Goedemorgen
Sinds 2 jaar verkoop ik spullen op Vinted. Je hebt een groter bereik dan Marktplaats en het is qua verzendkosten beter dan Ebay betreffende Europa. Ook vind ik Ebay ingewikkeld qua instellingen betreffende shipping
Ik verkoop meestal Japanse video games en Pokemon kaarten. Vorige week kreeg ik plotseling een melding dat mijn account permanent geblokkeerd is vanwege het uploaden van een Japanse Neo 2 Houndoom kaart. Week daarvoor was ook al een Japanse Slowbro kaart afgekeurd.
:strip_exif()/f/image/0GXdmvcpvUgSDQfnB1DEfU1g.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VgSF3lvcvPuOacY17f2w18Pz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VKNoxdL1ERL5netmCZPyIkXR.jpg?f=fotoalbum_large)
Het gaat om onderstaande kaarten. Niets aan deze kaarten is fake en er is geen enkele reden om te vermoeden dat ze dat zijn. Ik ben in beroep gegaan en kreeg deze boodschap:
Wat kan ik nu doen? Vinted is best een belangrijk onderdeel van mijn inkomen. Alternatieven zijn er zo 1.2.3 niet
Ik heb niets gedaan wat tegen de regels in gaat.
Sinds 2 jaar verkoop ik spullen op Vinted. Je hebt een groter bereik dan Marktplaats en het is qua verzendkosten beter dan Ebay betreffende Europa. Ook vind ik Ebay ingewikkeld qua instellingen betreffende shipping
Ik verkoop meestal Japanse video games en Pokemon kaarten. Vorige week kreeg ik plotseling een melding dat mijn account permanent geblokkeerd is vanwege het uploaden van een Japanse Neo 2 Houndoom kaart. Week daarvoor was ook al een Japanse Slowbro kaart afgekeurd.
:strip_exif()/f/image/0GXdmvcpvUgSDQfnB1DEfU1g.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VgSF3lvcvPuOacY17f2w18Pz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VKNoxdL1ERL5netmCZPyIkXR.jpg?f=fotoalbum_large)
Het gaat om onderstaande kaarten. Niets aan deze kaarten is fake en er is geen enkele reden om te vermoeden dat ze dat zijn. Ik ben in beroep gegaan en kreeg deze boodschap:
Wat kan ik nu doen? Vinted is best een belangrijk onderdeel van mijn inkomen. Alternatieven zijn er zo 1.2.3 niet
Ik heb niets gedaan wat tegen de regels in gaat.
:strip_exif()/f/image/k7lWCdZwE16jEnzmmQLOYQF0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/E8tmCMUHi3VtU8TY1n07hjkr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/770AO4zCbRgnCwpNcJIbQgET.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZXXTRENNmpuaP3SqhyZogseA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wH2apKs9u0qA7FrTx6hG1Cgq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Uv1Q45JDExPw6HczRnrOy1Vg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nUMPuiFgQEUx759EgKQnFfpO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kkVqeFmGPVEoQV4v0NbZmIqR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ybExzLpgNvtyHzjMo0AV3TDE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XswLmYkTkLoVoWE7uxTtyqKe.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cMDrwkWUfrsZUu3Dd3cPbFKu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3UZ4QKZl9jEd3aRBRfA1rNLH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W6cw0Li9KiRnGxun7EfxZRST.jpg?f=fotoalbum_large)