Ervaringen met Kozijnvoordeelshop.nl?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Tresox
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:45
Ik ben mij aan het oriënteren op een kunststof harmonicadeur/vouwwand en ben uitgekomen bij Kozijnvoordeelshop.nl.

Wat mij opvalt is dat zij als een van de weinige aanbieders een kunststof harmonicadeur met een vaste dubbele loopdeur in het midden lijken aan te bieden. Dat is precies de configuratie waar ik naar op zoek ben. Omdat het om een behoorlijke investering gaat, ben ik benieuwd of er Tweakers zijn die ervaring hebben met deze webshop.

Ik ben met name geïnteresseerd in:
  • Of ze uberhaupt leveren.
  • De kwaliteit van de kozijnen en de harmonicadeur.
  • De communicatie tijdens het bestelproces.
  • De levertijd en of deze overeenkwam met de planning.
  • De montage (indien door hen uitgevoerd).
  • Eventuele garantie- of service-ervaringen achteraf.
Ik kan online geen onafhankelijke ervaringen vinden, dus alle ervaringen – positief én negatief – zijn welkom. Aan de telefoon werd mij verteld dat ze sinds corona actief zijn.

Alvast bedankt!

Alle reacties

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:24

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Allicht ongegrond, maar die website roept bij mij wat vragen op.

Die klantbeoordeling van 4.8 kan ik niet op klikken maar die staan verder op de site onder https://kozijnvoordeelshop.nl/reviews alleen waar halen ze die reviews dan weg?
Er staan maar een paar in beeld, dus de slechte kan ik niet filteren zoals in een fatsoenlijke reviewplatform of op datum selecteren.

En dan linksbovenin staat nog een 9,2 als beoordeling van klanten, ook zonder bron.

In de algemene voorwaarden staat dat ze staan ingeschereven bij de KVK, normaliter (AFAIK) staat daar het kvk nummer achter.
Bij het KVK kan ik ze wel terugvinden met inschrijving 34134575, bedrijfsnaam Styx Group onder andere.Waarom staat dat niet op de site?

ook in dit forum komt de shop niet naar voren, allicht hier ook nog even de vraag stellen
Kunststof kozijnen - ervaringen, leveranciers etc.

my 2 cents
Die website in zijn geheel komt amateuristisch over, op zijn best. Kan een prima legit bedrijf zijn met prima vakmensen in dienst maar als dit de voordeur is dan weet ik niet of ik zou aanbellen voor een vraag of hoguit als indicatieve prijsopgave/offerte.

[ Voor 8% gewijzigd door Fraggert op 31-07-2026 09:59 ]

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:29
Het opgegeven adres is een logistiek centrum op een haventerrein.
Komt op mij over als een dozenschuiver.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

• Gotenx
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 23:39
Mooie foto's in het portfolio ook....

Afbeeldingslocatie: https://kozijnvoordeelshop.nl/assets/deur-zijraam-detail-DGIw8IwG.jpg

Altijd handig een extra scharnier aan de klinkzijde.

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Mij lijkt het eerlijk gezegd ook een of andere dozenschuiver met garantie tot aan de deurmat.