Leeg gehaalde topics

Pagina: 1
Acties:

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
1. Laat ik het meteen maar zeggen, ik heb mij hier met een andere account ook ooit schuldig aangemaakt.

FF als voorbeeld, omdat dit recent is. Maar ik irriteer me er al een tijd aan, dus vandaar in het meervoud geschreven en als titel

Maar nu de vraag https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2341068
De topic start is leeg.

@twain4me vind hier wat van, en sluit terecht het topic.
Maar waarom niet de topic start herstellen en tegen de starter zeggen. Fuck you, dit staan we niet toe. Dus je topic start is weer vernieuwd, en jij kan hem niet meer aanpassen. Stik er in en niet meer doen (tuurlijk kan er op verzoek door een mod een topic aangepast worden. Maar dan moet je het vragen en een goede rede hebben (bv herleidbare gegevens)

[ Voor 25% gewijzigd door jack zomer op 24-07-2026 16:37 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:07
Ik kan me ergens wel herinneren dat dit terugzetten 'vroeger' ook wel eens (of altijd) gedaan werd.

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17:24

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Opzich kan herstellen en soms doe ik dat ook (met name als het opnieuw gebeurd of zuiver is om te trollen.) Maar in dit geval heb ik besloten om het niet te doen en (eerst) achter de schermen e.e.a te bespreken.

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:40
Mijn persoonlijk goede voornemen als ik in een vrij nieuw topic reageer: altijd de volledige TS quoten.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

vanaalten schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 17:39:
Mijn persoonlijk goede voornemen als ik in een vrij nieuw topic reageer: altijd de volledige TS quoten.
Dat doe ik ook :Y

Ey!! Macarena \o/

• jack zomer
  • Niet online
vind ik een prima tussen oplossing. En ja soms denk ik het zal niet nodig zijn maar helaas. teleurstelling.

Maar mooier vind ik het als tweakers gewoon meld dat de normale gang van zaken is dat het topic hersteld wordt. punt en einde discussie.

Wil je om reden toch je topic leeg hebben, dan vraag/communiceer je eerst voordat je doet.

[ Voor 4% gewijzigd door jack zomer op 24-07-2026 18:03 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

@jack zomer Moeite met quoten zie ik :P zelfs je ninja-edit is mislukt :+

Ey!! Macarena \o/

• jack zomer
  • Niet online
RaZ schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 18:00:
@jack zomer Moeite met quoten zie ik :P zelfs je ninja-edit is mislukt :+
ja dat ging niet soepel..
Zou er bijna het topic voor leeg halen,, ;)

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Daarmee neem je het heft in eigen hand, dat lijkt me niet de bedoeling. Het is aan de moderators om af te wegen of de berichten het best teruggeplaatst kunnen worden of niet.

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:28
jack zomer schreef op vrijdag 24 juli 2026 @ 16:23:
1. Laat ik het meteen maar zeggen, ik heb mij hier met een andere account ook ooit schuldig aangemaakt.

FF als voorbeeld, omdat dit recent is. Maar ik irriteer me er al een tijd aan, dus vandaar in het meervoud geschreven en als titel

Maar nu de vraag https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2341068
De topic start is leeg.

@twain4me vind hier wat van, en sluit terecht het topic.
Maar waarom niet de topic start herstellen en tegen de starter zeggen. Fuck you, dit staan we niet toe. Dus je topic start is weer vernieuwd, en jij kan hem niet meer aanpassen. Stik er in en niet meer doen (tuurlijk kan er op verzoek door een mod een topic aangepast worden. Maar dan moet je het vragen en een goede rede hebben (bv herleidbare gegevens)
Om er maar even voor te zorgen dat @jack zomer niet hetzelfde doet. :o

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Pagina: 1