Hmm, ga dus altijd voor een Ringke Fusion Clear (nu met Pixelsnap) maar gek genoeg is deze niet voor de Pro XL variant te krijgen op Amazon, alleen voor de normale 11 en 11 Pro...CLB schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 14:56:
Wat zelfgemaakte foto's van de Pixelsnap Clear Case
[Afbeelding: Pixelsnap Clear Case]
Voelt heel 'sturdy' aan zeg, zelfs m'n Ringke-cases zijn wat soepeler. Grote uitsparing aan de onderzijde, waar ikzelf nooit zo'n heel grote fan van ben. Voelt wel echt heel stevig aan, ik zou een Pixel in deze case wel aandurven
Hier een bonte verzameling aan cases besteld voor de Pixel 11 Pro:
- Ringke Fusion Matte
- JTECH Magnetic
[Afbeelding]
- TOCOL black
[Afbeelding]
- JTECH Magnetic slim case
- JTECH cheap-ass
Die zie ik wel staan, 19,99 euro.
[ Voor 37% gewijzigd door CLB op 13-08-2026 18:35 ]
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
Thanks! Staat raar gesorteerd blijkbaar waardoor ik 'm mistte.
Off... Het komt doordat deze pas op 1 september geleverd kan worden
Ringke Fusion Pro XL met magneten? Stond bezorging ook pas op 2 september dan?RF1000 schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 23:07:
Bij Amazon 3 stuks besteld die morgen al in huis liggen.
Ik gebruik zelf altijd de thin cases van Latercase, 0,6mm. Maar die staat nog in pre-order, vanuit de USA vrij lange levertijd.
Tot die tijd via amazon een Bastmei besteld, claimt 0,8mm, niet nagemeten maar heb het idee dat hij wat dikker is. Verder voelt het hoesje hetzelfde als vroeger de Sandstone op de OnePlus. Prima om even de tijd te overbruggen.
Tot die tijd via amazon een Bastmei besteld, claimt 0,8mm, niet nagemeten maar heb het idee dat hij wat dikker is. Verder voelt het hoesje hetzelfde als vroeger de Sandstone op de OnePlus. Prima om even de tijd te overbruggen.
Iemand ideeën voor en valbestendige hoes?
heb al zitten kijken naar verschillende leveranciers(ringeke, spigen,) maar natuurlijk niet dezelfde kleuren als de pixel zelf, dus maakt het wat minder eenvoudig.
Momenteel een pixel 8 Pro met rugged armor case van spigen. Daar ben ik super tevreden van.
Echter niks tegengekomen dat kan evenaren.
Spigen tough armor en otterbox lijken mij wat bulky.
heb al zitten kijken naar verschillende leveranciers(ringeke, spigen,) maar natuurlijk niet dezelfde kleuren als de pixel zelf, dus maakt het wat minder eenvoudig.
Momenteel een pixel 8 Pro met rugged armor case van spigen. Daar ben ik super tevreden van.
Echter niks tegengekomen dat kan evenaren.
Spigen tough armor en otterbox lijken mij wat bulky.
Eerste twee zijn net in de brievenbus gedropt...CLB schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 14:56:
- Ringke Fusion Matte
- JTECH Magnetic
Foto's van de Rinke Fusion Matte kan ik maken, maar hier een hele bende van de Pixel 10 Pro
En de JTECH Magnetic heeft me positief verrast!
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/xdSfpoAO88BIs6IbP48YGEgD.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dos3Zpej1JqVhfgDo66xyHWu.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/4ZLtoivYY5jmotUKi1RYP1hF.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/42O6pItqgT8rAjdF68WpXt8m.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/356cKS4ekI88MPfqbJR2DK8M.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TVjlvmvsxA0x41mCayGIbbyz.jpg?f=user_large)
Voelt kwalitatief verrassend goed, hele lichte structuur van het zwart, wat goed is om vast te houden. Leuk dat de achterkant wat transparant is (wist ik uiteraard) en uitsparingen zijn fijn en goed. Althans dat hoop ik icm de Pixel 11 Pro, want er is nog een hele kier bij het het camera-eiland icm de Pixel 10 Pro die ik nu heb. Voor die 14 euro blijft die hier sowieso liggen. Morgen komt er nog een case binnen van 'TOCOL', de andere twee van JTECH annuleer ik op voorhand wel, deze is gewoon wel prima voor wat ikzelf zoek. Lijkt me ook mooi icm de bestelde zwarte Pixel 11 Pro, maar dat gaan we volgende week pas zien. De Ringke gaat misschien ook wel ongeopend weg, mooie case hoor, maar ben echt positief verrast over deze... Heb eigenlijk alleen geen ingebouwde magneetring nodig, dat gebruik ik toch nooit, maar ziet er an sich ook wel weer geinig uit. Ze hebben helaas geen zelfde versie zonder...
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TMwOrxqIAWUXO6ZqSgFMxNYN.jpg?f=user_large)
Een Ringke Fusion X Camo Black zou ook wel leuk zijn, maar die bestaat (nog?) niet voor de 11 Pro.

California Dream van Pitaka lijkt me ook hele mooie case
Jammer dat de rechterkant bij de knoppen zo open is
[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 15-08-2026 07:45 ]
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
Die Ringkle en JTech heb ik gisteren ook besteld. De JTech eigenlijk als een soort van extra zodat ik dan geen verzendkosten had en voor nog geen tientje dan een extra hoesje.
Bedankt voor de foto's @CLB
Bedankt voor de foto's @CLB
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 11 Pro XL
Die heb ik ook in het groen, vandaag binnengekomenStep-han schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 11:54:
Ik gebruik zelf altijd de thin cases van Latercase, 0,6mm. Maar die staat nog in pre-order, vanuit de USA vrij lange levertijd.
[Afbeelding] [Afbeelding]
Eens kijken hoe tijdelijk tijdelijk is... Niets zo permanent als tijdelijk!
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik heb gisteren de Pixel 11 pro besteld. Welke oplader kan ik het beste bestellen? Gebruiken jullie een originele Google lader?
En hoe zijn de originele hoesjes van Google zelf, zijn die echt beter/mooier of betaal je ook een beetje voor de naam.
En hoe zijn de originele hoesjes van Google zelf, zijn die echt beter/mooier of betaal je ook een beetje voor de naam.
Ligt eraan wat je zoekt in een lader... Alleen je telefoon, hoeveel aansluitingen, opladen via USB-C naar USB C-kabel of niet, ook een laptop opladen enzovoort. De dual-lader van Google met twee USB C-poorten is best een mooie en vaak goed geprijsd. Hier gebruik ik spul van Anker, heel veelzijdig mooi merk.
Hoesjes van Google zijn mooi, maar ik vind ze wel overpriced eerlijk gezegd. De sillicon-cases zijn ware stofmagneten in de broekzak en er zijn veel betaalbaarder alternatieven voor een fractie van de Google-prijs. De Pixelsnap Clearcase... daar zijn ook wel prima alternatieven voor te vinden voor een derde van de prijs eerlijk gezegd.
Hoesjes van Google zijn mooi, maar ik vind ze wel overpriced eerlijk gezegd. De sillicon-cases zijn ware stofmagneten in de broekzak en er zijn veel betaalbaarder alternatieven voor een fractie van de Google-prijs. De Pixelsnap Clearcase... daar zijn ook wel prima alternatieven voor te vinden voor een derde van de prijs eerlijk gezegd.
Voor mijn Pixel 7 en 8 pro heb ik drie Google laders gehad, die allemaal binnen een jaar stuk gingen. Nu al wat jaartjes Anker laders en die werken perfectRonald38 schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 08:21:
Ik heb gisteren de Pixel 11 pro besteld. Welke oplader kan ik het beste bestellen? Gebruiken jullie een originele Google lader?
Over hoesjes: ik heb de spigen liquid air besteld met magneten.
Mijn 8pro heb ik toch al meermaals laten vallen en die is eigenlijk verassend goed uit de wedstrijd gekomen en dat hoesje ook dus waarom niet nogmaals...
Ik zoek eigenlijk nog een folie voor de achterkant, voor korreltjes en zo die onvermijdelijk tussen welk hoesje dan ook en de telefoon komen, maar ik voel weinig om de dbrand prijzen te betalen. Puur tegen krasjes, iemand een tip?
Ook een tempered glass bij besteld overigens van spugen.
Mijn 8pro heb ik toch al meermaals laten vallen en die is eigenlijk verassend goed uit de wedstrijd gekomen en dat hoesje ook dus waarom niet nogmaals...
Ik zoek eigenlijk nog een folie voor de achterkant, voor korreltjes en zo die onvermijdelijk tussen welk hoesje dan ook en de telefoon komen, maar ik voel weinig om de dbrand prijzen te betalen. Puur tegen krasjes, iemand een tip?
Ook een tempered glass bij besteld overigens van spugen.
Wat voor folie precies? Hier goede ervaringen met XtremeSkins uit het UK.
Precies zoiets, een skin.
Stuk vriendelijkere prijzen op die site, thanks!
Stuk vriendelijkere prijzen op die site, thanks!
Zit er ook weer over te twijfelen, had ze op mn Pixel 6 Pro en 7 Pro:
• CLB in "[Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires"
• CLB in "[Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires"
Binnenkort ook weer eens checken, is elke woensdag volgens mij altijd twee voor één...
• CLB in "[Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires"
• CLB in "[Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires"
Binnenkort ook weer eens checken, is elke woensdag volgens mij altijd twee voor één...
Tweakers heeft laders getest:Ronald38 schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 08:21:
- 100 Watt laders
- 65 Watt laders
Ik heb al jaren Spigen hoesjes om mijn (Samsung) telefoons. Dus ik denk dat ik die nu ook weer ga bestellen. Alleen nog niet helemaal duidelijk welke ik moet hebben, dus dat wordt nog even zoeken.
@Yelti ik heb nu een Tough Armor om mijn Galaxy S23+, maar dat valt echt mee qua “bulky”, vind ik.
[ Voor 5% gewijzigd door Pietervs op 15-08-2026 18:56 ]
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus E V2 5.12 kWh; HW P1; HomeAssistant
Zoek de verschillen tussen deze TOCOL en de eerdere JTECHCLB schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 20:01:
Eerste twee zijn net in de brievenbus gedropt...
Foto's van de Rinke Fusion Matte kan ik maken, maar hier een hele bende van de Pixel 10 Pro
En de JTECH Magnetic heeft me positief verrast!
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/uA7M4k5SLZJwkPesLYpzeOfE.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/C3a1caajWJqwDW5BijMV5Xyg.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/NWQalwQVIsBQUmvUfpPc9Ydv.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/mtnSWi3caToxCMvpe2reuqwK.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/XIPHP97x4T1WASqjGKbwQHab.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vMSBhtvo5VnchLmMQTuqlhff.jpg?f=user_large)
JTECH vs TOCOL
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TM8RnTrnpbirSi4Ls2HCCYFu.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ZHPRuNepbXGv86pmXuVmyrLz.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Fjg83d0nrfM90wHtQ5X2Lako.jpg?f=user_large)
Op de verpakkingen staat dat ze in een andere fabriek worden gemaakt, nou het zal, maar het is nagenoeg een kopie van elkaar. De JTECH houd ik, die van TOCOL gaat terug. Waarom? #1. Ik vind de enige aanpassing aan het design in het voordeel van de JTECH: geen doorlopende 'camerabalk'. #2 De buitenzijde van de JTECH is net een tikje 'korreliger', wat ik fijner vast vind houden en #3. Het scheelt maar liefst 3 hele euro's
Ik krijg de hele tijd reclame van deze, iemand die er ervaring mee heeft? Vooral die corner bescherming is wel nice.
Mous | Limitless Phone Case - Aramid Fibre https://eu.mous.co/nl-nl/products/limitless-magnetic-compatible-phone-case-aramid_fibre?variant=57157402722682
Mous | Limitless Phone Case - Aramid Fibre https://eu.mous.co/nl-nl/products/limitless-magnetic-compatible-phone-case-aramid_fibre?variant=57157402722682
Ik kan niets zeggen over de Aramid Fibre, maar uit deze serie heb ik al 1,5 jaar de Walnut om mijn Pixel 9 Pro. Deze is echt fantastisch en mijn Pixel 9 Pro ziet er nog uit als nieuw.CRXed schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 01:05:
Ik krijg de hele tijd reclame van deze, iemand die er ervaring mee heeft? Vooral die corner bescherming is wel nice.
Ik heb toevallig voor de pixel 11 pro de Mous Clarity besteld. Zelfde als de limitless alleen dan een doorzichtige achterkant. Een keertje wat anders dan een spigen of dbrand.CRXed schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 01:05:
Ik heb nu overigens een dbrand ghost 2.0 voor de Pixel 10 Pro. Die bevalt ook goed.
Potverdorie ik had de Spigen Ultra Hybrid MagFit Clear White en Spigen EZ Fit Pro Screenprotector in gedachten. De clear case, omdat ik het jammer vind om anders de kleur van de telefoon helemaal niet zichtbaar is. Dat heb ik nu met een zwart SP connect hoesje (voor het bevestigen aan de fiets). Dat vind ik te jammer.
Maar dan zie ik de opties hier en begin ik toch ook weer over dingen te twijfelen. Stick to the plan denk ik maar.
Maar dan zie ik de opties hier en begin ik toch ook weer over dingen te twijfelen. Stick to the plan denk ik maar.
Mooie combinatie toch, gewoon doen
Hier vind ik 65 / 75 euro voor een transparante TPU-case wel echt te gek, ondanks dat ik Mous ook vrij goed ken.
Ikzelf geloof niet dat een hoesje waar je er vijf van kan kopen voor dat bedrag veel minder bescherming biedt.
Gelukkig is er altijd genoeg keuze voor Pixels, dus voor ieder wat wils qua vorm, kleur, bescherming en prijs.
Hier vind ik 65 / 75 euro voor een transparante TPU-case wel echt te gek, ondanks dat ik Mous ook vrij goed ken.
Ikzelf geloof niet dat een hoesje waar je er vijf van kan kopen voor dat bedrag veel minder bescherming biedt.
Gelukkig is er altijd genoeg keuze voor Pixels, dus voor ieder wat wils qua vorm, kleur, bescherming en prijs.
Ik heb een pixel snap hoesje meebesteld. Duur maar lukt oké. Vaak is 3rd party te laat met leveren, loop je met onbeschermd telefoon.CLB schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 14:56:
Wat zelfgemaakte foto's van de Pixelsnap Clear Case
Voelt heel 'sturdy' aan zeg, zelfs m'n Ringke-cases zijn wat soepeler. Grote uitsparing aan de onderzijde, waar ikzelf nooit zo'n heel grote fan van ben. Voelt wel echt heel stevig aan, ik zou een Pixel in deze case wel aandurven
- Ringke Fusion Matte
- JTECH Magnetic
[Afbeelding]
- TOCOL black
[Afbeelding]
- JTECH Magnetic slim case
- JTECH cheap-ass
Volgende hoesje weer otterbox
Geheel mee eens, nu moet ik wel zeggen dat mijn Mous en mijn vrouw haar Burga de eerste hoesjes waren, die niet de achterkant en zijkant beschadigen omdat er toch vuil tussen komt.CLB schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 22:58:
Mooie combinatie toch, gewoon doen![]()
Nu is dat wel het verschil tussen Aliexpress 5 euro hoesjes en 60 euro hoesjes van Mous en Burga.
Hoe is jouw ervaring met andere hoesjes?
Dat klinkt dan wel als een plus, ik heb zelf nooit maanden achter elkaar Mous-cases gebruikt moet ik zeggen.
Ikzelf maak m'n telefoon / case regelmatig schoon, maar hier en daar wel wat 'putjes' op de frames gehad.
Ikzelf maak m'n telefoon / case regelmatig schoon, maar hier en daar wel wat 'putjes' op de frames gehad.
Hier na het bestellen van de telefoon gelijk 2 hoesjes besteld. Hoesjes in huis....nog geen telefoon. Eigenlijk is dat elk jaar zo bij mij.Ramon 73 schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 23:56:
[...]
Ik heb een pixel snap hoesje meebesteld. Duur maar lukt oké. Vaak is 3rd party te laat met leveren, loop je met onbeschermd telefoon.
Volgende hoesje weer otterbox
@CLB nog bedankt voor de tip van het JTECH magnetic matte hoesje. Ik heb hem nu om mijn 10 XL zitten en je hebt dan wat ruimte om de camera, ik hoop dat hij beter aansluit bij de 11 XL. Hoesje voelt top aan en ziet er mooi uit. Beste kwaliteit voor 14 euries.
[ Voor 24% gewijzigd door Golf2vr6 op 18-08-2026 08:57 ]
Ja precies, die ruimte aan de onderkant viel me ook op en heb ik benoemd ja, nog twee daagjes voor de check.
De versies voor de Pixel 11's staan nu ook online.CLB schreef op zaterdag 15 augustus 2026 @ 11:17:
Wat voor folie precies? Hier goede ervaringen met XtremeSkins uit het UK.
@CLB Dat ziet er wel echt heel tof uit om krassen en dergelijke op de behuizing te voorkomen. Ik houd het toch maar bij een bumpercase voor de incidentele keer dat ik de telefoon laat vallen, dat gebeurt toch. Kan geen kwaad denk ik.
Thanks!CLB schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 11:17:
[...]
De versies voor de Pixel 11's staan nu ook online.
[Afbeelding]
Ik had het bijna besteld en toen zag ik dat je een soort lijm goedje nodig hebt en hitte moet toepassen bij de applicatie, dat is niet helemaal wat ik voor ogen had helaas.
Nee je hebt geen lijm nodig, alleen warmte van een föhn, zodat je telefoon goed 'gewrapped' is. Afhalen kan zonder problemen, lijmresten of residu heb je dan ook niet op je toestel.
Ah, zitten de zijkanten vast aan de achterkant en is het een soort shrink wrap?
Anders doe ik alleen de achterkant. Föhn op een toestel dat gelijmd waterdicht is zetten is niet iets waar ik om sta te springen namelijk.
Anders doe ik alleen de achterkant. Föhn op een toestel dat gelijmd waterdicht is zetten is niet iets waar ik om sta te springen namelijk.
Zijn losse elementen, zie bijvoorbeeld: CLB in "[Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires"
En dat begrijp ik, maar je moet die föhn natuurlijk ook weer niet twee minuten lang op volle kracht op de achterkant richten vanaf 3 centimeter
EDIT: Blijkbaar hanteren ze nu een ander proces, zonder föhn
En dat begrijp ik, maar je moet die föhn natuurlijk ook weer niet twee minuten lang op volle kracht op de achterkant richten vanaf 3 centimeter
EDIT: Blijkbaar hanteren ze nu een ander proces, zonder föhn
[ Voor 28% gewijzigd door CLB op 18-08-2026 17:44 ]
Ik heb het besteld, we gaan het wel zien. Nogmaals bedankt voor de tip en bovenstaande filmpje ook. Filmpje wat ik vond (een of andere iPhone) had het over lijm(?) en föhnen en wat niet, maar hopelijk valt het dus mee!
En de laatste cases ook binnen. Gaan gelijk retour, maar toch even op de foto gezet. Sorry voor de sloppyness:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3wB37oagRZF7uPLIGMtL89PK.jpg?f=user_large)
JTECH - cheap-ass... Goedkope TPU, doorzichtig, wel wat stroef, boven de camera iets donkerder:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qchG6vMK2wZwlBuDA0c1G2gq.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/fKM45UeFziZCI5c7t03HciF7.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/tMX8NdAxsrM32gKsGAe5rwXb.jpg?f=user_large)
JTECH - Thin magnetic... Dun, beschermt maar weinig en is te glad om vast te houden
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/yCm1LRD0ZVtQrPGY65XAEKes.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/InT8LkJDkaiB3JdlJanXMftJ.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/tHuVpBckmNoa5TpdJHsOhtjv.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zjQtZJOfapRJAGBKSlOd46YX.jpg?f=user_large)
M'n favoriet is de eerste, die ik hier al eerder gepost heb. Morgen even passen qua kier en camera-balk en dan weet ik wat er exact terug kan naar Amazon. Hopelijk gewoon een perfect fit, want vind dat een leuke case voor de Pro.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3wB37oagRZF7uPLIGMtL89PK.jpg?f=user_large)
JTECH - cheap-ass... Goedkope TPU, doorzichtig, wel wat stroef, boven de camera iets donkerder:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qchG6vMK2wZwlBuDA0c1G2gq.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/fKM45UeFziZCI5c7t03HciF7.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/tMX8NdAxsrM32gKsGAe5rwXb.jpg?f=user_large)
JTECH - Thin magnetic... Dun, beschermt maar weinig en is te glad om vast te houden
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/yCm1LRD0ZVtQrPGY65XAEKes.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/InT8LkJDkaiB3JdlJanXMftJ.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/tHuVpBckmNoa5TpdJHsOhtjv.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zjQtZJOfapRJAGBKSlOd46YX.jpg?f=user_large)
M'n favoriet is de eerste, die ik hier al eerder gepost heb. Morgen even passen qua kier en camera-balk en dan weet ik wat er exact terug kan naar Amazon. Hopelijk gewoon een perfect fit, want vind dat een leuke case voor de Pro.
Perfect fit van de JTECH Magnetic, camera-eiland van de 11 Pro is iets groter namelijk, dus weg kier icm 10 Pro:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3j4wIzdquzm1LFoQU9vfDI4e.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/N2deeLVm8ynyRNlw8L9Lm5B0.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3j4wIzdquzm1LFoQU9vfDI4e.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/N2deeLVm8ynyRNlw8L9Lm5B0.jpg?f=user_large)
Ik haal hem vandaag laat op, maar de spigen ultra hybrid die ik heb ziet er echt exact hetzelfde uit. Alleen is het tpu daar doorzichtig zwart.
Kwaliteit voelde goed. Ik ben er nog niet uit of ik die houd of de liquid air van spigen.
Kwaliteit voelde goed. Ik ben er nog niet uit of ik die houd of de liquid air van spigen.
is de Spigen EZ fit pro screenprotector zijn geld (€19,54) waard? Voor een screenprotector lijkt het mij een hoge prijs.
Dat kan ik je straks of morgen vertellencorrado20vt schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 19:44:
is de Spigen EZ fit pro screenprotector zijn geld (€19,54) waard? Voor een screenprotector lijkt het mij een hoge prijs.
Staat niet heel erg duidelijk vermeld, maar volgens mij is dit een 2-pack. Dus daarmee m.i. wel realistisch geprijst.corrado20vt schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 19:44:
Stiekem geloof ik niet dat een screenprotector van AliExpress van 2 euro onderdoet voor zo'n Spigen-unit. Hier gebruik ik al jarenlang van die Ali-units en als je weet waar je op moet zoeken, zijn het gewoon heel prima dingen.
Mooi! Ik krijg die van mij morgen binnen. Dank voor de tip.CLB schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 12:34:
Perfect fit van de JTECH Magnetic, camera-eiland van de 11 Pro is iets groter namelijk, dus weg kier icm 10 Pro:
[Afbeelding: Google Pixel 11 Pro - JTECH Magnetic]
De screenprotector is niet te dik, enorm makkelijk te plaatsen, en heeft geen camera cutout.
Komt met een qr code die God weet wat doet, maar je pixel snapt hem wel en past er sommige instellingen (fingerprint sensor, tikgevoeligheid?) op aan.
Geld waard? Ja.
Is goedkoper net zo goed? Ook ja.
Komt met een qr code die God weet wat doet, maar je pixel snapt hem wel en past er sommige instellingen (fingerprint sensor, tikgevoeligheid?) op aan.
Geld waard? Ja.
Is goedkoper net zo goed? Ook ja.
Ik heb deze ook binnen, hij ligt best prettig in de hand doordat de achterzijde wat is afgerond, maar wat ik een minpunt vind: het camera-eiland wordt niet goed beschermd, er zit ruimte tussen de rand van het hoesje en het eiland, en er zit ook geen randje dat over het eiland valt. Dat is dus gegarandeerd zand er tussen.bazzemans schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 22:17:
Ik heb vandaag de JETech case transparant ontvangen. Die ga ik gebruiken totdat ik maandag de Spigen clear magnetic ontvang.
Voelt stevig aan, prima ter overbrugging denk ik.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Ik ontvang deze vandaag.CLB schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 12:34:
Mooie case ter overbrugging tot mijn dbrand Ghost case 2.0 binnenkomt. Inmiddels zie die vanaf Canada in het vliegtuig hiernaartoe.
Naar de dbrand ben ik ook naar aan het kijken, na het zien van deze video is dat echt wel een mooie case: YouTube: Top Cases for Google Pixel 11 Pro XL - Don’t make the wrong choice!outlandos schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 08:52:
[...]
Ik ontvang deze vandaag.
Mooie case ter overbrugging tot mijn dbrand Ghost case 2.0 binnenkomt. Inmiddels zie die vanaf Canada in het vliegtuig hiernaartoe.
Ik twijfel alleen nog tussen de dbrand of een keer voor een XtremeSkin gaan.
Ik vind hem ook prettig. Die ruimte bedoel je dan dat het los zit? Dat is bij mij niet zo.EagleTitan schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 08:49:
[...]
Ik heb deze ook binnen, hij ligt best prettig in de hand doordat de achterzijde wat is afgerond, maar wat ik een minpunt vind: het camera-eiland wordt niet goed beschermd, er zit ruimte tussen de rand van het hoesje en het eiland, en er zit ook geen randje dat over het eiland valt. Dat is dus gegarandeerd zand er tussen.
Nee, er zit echt gewoon een kier tussen het kunststof van het hoesje en het camera-eiland, rondom.bazzemans schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 10:07:
[...]
Ik vind hem ook prettig. Die ruimte bedoel je dan dat het los zit? Dat is bij mij niet zo.
Ah dit is de magnetic. Sorry. Ik heb de non-magnetic. Daar ervaar ik dit niet.
Spigen ultra Hybrid zwart met magneten:
Lijkt netjes aan de sluiten bij de camera, ik krijg er geen vingernagel tussen of zo. Algehele indruk is goed, al is glad tpu wel weer even wennen qua gevoel ten opzichte van de structuur die een liquid air heeft. Magneten zijn heel sterk en het tpu is heel stug in mijn optiek, al geeft het met genoeg kracht wel mee natuurlijk. Persoonlijk vind ik de kleur die door de backplate heen komt mooi, maar smaken kunnen verschillen.
De screenprotector van hen is ook prima: Nog nooit een gehad die zo makkelijk te plaatsen is, voelt goed, geen scherpe randjes en geen cutout voor de frontcamera waar zich stof kan en zal ophopen. Misschien wat duur voor wat het is, maar wel kwaliteit en je krijgt er 2.
Ik zie dat ik een waardeloze foto heb gemaakt, jullie moeten het er mee doen helaas.
Lijkt netjes aan de sluiten bij de camera, ik krijg er geen vingernagel tussen of zo. Algehele indruk is goed, al is glad tpu wel weer even wennen qua gevoel ten opzichte van de structuur die een liquid air heeft. Magneten zijn heel sterk en het tpu is heel stug in mijn optiek, al geeft het met genoeg kracht wel mee natuurlijk. Persoonlijk vind ik de kleur die door de backplate heen komt mooi, maar smaken kunnen verschillen.
De screenprotector van hen is ook prima: Nog nooit een gehad die zo makkelijk te plaatsen is, voelt goed, geen scherpe randjes en geen cutout voor de frontcamera waar zich stof kan en zal ophopen. Misschien wat duur voor wat het is, maar wel kwaliteit en je krijgt er 2.
Ik zie dat ik een waardeloze foto heb gemaakt, jullie moeten het er mee doen helaas.
Kan hem van harte aanraden! Vooral de randen zijn van een al materiaal die erg fijn is om vast te houden. Kan eigenlijk niet meer zonder.Koen87 schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 09:12:
[...]
Naar de dbrand ben ik ook naar aan het kijken, na het zien van deze video is dat echt wel een mooie case: YouTube: Top Cases for Google Pixel 11 Pro XL - Don’t make the wrong choice!
Ik twijfel alleen nog tussen de dbrand of een keer voor een XtremeSkin gaan.
Enige nadeel is dat de XL er net iets te groot door wordt imo.
Eerder genoemde 2-pack van Spigen EZ Fit Pro-screenprotectors heeft wat korting bij Amazon: 16,99 euro.
Ook maar besteld Geen camera cut-out wil ik weleens proberen vanwege het stof. Ben wel benieuwd of zo'n laagje erop, iets met het licht gaat doen. Aan de andere kant maak ik van de 500 foto's slechts één selfie, dus ook prima.
Ook maar besteld Geen camera cut-out wil ik weleens proberen vanwege het stof. Ben wel benieuwd of zo'n laagje erop, iets met het licht gaat doen. Aan de andere kant maak ik van de 500 foto's slechts één selfie, dus ook prima.
Gisteravond die screenprotector geïnstalleerd. Tbh had ik er niet eens erg in dat er geen camera cut-out meer in zit. Door jouw bericht @CLB de eerste selfie met de pixel 11 pro gemaakt.
Bij het resultaar realiseer ik mij ineens dat die front camera echt een fikse upgrade is t.o.v. de p7p. Nu maakte ik niet per se veel selfies, hoogstens op date en vakantie met mijn vriendin en dochter. Ik denk wel dat we vanaf nu de Pixel daarvoor gaan gebruiken ipv de Galaxy 23 Ultra van mijn vriendin.
Wat betreft de screenprotector, ervaar ik daar geen beperkingen. Hoewel ik het verschil natuurlijk niet kan vergelijken. Ik denk dat het wel goedkomt.
Bij het resultaar realiseer ik mij ineens dat die front camera echt een fikse upgrade is t.o.v. de p7p. Nu maakte ik niet per se veel selfies, hoogstens op date en vakantie met mijn vriendin en dochter. Ik denk wel dat we vanaf nu de Pixel daarvoor gaan gebruiken ipv de Galaxy 23 Ultra van mijn vriendin.
Wat betreft de screenprotector, ervaar ik daar geen beperkingen. Hoewel ik het verschil natuurlijk niet kan vergelijken. Ik denk dat het wel goedkomt.
offtopic:
Downside van de betere front camera is toch wel dat ik te goed kan zien hoeveel grijze haren erbij zijn gekomen.
Downside van de betere front camera is toch wel dat ik te goed kan zien hoeveel grijze haren erbij zijn gekomen.
Ik heb al sinds de Pixel 9 Pro deze van JETech, heeft het 2 jaar vol gehouden. Nu ook op de 11 Pro geplakt.CLB schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 08:41:
Eerder genoemde 2-pack van Spigen EZ Fit Pro-screenprotectors heeft wat korting bij Amazon: 16,99 euro.
Ook maar besteld, geen camera cut-out wil ik weleens proberen vanwege het stof. Ben wel benieuwd of zo'n laagje erop, iets met het licht gaat doen. Aan de andere kant maak ik van de 500 foto's slechts één selfie, dus ook prima.
Ja ook een mooi setje, vind hun hoesjes ook fijn, leuk betaalbaar merk! Deze maar besteld
[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 22-08-2026 15:47 ]
Als er nog mensen een Pixel 67 watt lader + QI2 pixelsnap met base zoeken voor 50 euro:
Google Pixel charging pack wit | GOO13166848
Google Pixel charging pack wit | GOO13166848
Geert
Leuk setje, afzonderlijk kosten beide producten ook regelmatig 25 euro trouwens.
@CLB hoe bevalt de Jetech case na wat gebruik? Lijkt een mooie prijs kwaliteit verhouding. Vind de Spigen Nanopop ook wel mooi, die is 20 euro.
Zie overigens dat de officiële hoesjes van Google wel goed worden beoordeeld, al zijn deze een stuk duurder.
Zie overigens dat de officiële hoesjes van Google wel goed worden beoordeeld, al zijn deze een stuk duurder.
Ja prima en voor die 14 euro kun je sowieso geen buil vallen. Ikzelf vind het ook wel fijn dat ik een zwarte case heb, zo kunnen we de telefoons in ons huishouden makkelijker uit elkaar houden. Hij voelt wat stroef aan, bevat ingebouwde magneetjes, kost niet teveel en heeft prima openingen / uitsnedes. Gewoon lekker bestellen dus!
Google-cases zijn ook mooi, maar die silliconen-varianten vind ik echte stofmagneten. De clear-cases en dergelijke vind ikzelf overpriced. Een stukje TPU waar je dan > 60 euro voor moet aftikken, ieder z'n ding
Google-cases zijn ook mooi, maar die silliconen-varianten vind ik echte stofmagneten. De clear-cases en dergelijke vind ikzelf overpriced. Een stukje TPU waar je dan > 60 euro voor moet aftikken, ieder z'n ding
Thanks! Jammer dat de Jetech nog maar in één kleur te krijgen is. Ik heb voor mijzelf en partner een pixel 11 besteld dus zou wel handig zijn om ze uit elkaar te halen inderdaad. Al zijn de kleuren wel anders, wellicht dat dat genoeg toont door de doorzichtige achterkant.CLB schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 09:04:
Ja prima en voor die 14 euro kun je sowieso geen buil vallen. Ikzelf vind het ook wel fijn dat ik een zwarte case heb, zo kunnen we de telefoons in ons huishouden makkelijker uit elkaar houden. Hij voelt wat stroef aan, bevat ingebouwde magneetjes, kost niet teveel en heeft prima openingen / uitsnedes. Gewoon lekker bestellen dus!
Ik heb een transparante pixelsnap case besteld.
Maar die is nogal glad, schuift behoorlijk in de hand. Iemand tips voor een goede back cover die genoeg valbescherming biedt en wat stroever is?
https://store.google.com/...zWHpFeFgzQnliMTltWVcwPSJ9
Maar die is nogal glad, schuift behoorlijk in de hand. Iemand tips voor een goede back cover die genoeg valbescherming biedt en wat stroever is?
Ja dat is jammer. Ik zou als producent denk altijd sowieso dezelfde kleuren als toestellen willen bieden.SgtCaffran schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 09:12:
Thanks! Jammer dat de Jetech nog maar in één kleur te krijgen is.
Ik heb deze ook en vind het persoonlijk wel meevallen. Ik vind het ook prima in de hand liggen. Wel ben ik benieuwd naar hoe gevoelig deze is voor verkleuringen.Ramon 73 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 09:19:
Ik heb een transparante pixelsnap case besteld.
Hier dat hoesje als extra mee besteld zodat ik een reserve had en keuze. Het is nu juist het hoesje wat om mijn pro XL zit. De wat stroevere zijkanten vind ik vooral fijn.SgtCaffran schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 08:14:
@CLB hoe bevalt de Jetech case na wat gebruik? Lijkt een mooie prijs kwaliteit verhouding. Vind de Spigen Nanopop ook wel mooi, die is 20 euro.
Ik heb een UAG Scout hoesje besteld. Veruit dezelfde kwaliteit als Otterbox, tegen een derde van de prijs.witterholt schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 09:42:
[...]
Ik heb deze ook en vind het persoonlijk wel meevallen. Ik vind het ook prima in de hand liggen. Wel ben ik benieuwd naar hoe gevoelig deze is voor verkleuringen.
Heb voor mezelf de Jetech besteld en voor partner de officiële pixelsnap case in kleur Coral. Deze laatste is 35 euro op Bol (externe verkoper) dus dat vind ik nog net te doen. Ben benieuwd naar de verschillen. Voor beide ook de Spigen screenprotector erbij.
Ik heb gisteren een screenprotector op mijn pixel 11 pro laten zetten bij een lokale telefoonwinkel. Echter werkt hierna de sensor voor het scannen van mijn vingers niet meer of niet goed. Heb de setting aangepast maar dat werkte niet. En opnieuw toevoegen werkt ook niet omdat ie m gewoon niet pakt.
Ligt dit dan aan het soort screenprotector?
Je kunt optimaliseren voor screenprotector aan zetten, maar ik weet niet of dat zonder qr code werkt.luckybeast schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 06:22:
Ik heb gisteren een screenprotector op mijn pixel 11 pro laten zetten bij een lokale telefoonwinkel. Echter werkt hierna de sensor voor het scannen van mijn vingers niet meer of niet goed. Heb de setting aangepast maar dat werkte niet. En opnieuw toevoegen werkt ook niet omdat ie m gewoon niet pakt.
Ook kun je de aanraak gevoeligheid vergroten, maar daar weet ik niet van of dat helpt bij vingerafdruk.
Met de case mate glazen screenprotector werkte vingerafdruk ook niet meer. Totdat ik de qr code gebruikte. Schijnbaar is de scanner in de Pixel 11 veel meer kritisch dan in mijn oude telefoon.
Ik zou kijken naar een andere screenprotector. Welke zit erop? Is het glas of folie?luckybeast schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 06:22:
De Pixels werken normaal prima met screenprotector.
[ Voor 17% gewijzigd door Koen87 op 24-08-2026 07:53 ]
Het toevoegen werkt eigenlijk helemaal niet meer. Soms als ik echt heel hard druk pakt de sensor het bij het toevoegen, maar de gehele process om een toe te voegen krijg ik niet voltooid.Ramon 73 schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 06:44:
[...]
Je kunt optimaliseren voor screenprotector aan zetten, maar ik weet niet of dat zonder qr code werkt.
Ook kun je de aanraak gevoeligheid vergroten, maar daar weet ik niet van of dat helpt bij vingerafdruk.
Met de case mate glazen screenprotector werkte vingerafdruk ook niet meer. Totdat ik de qr code gebruikte. Schijnbaar is de scanner in de Pixel 11 veel meer kritisch dan in mijn oude telefoon.
Het is een van glas. Merk daarvan weet ik niet gezien ik vroeg of ze het hadden voor de pixel 11 pro, en ze het er gelijk op deden.Koen87 schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 07:52:
[...]
Ik zou kijken naar een andere screenprotector. Welke zit erop? Is het glas of folie?
De Pixels werken normaal prima met screenprotector.
[ Voor 48% gewijzigd door luckybeast op 24-08-2026 09:26 ]
Heb ik ook weleens gehad bij een Chinese protector en natuurlijk eerst je fingerprint instellen, dan plakken...luckybeast schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 09:23:
Het toevoegen werkt eigenlijk helemaal niet meer. Soms als ik echt heel hard druk pakt de
sensor het bij het toevoegen, maar de gehele process om een toe te voegen krijg ik niet voltooid.
Je kunt altijd even terug om te vragen of ze een nieuwe willen zetten, nadat je dat hebt gedaan, werkt allicht wel.
Hier een artikel van google over screenprotectors op Pixel telefoons: https://support.google.com/pixelphone/answer/16048560luckybeast schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 09:23:
[...]
Het toevoegen werkt eigenlijk helemaal niet meer. Soms als ik echt heel hard druk pakt de sensor het bij het toevoegen, maar de gehele process om een toe te voegen krijg ik niet voltooid.
[...]
Het is een van glas. Merk daarvan weet ik niet gezien ik vroeg of ze het hadden voor de pixel 11 pro, en ze het er gelijk op deden.
Onderaan de pagina vind je "List of Made for Google certified screen protectors" en daar zijn directe links naar de QR code opgeslagen. Ik zou daar eens mee proberen of je de werking kunt verbeteren met een voorgedefinieerde screenprotector.
Glazen screenprotectors werken "gewoon". De glazen Casemate die ik erbij gekocht heb is bruikbaar, maar alleen zodra je de QR code van de screenprotector gebruikt. Zonder QR code reageert de pixel heel slecht.
[ Voor 11% gewijzigd door Ramon 73 op 24-08-2026 10:18 ]
Uhmm, nee. Google adviseert juist om de vingerafdrukken te wissen voordat je de screenprotector aanbrengt:CLB schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 09:45:
[...]
Heb ik ook weleens gehad bij een Chinese protector en natuurlijk eerst je fingerprint instellen, dan plakken...
Je kunt altijd even terug om te vragen of ze een nieuwe willen zetten, nadat je dat hebt gedaan, werkt allicht wel.
Apply before you set up Fingerprint Unlock
- If possible, apply the screen protector before you set up Fingerprint Unlock.
- This helps the sensor to recognize you. If you already set up Fingerprint Unlock, you can delete your fingerprints and set it up again.
Thanks, die QR-codes worden al jaren gebruikt bij Pixels (en andere merken). Maar nu weet Luckybeast helemaal niet of de scanner überhaupt werkt, dus ik zou 'm eraf halen en dat eerst eens testen, stond wat scheef misschien.
De scanner zelf werkt want ik had voordat ik de screen protector er op had al wat vingers toegevoegd. Het probleem zit dus wel echt in de protector zelf. Ik weet dus niet welk merk het is want het is ter plekke er op gezet.CLB schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 10:23:
Thanks, die QR-codes worden al jaren gebruikt bij Pixels (en andere merken). Maar nu weet Luckybeast helemaal niet of de scanner überhaupt werkt, dus ik zou 'm eraf halen en dat eerst eens testen, stond wat scheef misschien.
Ik wist dus niet van die QR codes.
[ Voor 39% gewijzigd door luckybeast op 24-08-2026 10:26 ]
Iemand hier met ervaring met een Qi2 autolader?
Ligt er aan. Soort van.bazzemans schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 15:09:
Iemand hier met ervaring met een Qi2 autolader?
Ik heb zelf een pixelsnap charger met 3M dubbelzijdig op een handige plek geplakt. Die houdt hem prima vast.
Ik kwam er wel achter dat de usb niet genoeg stroom geeft, dus wat voor lader je ook pakt: check of je usb (c?) genoeg output (25W laden met qi dan heb je 30-35W ongeveer nodig) heeft of neem er een 12v adapter bij.
https://nl.ugreen.com/products/magflow-magnetische-powerbank-10000mah-25w
Draadloze powerbank besteld.
25 Watt Qi2 met MagSafe, komt morgen aan en benieuwd hoe goed dat werkt. Lijkt me heel erg hassle-free om een draadloze magnetische powerbank te hebben.
Draadloze powerbank besteld.
25 Watt Qi2 met MagSafe, komt morgen aan en benieuwd hoe goed dat werkt. Lijkt me heel erg hassle-free om een draadloze magnetische powerbank te hebben.
Ik heb de Spigen tough armor magfit teruggestuurd. Ik ben er van overtuigd dat de telefoon een val overleeft. Robuuste case maar de randen zijn nogal scherp en dat ligt niet fijn in de hand. De kickstand vond ik erg prettig.
Step-han schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 11:13:
Ik heb al sinds de Pixel 9 Pro deze van JETech, heeft het 2 jaar vol gehouden.
Nu ook op de 11 Pro geplakt.
CLB schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 11:42:
Ja ook een mooi setje, vind hun hoesjes ook fijn, leuk betaalbaar merk! Deze maar besteld
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/5alehwzV3S07F62vrfbkDhE2.jpg?f=user_large)
Netjes verpakt in een kartonnen 'boekje', prima handleiding erbij, straks even 'plakken' en bericht hier updaten.
EDIT: Makkelijk te plakken met de hand, of eventueel met frame, prima kwaliteit, camera dus bedekt. Niks op aan
te merken. Geen QR-code icm Google-samenwerking, maar ook niet echt boeiend allemaal, fingerprint werkt prima.
[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 26-08-2026 21:19 ]
Vandaag de Spigen Ultra Hybrid MagFit Case binnengekregen. Zit bijna even stevig als de JETech Case voor Google Pixel 11 die ik er sinds vorige week op had. Alleen bij de zijknoppen zit de JETech iets strakker. Daar staat tegenover, naast de magneet en voor zover ik het opvallend vind, dat de Spigen beter verstevigde zijknoppen heeft en op de achterkant een verhoging aan de onderkant. Door die verhoging ligt de telefoon platter op tafel, omdat die verhoging een het verschil met het camera eiland verkleind.
Ook over deze case ben ik vooralsnog tevreden.
Ook over deze case ben ik vooralsnog tevreden.
Iemand een gedachte laten gaan over telefoon hoesjes?(Pixel 11 pro)
Normaal gesproken gebruik ik altijd Spigen tough armour maar die gebruikt weer Magfit tov MagSafe. (Ik ben vrij lomp) Voor beide heb ik nog geen accessoires dus voor mij vrij nieuw alleen las ik ergens dat Magfit ivm met Qi2 laden minder efficiënt was.
Tevens ben ik benieuwd of er Tweakers zijn die helemaal geen hoesje en/of screenprotector gebruiken😅
Normaal gesproken gebruik ik altijd Spigen tough armour maar die gebruikt weer Magfit tov MagSafe. (Ik ben vrij lomp) Voor beide heb ik nog geen accessoires dus voor mij vrij nieuw alleen las ik ergens dat Magfit ivm met Qi2 laden minder efficiënt was.
Tevens ben ik benieuwd of er Tweakers zijn die helemaal geen hoesje en/of screenprotector gebruiken😅
AnimeAdicted
Sinds de nexus telefoons gebruik ik geen hoesjes. Vind ik zonde (zeker als het mooie telefoons betreft). Af en toe telefoons laten vallen, maar daar kunnen ze prima tegen.Offens1490 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 09:48:
Ik heb de Tough Armor en een screenprotector.Offens1490 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 09:48:
Ik gebruik (nog) geen Magfit of Magsafe, dus dat mis ik niet (is MagSafe niet van Apple?).
Maar het draadloos laden in de auto is niet mogelijk met deze hoes.
Mijn broer zweert dan weer bij de hoesjes met een cover, bijvoorbeeld zoiets.
Het hoesje ben ik blij mee: zonder vond ik het toestel erg glad en was regelmatig bang dat die uit mijn handen zou glijden.
Screenprotectors gebruik ik al tijden. Vorig jaar nog een schrikmomentje met mijn vorige telefoon toen ik dacht dat ik met een dakpan (wat lomp neergelegd) een kras veroorzaakt had op mijn scherm: nieuwe screenprotector erop en alles was weer netjes
Enige waar ik nog over twijfel is of ik ook een screenprotector voor de camera's moet halen.
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus E V2 5.12 kWh; HW P1; HomeAssistant
Ik heb de UAG Scout met MagSafe, die houdt prima op de MagFlow powerbank. Ik heb een 10.000mAh type, en die plakt zonder problemen, kan alleen de telefoon vasthouden zonder dat de relatief zware accu eraf klettert. Het PixelSnap transparant hoesje heb ik bij de Pixel 11 pro meebesteld uit de Google store, powerbank houdt bet zo goed, maar ik vind het UAG hoesje net iets beter (en goedkoper). Mijn powerbank heeft Qi2 met MagFlow en dat laadt prima.Offens1490 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 09:48:
Ugreen beweert dat hun powerbank 50% sneller laadt dan magsafe. (@Pietervs idd Apple, MagSafe)
Limitless Phone Case "Aramid Fibre" hier, super happy mee!Offens1490 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 09:48:
Bijna €75, daar mag je ook wel happy mee zijnConvoy schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 12:35:
[...]
Limitless Phone Case "Aramid Fibre" hier, super happy mee!
De Pixel 11 in Canyon besteld en een groene lederen Bellroy case. De reden van de Canyon was dat ik dacht/hoopte dat het goud van de telefoon mooi zou combineren met het groene leer.
Welnu, ben niet teleurgesteld. Vind het persoonlijk heel mooi en de case voelt fijn en maakt de telefoon niet onnodig groter. Hiervoor altijd de originele Google cases gebruikt en dit lijkt wel een lederen versie daarvan, alles zit echt perfect. Blij mee
Welnu, ben niet teleurgesteld. Vind het persoonlijk heel mooi en de case voelt fijn en maakt de telefoon niet onnodig groter. Hiervoor altijd de originele Google cases gebruikt en dit lijkt wel een lederen versie daarvan, alles zit echt perfect. Blij mee
![]() | ![]() | ![]() |
Nickname does not reflect reality
Zeer chic ja, topcombinatie! Lensprotectortje erop nog, netjes netjes
Passen de hoesjes van de Pixel 10 Pro eigenlijk niet ook op de Pixel 11 Pro? Op een paar tienden van een millimeter na zijn de afmetingen zo goed als hetzelfde, of zie ik iets over het hoofd?
Dat past zeker, maar niet flawless, bijvoorbeeld omdat het camera-eiland van de 11 Pro iets andere afmetingen heeft.
Ziet er zeer nice uit! Exact de combinatie die ik ook voor ogen heb. Twijfel alleen nog of het Bellroy hoesje voldoende stevig is bij een incidentele valBrad Pitt schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 14:27:
De Pixel 11 in Canyon besteld en een groene lederen Bellroy case. De reden van de Canyon was dat ik dacht/hoopte dat het goud van de telefoon mooi zou combineren met het groene leer.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Heb nog even de binnenkant bekeken maar er zit precies nul "extra" bescherming in. Het is echt alleen het vormpje van de case met daar overheen (superrr dun) leer. Je moet deze case niet kopen om een Mous test mee uit te voeren :)hutch schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 18:00:
[...]
Ziet er zeer nice uit! Exact de combinatie die ik ook voor ogen heb. Twijfel alleen nog of het Bellroy hoesje voldoende stevig is bij een incidentele val
Ben persoonlijk meer verontrust over hoe het er over een paar maanden uit zal zien. Ofwel het leer heeft een mooie patina gekregen (kans nul) of het slijt aan alle kanten en de verflaag laat los (ga hier van uit).
De lip is voor en achter gelukkig hoger dan de dikte van de protectors. Kon dit op de product images niet goed zien en was bang dat het glas alsnog op tafel zou rusten maar dat is niet zo.
Nickname does not reflect reality
Mooie spigen screenprotector 2pack gekocht maar toch in de linker boven hoek niet goed gepakt. Ik vraag me af of deze daardoor steeds verder los gaat komen. Ik baal wel aangezien deze een stuk duurder zijn dan de ome Ali varianten
Hij is net niet lang genoeg, waardoor boven en onder een ringel overblijft en daar komt bijv zand te zitten. Ga hem vanavond er vanaf halen (eerst voorzichtig zand verwijderen) en dan mn dbrand screenprotector erop doen.CLB schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 19:45:
[...]
[...]
[Afbeelding: JETech 3-pack screenprotectors Pixel 11 (Pro)]
Netjes verpakt in een kartonnen 'boekje', prima handleiding erbij, straks even 'plakken' en bericht hier updaten.
EDIT: Makkelijk te plakken met de hand, of eventueel met frame, prima kwaliteit, camera dus bedekt. Niks op aan
te merken. Geen QR-code icm Google-samenwerking, maar ook niet echt boeiend allemaal, fingerprint werkt prima.
Dat is vreemd, zit hier wel echt goed eerlijk gezegd.
Hier ook, net zoals op de Pixel 9 Pro, perfecte screenprotector voor weinig geld.
:strip_exif()/f/image/JZlXdbtB051VHOoGlHng4SoK.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/yXC0Hk6eZORl5Jr5hH54g51d.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/c4LW7zKx9EAMp5cQY61v8Agi.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/F1tMp6tdARjImvEUVKMSHfBF.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/mU09uriOzR96cQPkYcs3PvpY.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/BkKs6Mee3SIDXVs00UgcZ2bi.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/YR0VwEkTA32w8q21hfk4u1TW.jpg?f=fotoalbum_tile)