Dat past zeker, maar niet flawless, bijvoorbeeld omdat het camera-eiland van de 11 Pro iets andere afmetingen heeft.

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• hutch
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:46
Brad Pitt schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 14:27:
De Pixel 11 in Canyon besteld en een groene lederen Bellroy case. De reden van de Canyon was dat ik dacht/hoopte dat het goud van de telefoon mooi zou combineren met het groene leer.

Welnu, ben niet teleurgesteld. Vind het persoonlijk heel mooi en de case voelt fijn en maakt de telefoon niet onnodig groter. Hiervoor altijd de originele Google cases gebruikt en dit lijkt wel een lederen versie daarvan, alles zit echt perfect. Blij mee :)
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Ziet er zeer nice uit! Exact de combinatie die ik ook voor ogen heb. Twijfel alleen nog of het Bellroy hoesje voldoende stevig is bij een incidentele val

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-08 13:52
hutch schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 18:00:
[...]

Ziet er zeer nice uit! Exact de combinatie die ik ook voor ogen heb. Twijfel alleen nog of het Bellroy hoesje voldoende stevig is bij een incidentele val
Heb nog even de binnenkant bekeken maar er zit precies nul "extra" bescherming in. Het is echt alleen het vormpje van de case met daar overheen (superrr dun) leer. Je moet deze case niet kopen om een Mous test mee uit te voeren :)

Ben persoonlijk meer verontrust over hoe het er over een paar maanden uit zal zien. Ofwel het leer heeft een mooie patina gekregen (kans nul) of het slijt aan alle kanten en de verflaag laat los (ga hier van uit).
De lip is voor en achter gelukkig hoger dan de dikte van de protectors. Kon dit op de product images niet goed zien en was bang dat het glas alsnog op tafel zou rusten maar dat is niet zo.

Nickname does not reflect reality

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:23
Mooie spigen screenprotector 2pack gekocht maar toch in de linker boven hoek niet goed gepakt. Ik vraag me af of deze daardoor steeds verder los gaat komen. Ik baal wel aangezien deze een stuk duurder zijn dan de ome Ali varianten

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:18
CLB schreef op woensdag 26 augustus 2026 @ 19:45:
[...]

[...]

[Afbeelding: JETech 3-pack screenprotectors Pixel 11 (Pro)]
Netjes verpakt in een kartonnen 'boekje', prima handleiding erbij, straks even 'plakken' en bericht hier updaten.

EDIT: Makkelijk te plakken met de hand, of eventueel met frame, prima kwaliteit, camera dus bedekt. Niks op aan
te merken. Geen QR-code icm Google-samenwerking, maar ook niet echt boeiend allemaal, fingerprint werkt prima.
Hij is net niet lang genoeg, waardoor boven en onder een ringel overblijft en daar komt bijv zand te zitten. Ga hem vanavond er vanaf halen (eerst voorzichtig zand verwijderen) en dan mn dbrand screenprotector erop doen.
Dat is vreemd, zit hier wel echt goed eerlijk gezegd.

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:07
Hier ook, net zoals op de Pixel 9 Pro, perfecte screenprotector voor weinig geld.
Pagina: 1 2 Laatste