"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
zou het zelf nie doen
veel te langzaam voor veel geld
en het mag dan wel een laptop zijn maar ik heb veel liever een gewone pc
veel te langzaam voor veel geld
en het mag dan wel een laptop zijn maar ik heb veel liever een gewone pc
Kan iemand me trouwens vertellen of die extra verzekeringen duur zijn? Ik ben namelijk niet zo thuis in de prijzen van verzekeringen 
Als ik het goed gelezen heb, dan moet je voor de beste dekking én een Compaq CarePay én een Actua InsurencePay aanschaffen. Is dit verstandig of is dit echt te duur?
Als ik het goed gelezen heb, dan moet je voor de beste dekking én een Compaq CarePay én een Actua InsurencePay aanschaffen. Is dit verstandig of is dit echt te duur?
En daar wil ik ze ff voor bedanken...Op verschillende tijden posten heel veel mensen een heleboel reacties
Nou nu wachten op die sponsor en ik ga er voor
Geniet maar tweak met mate
Als je je laptop laat verzekeren, vraag dan goed na waartegen hij exact verzekerd is.Op woensdag 26 september 2001 19:18 schreef Ruud2001 het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen of die extra verzekeringen duur zijn? Ik ben namelijk niet zo thuis in de prijzen van verzekeringen
Vaak is het zo dat hij bv tegen diefstal is verzekerd, BEHALVE als hij uit een openbare instelling, openbaarvervoer, op straat, uit je auto of op je werk uit een kluis wordt ontvreemd... (zo was het iig met de verzekering die mijn school erbij deed)
hier heb je mijns inziens dus absoluut niks aan, en betaald dus voor iets waar je haast nooit beroep op kunt doen.
Ik heb voor mijn dell iig 3 jaar onsite next businessday garantie erbij genomen. Moet alleen nog gaan informeren voor een goede diefstal verzekering.
Kijk eens bij www.mediamarkt.de
lijkt me helemaal een perfecte machine met eenDVD en RW combinatie
code:
1
2
3
4
5
| Gericom Webgine 1120i DVD-RW Intel® Pentium® III Prozessor 1.1GHz, 384MB RAM, 20GB HD, CD-RW/DVD, 14.1''TFT, Modem/LAN, IrDA ...mehr. 3499 MARK + Versandkosten 10,00 DM = 3509DM |
lijkt me helemaal een perfecte machine met eenDVD en RW combinatie
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Verwijderd
Ik heb pas ook een Dell besteld (Inspirion 4000)
maar heb gewoon 1 jaar onsite garantie, lijkt me wel genoeg, nu nog een goeie verzekering erbij afsluiten en klaar
maar heb gewoon 1 jaar onsite garantie, lijkt me wel genoeg, nu nog een goeie verzekering erbij afsluiten en klaar
Verwijderd
Dus er is geen speciale betalingsregeling voor studenten? 
Triest hoor... Then again -- ITS FONTYS!
Triest hoor... Then again -- ITS FONTYS!
Verwijderd
Please iedereen die iets meer weet over de betalingsregeling (in termijnen) neem contact met mij op 
Ik zou dat erg op prijs stellen
Er komt gewoon géén betalingsregeling; face itOp donderdag 27 september 2001 19:26 schreef MeKnowHow het volgende:
Please iedereen die iets meer weet over de betalingsregeling (in termijnen) neem contact met mij op
Tis wel een slechte zaak natuurlijk, maar de enigste mogelijkheid is om een lening bij de postbank af te sluiten.
Verwijderd
Jonge hoe vaak ga je nog vragen of er een betalingsregeling is???Op donderdag 27 september 2001 19:26 schreef MeKnowHow het volgende:
Zoals Ruud2001 al zei: die is er NIET!!!!
Op de TU/e hebben ze via de Rabobank een afbetalingsregeling, dan betaal je 36 maanden lang 25 euro in de maand, een renteloze lening dus (enige voorwaarde is dat je je een Rabobank rekening in Eindhoven hebt (eventueel verplaatsen ze die van jou) en dat daar je studiefinanciering op binnen komt)
Verwijderd
Kijk dat is pas een kwaliteit school 
Zo moeilijk kan zo'n regeling niet zijn
Maar ja als het via FONTYS gaat wordt alles vanzelf moeilijk
Zo moeilijk kan zo'n regeling niet zijn
Hehehe....
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Verwijderd
Jaaa ok we weten dat je niet tevreden met Fontys bent, maar dan ga je toch lekker aan de TU studeren, hebben ze wel een mooie betalingsregeling.....Op donderdag 27 september 2001 23:32 schreef MeKnowHow het volgende:
Kijk dat is pas een kwaliteit school
Zo moeilijk kan zo'n regeling niet zijnMaar ja als het via FONTYS gaat wordt alles vanzelf moeilijk
Volgens mij ben je alleen maar posts aan het verzamelen voor de Huiskamer of zo... want echt nuttig is het niet wat je post. Mail Fontys dan over die regeling, HET IS HUN AANBIEDING !!!Op vrijdag 28 september 2001 23:27 schreef MeKnowHow het volgende:
geen regeling?
Geniet maar tweak met mate
Verwijderd
Wat een gedoe allemaal over een betalingsregeling.
De financiering van de Postbank is goed. Je betaalt maar zo'n 55 gulden per maand.
Hebben al die Fontys studenten dan niet afgelopen woensdag de email gekregen waarin de actie nog eens werd aangekondigd? Laat eens horen want ik had hem wel.
Echt met alle informatie er in.
De financiering van de Postbank is goed. Je betaalt maar zo'n 55 gulden per maand.
Hebben al die Fontys studenten dan niet afgelopen woensdag de email gekregen waarin de actie nog eens werd aangekondigd? Laat eens horen want ik had hem wel.
Echt met alle informatie er in.