Ik zoek of heb kookgerei en MOET erover kletsen

Pagina: 1
Acties:
  • 363 views

• Cambionn
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online

Ik zoek of heb kookgerei en MOET erover kletsen

Wat is dit?
Dit topic begint als een afspinsel van het Ik heb iets nieuws en MOET het showen topic. Elke keer dat daar kookgerei wordt gepost, gaan we lekker off-topic daar. Maakt niet uit of het een knoflookpers, een kaasschaaf, een pan, of wat anders is. We lijken allemaal meningen te hebben over ons kookgerei en kunnen het niet laten om off-topic te gaan en onze meningen over de beste tools en manieren van voedselbereiding te bediscuseren.

Dus, om alle modbreaks in de toekomst te voorkomen is dit topic hier. Ben jij nou écht genieuwd wat andere Tweakers de beste knoflookpers vinden, en mag dat uitlopen in een discussie over hoe je knoflook überhaupt dient voor te bereiden (of het beste kant-en-klaar in de winkel koopt)? Heb jij sterke meningen over hoe rijst gekookt wordt? Of ben je super nitpicky op je kaasschaaf en wil je eentje die écht fijn is? Dan is dit dé plek voor jou!

En zie je mede-Tweakers die het alsnog niet kunnen laten om off-topic kookspul te bediscusseren? Stuur ze vooral door zodat onze lieve modjes voortaan onbezorgd naar de MOAM kunnen wanneer we onze nieuwste keukenaanwinsten delen ;).

I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.

• Cambionn
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Ok, net nadat ik dit had gepost komt er iemand met dat er al een topic is hiervoor, namelijk Lekker eten bij de GoT-kookclub - deel 2. Ik ga een modje vragen of deze dicht/weg mag :+.

I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Admin General Chat
Bij dezen :)

Wauw, een sig!

Dit topic is gesloten.