Ervaringen met Kozijnvoordeelshop.nl?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Tresox
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-08 09:54
Ik ben mij aan het oriënteren op een kunststof harmonicadeur/vouwwand en ben uitgekomen bij Kozijnvoordeelshop.nl.

Wat mij opvalt is dat zij als een van de weinige aanbieders een kunststof harmonicadeur met een vaste dubbele loopdeur in het midden lijken aan te bieden. Dat is precies de configuratie waar ik naar op zoek ben. Omdat het om een behoorlijke investering gaat, ben ik benieuwd of er Tweakers zijn die ervaring hebben met deze webshop.

Ik ben met name geïnteresseerd in:
  • Of ze uberhaupt leveren.
  • De kwaliteit van de kozijnen en de harmonicadeur.
  • De communicatie tijdens het bestelproces.
  • De levertijd en of deze overeenkwam met de planning.
  • De montage (indien door hen uitgevoerd).
  • Eventuele garantie- of service-ervaringen achteraf.
Ik kan online geen onafhankelijke ervaringen vinden, dus alle ervaringen – positief én negatief – zijn welkom. Aan de telefoon werd mij verteld dat ze sinds corona actief zijn.

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via Tresox op 08-08-2026 19:19)

• pascalcartigny
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 28-08 22:05
Sport_Life schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 23:09:
[...]

Lijkt wel met AI gemaakt die foto.
Die hele website schreeuwt AI, niet alleen de foto's. Ook de page templates. In de footer staat zelfs nog een admin link naar een Lovable omgeving. In combinatie met bovenstaande berichten rondom reviews, tekortkomingen in informatie voorziening, zoals KvK, etc. lekker aan je voorbij laten gaan.

Dit is vragen om ellende.

[ Voor 8% gewijzigd door pascalcartigny op 02-08-2026 23:19 ]

Alle reacties

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:40

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Allicht ongegrond, maar die website roept bij mij wat vragen op.

Die klantbeoordeling van 4.8 kan ik niet op klikken maar die staan verder op de site onder https://kozijnvoordeelshop.nl/reviews alleen waar halen ze die reviews dan weg?
Er staan maar een paar in beeld, dus de slechte kan ik niet filteren zoals in een fatsoenlijke reviewplatform of op datum selecteren.

En dan linksbovenin staat nog een 9,2 als beoordeling van klanten, ook zonder bron.

In de algemene voorwaarden staat dat ze staan ingeschereven bij de KVK, normaliter (AFAIK) staat daar het kvk nummer achter.
Bij het KVK kan ik ze wel terugvinden met inschrijving 34134575, bedrijfsnaam Styx Group onder andere.Waarom staat dat niet op de site?

ook in dit forum komt de shop niet naar voren, allicht hier ook nog even de vraag stellen
Kunststof kozijnen - ervaringen, leveranciers etc.

my 2 cents
Die website in zijn geheel komt amateuristisch over, op zijn best. Kan een prima legit bedrijf zijn met prima vakmensen in dienst maar als dit de voordeur is dan weet ik niet of ik zou aanbellen voor een vraag of hoguit als indicatieve prijsopgave/offerte.

[ Voor 8% gewijzigd door Fraggert op 31-07-2026 09:59 ]

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:54
Het opgegeven adres is een logistiek centrum op een haventerrein.
Komt op mij over als een dozenschuiver.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

• Gotenx
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 16:42
Mooie foto's in het portfolio ook....

Afbeeldingslocatie: https://kozijnvoordeelshop.nl/assets/deur-zijraam-detail-DGIw8IwG.jpg

Altijd handig een extra scharnier aan de klinkzijde.

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Mij lijkt het eerlijk gezegd ook een of andere dozenschuiver met garantie tot aan de deurmat.

• antont3
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 16:22
Deze is ook leuk: twee krukken op een dubbeldeurstel, en rechts tel ik al 5 scharnieren?

Afbeeldingslocatie: https://kozijnvoordeelshop.nl/assets/project_16-D12s-Tqm.jpg

Mooie AI beschrijvingen ook....

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:54
Als die plaatjes allemaal nep zijn, dan zal "kunststof harmonicadeur met een vaste dubbele loopdeur in het midden", waar TS naar op zoek is, ook wel niet bestaan.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

• RonnieKo
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 17:41
Er zijn wel meer plaatjes waarbij je denkt: Hoe zit dat nu? Schanieren op zijruiten maar geen naad tussen de bewegende delen en het losse deel. Dat soort zaken.

• plaspvd
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Ik heb van de week een aluminium harmonica kozijn van 3m bij 2.3m besteld bij: kozijnbestellen.com. telefonisch en via whatsapp direct en goed te woord gestaan. Afhandeling verder nog geen ervaring mee. Ik ben op aluminium uitgekomen omdat ik mijn vouwwand naar buiten wil openen, kunststof gaat eigenlijk altijd naar binnen vouwen.

Groot nadeel: 100% vooraf betalen.

[ Voor 5% gewijzigd door plaspvd op 01-08-2026 17:20 ]

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:45
plaspvd schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 17:15:
Ik heb van de week een aluminium harmonica kozijn van 3m bij 2.3m besteld bij: kozijnbestellen.com. telefonisch en via whatsapp direct en goed te woord gestaan. Afhandeling verder nog geen ervaring mee. Ik ben op aluminium uitgekomen omdat ik mijn vouwwand naar buiten wil openen, kunststof gaat eigenlijk altijd naar binnen vouwen.

Groot nadeel: 100% vooraf betalen.
Dan zou ik daar helemaal weg blijven. Tenzij vrijwillig mogen ze niet meer dan 50% aanbetaling vragen...
https://www.consumentenbo...oop/pas-op-met-aanbetalen

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Tresox schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 09:45:
Aan de telefoon werd mij verteld dat ze sinds corona actief zijn.
Zonder website? De domeinnaam is pas in april dit jaar geregistreerd.

The Flat Earth Society has members all around the globe.

• plaspvd
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
@daveytje is niet ongewoon bij maatwerk alu kozijn wat je zelf gaat plaatsen. Meerdere leveranciers geweest welke dit ook hebben ge-eist.

Als plaatsen liet uitvoeren was het een ander verhaal, dat klopt

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Gotenx schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 22:31:

[Afbeelding]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Acties:
  • Beste antwoord

• pascalcartigny
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 28-08 22:05
Sport_Life schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 23:09:
[...]

Die hele website schreeuwt AI, niet alleen de foto's. Ook de page templates. In de footer staat zelfs nog een admin link naar een Lovable omgeving. In combinatie met bovenstaande berichten rondom reviews, tekortkomingen in informatie voorziening, zoals KvK, etc. lekker aan je voorbij laten gaan.

Dit is vragen om ellende.

[ Voor 8% gewijzigd door pascalcartigny op 02-08-2026 23:19 ]

• emot
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 06:39
Tresox schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 09:45:
Ik ben mij aan het oriënteren op een kunststof harmonicadeur/vouwwand en ben uitgekomen bij Kozijnvoordeelshop.nl.

Wat mij opvalt is dat zij als een van de weinige aanbieders een kunststof harmonicadeur met een vaste dubbele loopdeur in het midden lijken aan te bieden. Dat is precies de configuratie waar ik naar op zoek ben. Omdat het om een behoorlijke investering gaat, ben ik benieuwd of er Tweakers zijn die ervaring hebben met deze webshop.

Ik ben met name geïnteresseerd in:
  • Of ze uberhaupt leveren.
  • De kwaliteit van de kozijnen en de harmonicadeur.
  • De communicatie tijdens het bestelproces.
  • De levertijd en of deze overeenkwam met de planning.
  • De montage (indien door hen uitgevoerd).
  • Eventuele garantie- of service-ervaringen achteraf.
Ik kan online geen onafhankelijke ervaringen vinden, dus alle ervaringen – positief én negatief – zijn welkom. Aan de telefoon werd mij verteld dat ze sinds corona actief zijn.

Alvast bedankt!
Geen ervaring met deze shop, maar als je zoiets specifieks zoekt zou ik altijd een aparte offerte laten maken en het niet via de site bestellen. De meeste leveranciers kunnen meer laten maken dan er op de site staat.

Ikzelf heb goede ervaringen met sparkozijnen. Via de mail een aanvraag gedaan voor een maatwerk houten raamkozijn en toen goed geholpen. Deze was uiteindelijk ook niet duurder dan een standaard configuratie op de site.

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:40

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

passende TL;DR d:)b

@Tresox hoe sta je erin, in kozijnenland? al besteld ? :+

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

• Tresox
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-08 09:54
Bedankt allemaal voor het meedenken en de reacties!

De opmerkingen over de website, de foto's en de beperkte informatievoorziening hebben mij toch wel aan het twijfelen gebracht. Zeker omdat het om een behoorlijk bedrag gaat, vind ik het risico uiteindelijk te groot om het daar te bestellen.

Ik heb inmiddels gekozen voor een aluminium vouwwand en deze besteld bij Partumonline.

• BennieWolters
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-08 13:46
Gotenx schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 22:31:

[Afbeelding]

Zo te zien hebben we wel twee rechter handen.. en v8 vingers.. en dikke duimen..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/glDdicu-6cmdk-3oyPrvG1QyR-I=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/340MHrTQU2Tt4y9pPvE387cb.png?f=user_large

en brede deuren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l-wOmZ10DF50sq-bwMPYA1-TtNQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/lV2CaGtettx4iQn4sInatJfS.png?f=user_large
Als de vleugels überhaupt al passen..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/33sEHrw0zE3Nytrl9MMX4O8KBFU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/O8bziwmaDSJeqZdtck7bQQzs.png?f=user_large

Man, wat een AI-slop |:( :r

Joe

• Dunnevandale
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:31
Ook die namen bij de reviews...De Groot, De Vries, Bakker, Jansen, Willems, Van Dijk enz..
Pagina: 1