuizing voor:
Fractal Design Define 7
De kleinere "Compact" variant heeft slechts 120mm fans dus geen optie. Wel jammer zo klein mogelijk en ook stuk goedkoper. Vind het duur voor een 'simpele' behuizing.
:fill(white):strip_exif()/i/2003398884.jpeg?f=imagemediumplus)
uitvoering: Fractal Design Define 7 Zwart
Be Quiet! Silent Base 802
Geen schoonheidsprijs als je het mij vraagt. Nog steeds duur.
:fill(white):strip_exif()/i/2003991850.jpeg?f=imagemediumplus)
uitvoering: be quiet! Silent Base 802 Zwart
Beide cases zijn 6,5 jaar oud, ik hoop dat jullie iets betere suggesties hebben? Zie voor referentie ook mijn andere topic: Advies stille koeling (HSF+casefans)
- ATX-moederbord met ATX power supply
- GPU met 31cm lengte
- Casefan 140mm, thickness waarschijnlijk 25mm
- Geen HDD waardoor GPU clearance waarschijnlijk geen issue zal zijn
- Nummer 1: uitstekende dust-protection, wasbare filters en zo min mogelijk openingen waar het niet hoeft.
- Nummer 2: geluid, ik wil dat het vrijwel helemaal stil is bij idle (50W), zeer stil bij regulier CPU-intensief gebruik (150W) en licht hoorbaar bij gaming (350W)
- Nummer 3: prijs en looks. Ik hoef geen glazen zijpaneel maar wel verwijderbaar paneel.
Fractal Design Define 7
De kleinere "Compact" variant heeft slechts 120mm fans dus geen optie. Wel jammer zo klein mogelijk en ook stuk goedkoper. Vind het duur voor een 'simpele' behuizing.
:fill(white):strip_exif()/i/2003398884.jpeg?f=imagemediumplus)
uitvoering: Fractal Design Define 7 Zwart
Be Quiet! Silent Base 802
Geen schoonheidsprijs als je het mij vraagt. Nog steeds duur.
:fill(white):strip_exif()/i/2003991850.jpeg?f=imagemediumplus)
uitvoering: be quiet! Silent Base 802 Zwart
Beide cases zijn 6,5 jaar oud, ik hoop dat jullie iets betere suggesties hebben? Zie voor referentie ook mijn andere topic: Advies stille koeling (HSF+casefans)
Knowledge can be communicated, but not wisdom.