X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra 2 - S26 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 4 Pro - 22TB
Mailtje ook binnen
:strip_exif()/f/image/U0AarFL2Mlfxldky8mXvxg9K.png?f=user_large)
Alleen is verderop in de mail staat Levering vanaf 10 aug? Nu snap ik er niks meer van.?
[ Voor 101% gewijzigd door Oxize op 02-08-2026 22:56 ]
[b] Asus Rog X16 Notebook / Asus Rog Strix RTX4070 / i9-13900H | Oxize Photography: www.Oxize.nl
Haha, ja dit staat er bij mij ook zo. Moet wel goed komen denk ik morgen, track & trace zegt ook morgenOxize schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 22:47:
nog niet. Maar als jij het hebt gehad, krijg ik het zo ook wel denk ik.edit:[Afbeelding]
Mailtje ook binnen
[Afbeelding] Alleen is verderop in de mail staat Levering vanaf 10 aug? Nu snap ik er niks meer van.?
1 Spigen Athlex Air (Active Black Grey)
en
Geweven Textielen bandje die ik ook op mijn Watch 7 heb zitten.
:strip_exif()/f/image/R0F8WFRk5zYfL5qHc9ew2wUU.jpg?f=fotoalbum_large)
En een Spigen Dura Pro Flex. Kijken wat allemaal het beste zit.
:strip_exif()/f/image/0OCn5NZ5IzOE9uJBqKFPHyZh.png?f=user_large)
Ik verwacht dat vanacht of vroeg in de morgen de status verandert dat Dynalogic het pakket ontvangen heeft van Samsung.
Edit!
Uw zending is bij ons ontvangen
De bezorgafspraak staat gepland voor morgen tussen 8:00 en 13:00 uur.[ Voor 15% gewijzigd door Oxize op 02-08-2026 23:23 ]
[b] Asus Rog X16 Notebook / Asus Rog Strix RTX4070 / i9-13900H | Oxize Photography: www.Oxize.nl
Voor de nodige bescherming heb ik de volgende accessoires alvast binnen: een glazen screenprotector om het originele scherm te beschermen en een transparant hoesje. Ik ben heel benieuwd hoe de Ultra 2 er met die case omheen uitziet. Omdat ik deze keer voor een nieuwe kleur heb gekozen, vermoed ik dat de Titanium Silver-uitvoering nog wel eens gevoeliger voor krassen kan zijn dan m'n huidige Titanium Gray uit 2024.
Op mijn werk werken we onder andere met metalen kooien. Het is in het verleden al eens voorgekomen dat mijn glazen screenprotector daardoor brak, maar het originele scherm bleef gelukkig helemaal intact; er was niks aan de hand.
Ook heb ik bij mijn Watch Ultra (2024) helaas twee keer gehad dat het originele bandje scheurde. Na de tweede keer vond ik het mooi geweest om telkens € 80,- uit te geven voor een nieuwe Samsung bandje. Ik ben toen op Bol.com gaan kijken naar alternatieve bandjes van € 13,95 van Stravo Ocean Siliconen bandje. Dat is in de praktijk precies hetzelfde bandje als die van tachtig euro, en deze is tot op de dag van vandaag nog steeds helemaal heel!
Update over de bezorging:
Uw zending is bij ons ontvangen
De bezorgafspraak staat gepland voor vandaag tussen 8:00 en 11:00 uur.X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra 2 - S26 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 4 Pro - 22TB
Staat op op 3 augustus, maar nog niks gehoord..geen mail enz
Same, ze komen vandaag wel (voor de Fold 8 Ultra), maar rondom de Watch 9 is het stil...Aggressor schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 05:58:
Hier de gewone Watch 9 besteld 44mm.
Staat op op 3 augustus, maar nog niks gehoord..geen mail enz
[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 03-08-2026 13:36 ]
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra 2 - S26 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 4 Pro - 22TB
HB7-1MAM-87NN-L9NZ
[ Voor 81% gewijzigd door danieldk op 03-08-2026 15:49 ]
Vrijdag ga ik op vakantie en woensdag kan ik m niet aannemen dus hoop dat het goed gaat komen..
RTX4090+7800X3D
Inmiddels heb ik een mail ontvangen dat het met ups komt...heb jij al wat gehoord?darkrain schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 07:59:
[...]
Same, ze komen vandaag wel (voor de Fold 8 Ultra), maar rondom de Watch 9 is het stil...
Ik heb iets van Samsung SDS wat via UPS komt, maar dat kan ook het inruilpakket zijn voor de telefoon die ik ingeruild heb... denk ik... geen idee.Aggressor schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 19:34:
[...]
Inmiddels heb ik een mail ontvangen dat het met ups komt...heb jij al wat gehoord?
Ik heb zelf niks ingeruild. Grote kans dat het ook je horloge is.darkrain schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 19:40:
[...]
Ik heb iets van Samsung SDS wat via UPS komt, maar dat kan ook het inruilpakket zijn voor de telefoon die ik ingeruild heb... denk ik... geen idee.
Factuur zal vanavond wel komen.
Je hebt gelijk idd, de emails nu allemaal ontvangen.Aggressor schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 19:47:
[...]
Ik heb zelf niks ingeruild. Grote kans dat het ook je horloge is.
Factuur zal vanavond wel komen.
Ik heb het horloge ingepakt en verzend formulier op de doos geplakt. Lader is denk ik niet nodig en het oude horloge bandje. Of moet dat wel?
Bij mij ook. Even geduld hebben tot morgenavond denk ik. Komt goed!LNBL schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 13:40:
Mijn order staat nog steeds op voorbereiden van verzending.... hij zou maandag moeten komen via de Samsung webshop.
Wat ik ervan heb begrepen hoef je inderdaad alleen de behuizing zelf op te sturen. De lader en de bandjes mag je gewoon zelf behouden.satshow schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 12:16:
Heeft iemand al een mail ontvangen van UPS om een afspraak te maken om het horloge op te komen halen?
Ik heb het horloge ingepakt en verzend formulier op de doos geplakt. Lader is denk ik niet nodig en het oude horloge bandje. Of moet dat wel?
Bij mij op dit moment nog steeds "Voorbereiding van de verzending".Solexje schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 16:16:
[...]
Bij mij ook. Even geduld hebben tot morgenavond denk ik. Komt goed!
Tenzij de status updates niet live zijn, zal levering morgen niet mogelijk zijn vrees ik.
[ Voor 15% gewijzigd door BlackShadow op 09-08-2026 16:21 ]
Vorige keer waren ze aardig op tijd met de vertraag melding.BlackShadow schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 16:21:
[...]
Bij mij op dit moment nog steeds "Voorbereiding van de verzending".
Tenzij de status updates niet live zijn, zal levering morgen niet mogelijk zijn vrees ik.
Ik vermoed dat ze morgen gewoon geleverd worden.
Hier inmiddels zojuist de afspraak bevestiging gehad van Samsung voor Dynalogic voor morgenLNBL schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 18:04:
Bij mij ook nog geen update en nog steeds op voorbereiding van verzending...
Ik inmiddels ook!London schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 19:12:
[...]
Hier inmiddels zojuist de afspraak bevestiging gehad van Samsung voor Dynalogic voor morgen
"We verwachten je pakje te leveren tussen 11-08-2026 en 13-08-2026 op het hieronder vermelde adres."
EDIT: Zonet geleverd!
[ Voor 56% gewijzigd door BlackShadow op 10-08-2026 10:46 ]
Bij l8p was het de dag na levering, nu nog niks ontvangen.
Er gaan dit keer inderdaad een paar dagen overheen voordat je de retourenvelop in je brievenbus krijgt. Zelf ontving ik de Watch Ultra op maandag 3 augustus en op donderdag lag de inruilenvelop op de mat. Het duurt nu dus wat langer dan voorheen bij Loop (l8p). Bij het oude platform kreeg je destijds alles digitaal binnen, maar nu verloopt het hele proces fysiek via de post.d0s schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 00:28:
Mensen die het horloge deze week geleverd hebben gekregen al bericht gehad over inruil?
[ Voor 13% gewijzigd door Van der Berg op 13-08-2026 06:40 ]
Ik kreeg op dag van ontvangst (gisteren) al een mailtje van likewize. Heb volgens de mail tot 11-10-2026 om het horloge terug te sturen (wow), tegelijkertijd zegt het mailtje ook dat ze vragen het binnen 14 dagen te sturen, beetje inconsistentd0s schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 00:28:
Mensen die het horloge deze week geleverd hebben gekregen al bericht gehad over inruil?
Blijkbaar zijn er nogal wat problemen met likewize. We gaan het zien.
[ Voor 6% gewijzigd door danieldk op 13-08-2026 10:12 ]
Betreft een Watch 6 classic 47mm
Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70
Nog niets ontvangen inderdaad.d0s schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 00:28:
Ik ook nog steeds niet, geen mail en geen retourpakket.
Van mij moet hij niet terug, zolang de inruilwaarde maar behouden blijft en mijn watch niet geblokkeerd wordt.
Tot nu toe heb ik echter nog geen update gehad. Gelukkig heb ik het digitale verzendbewijs van UPS goed bewaard en er al een paar back-ups van gemaakt, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de doorlooptijd.
[ Voor 23% gewijzigd door Van der Berg op 14-08-2026 12:28 ]
Hier ook nog niets. We wachten rustig afCyclonic schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 11:14:
Hier maandag ook de zwarte Ultra 2 ontvangen, en nog altijd niks van een retourpakket of mail gekregen. Misschien vergeten ze het heb ik een extra Ultra
Anders hebben we twee smartwatches
Jamesbond007uk
Ook merkwaardig dat ze er niet even een label-sticker bij doen.
Eerst een mailtje dat ze een retourpakket gingen sturen. Een aantal dagen later lag het retourpakket in de post.BlackShadow schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 23:35:
Op welke manier hebben jullie de vraag gekregen voor het verzenden van de inruil? Hier mijn nieuwe horloge ontvangen op 11/08, maar nog steeds geen bericht gekregen hoe en wanneer ik mijn inruil toestel moet verzenden. (België)
En wacht niet af op UPS. Het is allemaal tegenstrijdige informatie. Er wordt inderdaad duideljk vermeld dat UPS contact per e-mail gaat opnemen, maar je kunt wachten wat je wilt. Je kan beter zelf naar een UPS punt gaan of maak zelf een ophaalafspraak op https://www.ups.com/ipr/schedule-pickup?loc=nl_NLVerwijder de accessoires van het apparaat
Verwijder bij telefoons en tablets accessoires zoals hoesjes, adapters en schermbeschermers. Houd er rekening mee dat de S Pen en de simkaarthouder in het apparaat kunnen blijven zitten.
Verwijder bij horloges alle bandjes, hoesjes en schermbeschermers voordat u het apparaat retourneert.
Voer je trackingnummer(s) die op de papieren verzendlabel staat, te vinden in je retourkit. Heb je nog geen retourkit/doos, mail dan naar tradein-samsung@likewize.com. Wacht zeker niet te lang af. Het proces/ de tijd loopt gewoon door.
satshow schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 12:16:
Heeft iemand al een mail ontvangen van UPS om een afspraak te maken om het horloge op te komen halen?
BlackShadow schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 23:35:
Op welke manier hebben jullie de vraag gekregen voor het verzenden van de inruil? Hier mijn nieuwe horloge ontvangen op 11/08, maar nog steeds geen bericht gekregen hoe en wanneer ik mijn inruil toestel moet verzenden. (België)
Don't forget the Cloud is just someone else's computer
Waar haal jij de info dat dit proces doorloopt en dat je zelf initiatief moet nemen? Of de details over hoe je dit zou moeten doen?Aurora schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 13:34:
Volgens Likewize zelf:
[...]
En wacht niet af op UPS. Het is allemaal tegenstrijdige informatie. Er wordt inderdaad duideljk vermeld dat UPS contact per e-mail gaat opnemen, maar je kunt wachten wat je wilt. Je kan beter zelf naar een UPS punt gaan of maak zelf een ophaalafspraak op https://www.ups.com/ipr/schedule-pickup?loc=nl_NL
Voer je trackingnummer(s) die op de papieren verzendlabel staat, te vinden in je retourkit. Heb je nog geen retourkit/doos, mail dan naar tradein-samsung@likewize.com. Wacht zeker niet te lang af. Het proces/ de tijd loopt gewoon door.
[...]
[...]
Op de website van Samsung staat:
ik heb geen pakketje meegeleverd gekregen...
Verder zijn er geen details te vinden op de website over wie je zou moeten contacteren, wanneer je dat zou moeten doen, hoe je dat zou moeten doen, etc...
Ik heb ook even gekeken in mijn bevestigingsmails en ook daar kan ik geen verdere details terugvinden
Maar het kan ook aan mij liggen dat ik iets gemist heb natuurlijk
Na ja, je kan natuurlijk ook doen alsof je neus bloedt, omdat je niets hebt ontvangen, maar ondertussen loop je het risico dat jouw inruilvoorstel verloopt. Dat betekent of ze accepteren je inruil niet meer of dat ze een nieuw inruilvoorstel gaan doen. In beide gevallen mag je gaan bijbetalen. Het belang van de deadline is meerdere malen tijdens en ná de bestelling naar boven gekomen. Ik hoop dat je niet next next next hebt geklikt tijdens jouw bestellinghuggie schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 14:16:
[...]
Waar haal jij de info dat dit proces doorloopt en dat je zelf initiatief moet nemen? Of de details over hoe je dit zou moeten doen?
Op de website van Samsung staat: [Afbeelding]
ik heb geen pakketje meegeleverd gekregen...
Verder zijn er geen details te vinden op de website over wie je zou moeten contacteren, wanneer je dat zou moeten doen, hoe je dat zou moeten doen, etc...
Ik heb ook even gekeken in mijn bevestigingsmails en ook daar kan ik geen verdere details terugvinden![]()
Maar het kan ook aan mij liggen dat ik iets gemist heb natuurlijk
Dat je niets hebt ontvangen wil niet betekenen dat er niets is gebeurd. E-mail of een levering kan simpelweg wel geinitieerd zijn, maar nooit zijn aangekomen. Samsung/partner zal uiteraard claimen dat ze wel degelijk hebben verzonden.
Eerste mail:
:strip_exif()/f/image/n31ikDdhq1jgZ1jnQ5JtqoH5.png?f=user_large)
Tweede mail:
Hier staat niets vermeld rond contact opnemen bij problemen, vragen, of andere zaken. Noch welke partij verantwoordelijk zou zijn om het gehele inruilproces te verzorgen. Enkel dat ze je na levering zouden contacteren voor de inruil en meer details zouden bezorgen.
De mails die jij post heb ik tot op heden niet ontvangen, het "meegeleverde" pakketje evenmin. Als ik dan ook nergens in de bestelmail, noch op de website van Samsung enige bijkomende informatie kan vinden over welke stappen je zou moeten ondernemen als je niets van hun hoort binnen een bepaalde tijd na levering... kunnen ze ook niet verwachten dat ik ga toveren of de hele wereld contacteren in de hoop dat er iemand een GWU wilt ontvangen
Jij hebt blijkbaar al 2 mails gehad, dan zou ik verwachten dat ze me kunnen bevestigen dat ik die ook ontvangen heb. Evenzeer als het inruil pakketje.
Op basis van voorgaande berichten ben ik duidelijk ook niet de enige die nog niets heeft ontvangen of gehoord ivm het inruilproces tenzij zij ondertussen wel meer info hebben ontvangen.
Mijn vrouw heeft de 3de haar watch 9 ontvangen.5 dagen later retourpakket gehad en de mails. Haar horloge is inmiddels aangekomen in tjechie.
Afwachten maar.....
Jamesbond007uk
Kan jij de email adres van hun in PB sturen? Dan zoek ik dat ook even. Op ik mijn spam en deleted items. DankAurora schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 14:32:
[...]
Na ja, je kan natuurlijk ook doen alsof je neus bloedt, omdat je niets hebt ontvangen, maar ondertussen loop je het risico dat jouw inruilvoorstel verloopt. Dat betekent of ze accepteren je inruil niet meer of dat ze een nieuw inruilvoorstel gaan doen. In beide gevallen mag je gaan bijbetalen. Het belang van de deadline is meerdere malen tijdens en ná de bestelling naar boven gekomen. Ik hoop dat je niet next next next hebt geklikt tijdens jouw bestelling
Dat je niets hebt ontvangen wil niet betekenen dat er niets is gebeurd. E-mail of een levering kan simpelweg wel geinitieerd zijn, maar nooit zijn aangekomen. Samsung/partner zal uiteraard claimen dat ze wel degelijk hebben verzonden.
Eerste mail:
[Afbeelding]
Tweede mail:
[Afbeelding]
Jamesbond007uk
Het lijkt erop dat iedereen? die een Ultra Watch heeft ingeruild en de Ultra 2 heeft gekocht (nog) geen e-mail heeft gehad. Heb ook niks in de spam ontvangen en de vorige keer kwam de mail gewoon in de inbox terecht.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Chef, ik ga het hierna bij laten, maar er bestaat zoiets als onderzoeksplicht. Je bent een overeenkomst aangegaan. You got your dough, maar de andere partij niet. Je weet dat er een actie bij jou ligt. Je kan afwachten, maar dat kan ongunstig uitpakken.huggie schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 15:16:
Hier staat niets vermeld rond contact opnemen bij problemen, vragen, of andere zaken. Noch welke partij verantwoordelijk zou zijn om het gehele inruilproces te verzorgen. Enkel dat ze je na levering zouden contacteren voor de inruil en meer details zouden bezorgen.
De hele wereld? Je hebt het artikel besteld bij Samsung man, dus klantenservice Samsung. Gewoon reply op je bestelbevestiging.... kunnen ze ook niet verwachten dat ik ga toveren of de hele wereld contacteren in de hoop dat er iemand een GWU wilt ontvangen.
Anyhow, je moet natuurlijk gewoon doen waar je goed bij voelt. Als dat gewoon afwachten is, dan houd ik je zeker niet tegen
Oh stond in mijn post daarvoor aljamesbond007uk schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 21:48:
[...]
Kan jij de email adres van hun in PB sturen? Dan zoek ik dat ook even. Op ik mijn spam en deleted items. Dank
Heb je nog geen retourkit/doos, mail dan naar tradein-samsung@likewize.com
Ook nog steeds niks ontvangen. Zal morgen Samsung eens contacten.jamesbond007uk schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 21:46:
Hier ook nog niets. Tijdens bestellen is er aangegeven dat er binnen enkele dagen na ontvangen van je nieuwe horloge een pakketje ontvangt om je oude horloge te retourneren.
Wat bedoel je precies? Ik heb een Ultra 2025 ingeruild en een Ultra2 gekocht, huidige status:Megapaul schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 22:22:
Het lijkt erop dat iedereen? die een Ultra Watch heeft ingeruild en de Ultra 2 heeft gekocht (nog) geen e-mail heeft gehad. Heb ook niks in de spam ontvangen en de vorige keer kwam de mail gewoon in de inbox terecht.
- Ik heb op woensdag 12 augustus m'n Ultra2 ontvangen.
- Ik heb daarna ook op 12 augustus een e-mail van likewize gekregen dat ik binnen 1-2 werkdagen een retourpakket zou worden verzonden.
- Ik heb op maandag 17 augustus het retourpakket daadwerkelijk gekregen.
- Op dinsdag 18 augustus op de post gedaan.
- Op donderdag 20 augustus aangekomen volgens de UPS track & trace.
Grappig is wel dat de mail stelt dat het horloge voor 11 oktober (!) ingestuurd moet zijn, terwijl de brief in het retourpakket stelde dat de offerte slechts tot twee weken na 12 augustus (leverdatum Ultra2) geldig is, nl. 18 augustus. Beide kunnen natuurlijk waar zijn, wat ze het recht geeft om een lager bedrag te geven als je hem na de termijn van twee weken in stuurt.
Ik meen me ook te herinneren in de bestelprocedure dat het aanbod slechts twee weken na de levering van de Ultra2 geldig is.
Persoonlijk zou ik wel na gaan vragen als ik nu, 8 dagen later, nog niets gehoord zou hebben. Maar each to their own.
[ Voor 37% gewijzigd door danieldk op 20-08-2026 13:53 ]
Ik heb via WhatsApp al contact gehad met de betreffende winkel. Zij geven aan dat alles destijds aan de UPS-koerier is meegegeven en dat de winkel zelf sinds afgelopen maandag wegens vakantie gesloten is.
Ik zat vanochtend echt met flinke stress op mijn vakantieadres, aangezien ik voorlopig nog niet terugga. Ik heb UPS inmiddels gebeld en zij gaven aan dat ik een claim moet indienen. Ik ben heel erg bang dat ik dadelijk zelf voor de kosten (de volledige waarde van het inruiltoestel) moet opdraaien. Gelukkig heb ik het officiële ontvangstbewijs nog wel digitaal. Het pakket is onderweg naar Likewize in Tsjechië voor de Samsung-inruilactie.
Wat kan ik nu het beste doen? Is het een kwestie van afwachten, of moet ik nu al actie ondernemen richting UPS of Samsung/Likewize? En hoe lang heeft de verwerking van zo'n inruilpakket via UPS bij jullie geduurd?
[ Voor 6% gewijzigd door Van der Berg op 20-08-2026 13:33 ]
Ik denk dat hij op de Ultra 2024 doelt (1th Gen).danieldk schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 09:15:
[...]
Wat bedoel je precies? Ik heb een Ultra 2025 ingeruild en een Ultra2 gekocht, huidige status:Hopelijk ontvang ik snel nog een bevestiging van ontvangst.
- Ik heb op woensdag 12 augustus m'n Ultra2 ontvangen.
- Ik heb daarna ook op 12 augustus een e-mail van likewize gekregen dat ik binnen 1-2 werkdagen een retourpakket zou worden verzonden.
- Ik heb op maandag 17 augustus het retourpakket daadwerkelijk gekregen.
- Op dinsdag 18 augustus op de post gedaan, zou vandaag (donderdag 20 augustus) aan moeten komen volgens de UPS track & trace.
Grappig is wel dat de mail stelt dat het horloge voor 11 oktober (!) ingestuurd moet zijn, terwijl de brief in het retourpakket stelde dat de offerte slechts tot twee weken na 12 augustus (leverdatum Ultra2) geldig is, nl. 18 augustus. Beide kunnen natuurlijk waar zijn, wat ze het recht geeft om een lager bedrag te geven als je hem na de termijn van twee weken in stuurt.
Ik meen me ook te herinneren in de bestelprocedure dat het aanbod slechts twee weken na de levering van de Ultra2 geldig is.
Persoonlijk zou ik wel na gaan vragen als ik nu, 8 dagen later, nog niets gehoord zou hebben. Maar each to their own.
Voor zover ik kan herleiden hebben degene met een in te ruilen Ultra 2024 nog geen informatie ontvangen.
Weet je 100% zeker dat je de juiste code hebt en de winkel niet per ongeluk een andere code door heeft laten sturen op een één of andere manier?Van der Berg schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 13:18:
Ik heb op dinsdag 11 augustus in de namiddag mijn pakket ingeleverd bij een UPS Access Point. Ik heb hier ook netjes een afgiftebewijs van ontvangen. Inmiddels ben ik zelf in het buitenland voor vakantie in Griekenland. Toen ik vanochtend op de trackingpagina van UPS keek, staat de status helaas nog steeds op "Etiket aangemaakt". Betekent dit dat mijn pakket kwijt is?
Ik heb via WhatsApp al contact gehad met de betreffende winkel. Zij geven aan dat alles destijds aan de UPS-koerier is meegegeven en dat de winkel zelf sinds afgelopen maandag wegens vakantie gesloten is.
Ik zat vanochtend echt met flinke stress op mijn vakantieadres, aangezien ik voorlopig nog niet terugga. Ik heb UPS inmiddels gebeld en zij gaven aan dat ik een claim moet indienen. Ik ben heel erg bang dat ik dadelijk zelf voor de kosten (de volledige waarde van het inruiltoestel) moet opdraaien. Gelukkig heb ik het officiële ontvangstbewijs nog wel digitaal. Het pakket is onderweg naar Likewize in Tsjechië voor de Samsung-inruilactie.
Wat kan ik nu het beste doen? Is het een kwestie van afwachten, of moet ik nu al actie ondernemen richting UPS of Samsung/Likewize? En hoe lang heeft de verwerking van zo'n inruilpakket via UPS bij jullie geduurd?
Ik heb zelf geen code gekregen bij het inleveren of per mail, wat op zich logisch is, want Likewize is degene die de verzender is (het label heeft gekocht etc.). Ik had zelf toegang tot de track & trace omdat ik fotos tijdens het inpakken heb gemaakt en de code staat ook op het verzendlabel. Dus die kon ik op die manier achterhalen.
Pakketje is trouwens vandaag aangekomen. Twee dagen na het inleveren, wel heel erg vlot. Nog niets van Likewize zelf gehoord.
Heb er weinig vertrouwen in dat het goed komt. Wat een onduidelijk zooitje.
Via Whatsapp geen response en ik kom maar niet bij een 'Human Agent'.
Ik heb er vandaag ook maar een mail aan gewaagd en Samsung via Whatsapp een bericht gestuurd mocht men achteraf moeilijk doen dan kan ik in ieder geval aantonen dat ik actie heb ondernomen. Ik wacht nu ff rustig af.8ballvin schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 18:52:
Zojuist een mail gestuurd naar Likewize waar mijn retourpakket blijft.
Heb er weinig vertrouwen in dat het goed komt. Wat een onduidelijk zooitje.
[ Voor 5% gewijzigd door Megapaul op 21-08-2026 10:05 ]
Valt mij op dat meerdere met 2024 versie nog niets hebben gehoord.
Jamesbond007uk
https://eu.community.samsung.com/t5/samsung-shop/hulp-gevraagd-bij-inruil-watch-ultra-2/m-p/15232332
[ Voor 110% gewijzigd door SYQ op 21-08-2026 11:15 ]
Top! Stelt mij wat meer gerust op een goede afloop.Jantje_ schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 10:34:
Reactie van Samsung zegt dat we geduldig kunnen wachten op verdere info voor retour inruil proces:
https://eu.community.samsung.com/t5/samsung-shop/hulp-gevraagd-bij-inruil-watch-ultra-2/m-p/15232332
Verwijzen naar het emailadres van Likewize. Gaven advies om vandaag nogmaals een mail te sturen (raar natuurlijk, nog geen dag later).
Njah, plicht gedaan zoals iemand hier al aangaf.
Vreemd dat je zelf dan maar een mailtje moet sturen... vind dat dit de verantwoording van Samsung is.d0s schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 18:11:
Vandaag eindelijk reactie via whatsapp.
Verwijzen naar het emailadres van Likewize. Gaven advies om vandaag nogmaals een mail te sturen (raar natuurlijk, nog geen dag later).
Njah, plicht gedaan zoals iemand hier al aangaf.
Terwijl ik toch in de track & trace zie dat hij donderdag al aan is gekomen.We hebben jouw inruiltoestel, Samsung Galaxy Watch Ultra Cellular 47mm 2025, nog niet ontvangen.
Ik gok dat ze het simpelweg nog niet verwerkt hebben en dat dit een automatische mail is. Maar het geeft wel aan wat voor een wanorde dat bedrijf is als ze niet eens een UPS status kunnen koppelen. Ik heb wel wat ervaring met rebuy en die sturen een automatisch mailtje dat het aangekomen is, maar dat ze het nog niet verwerkt hebben. Dat is toch wel wat je mag verwachten?
Om een paper trail te hebben, heb ik toch maar even een mailtje gestuurd dat hun bericht niet klopt.
[ Voor 56% gewijzigd door danieldk op 22-08-2026 08:38 ]
De winkel geeft aan dat ze destijds alles netjes aan de UPS-koerier hebben meegegeven. Momenteel is de betreffende winkel echter wegens vakantie gesloten sinds afgelopen maandag. Kan het zijn dat het pakket achter de schermen toch gewoon onderweg is zonder dat de status wordt bijgewerkt? Ik heb gelukkig nog het officiële bewijs van ontvangst van UPS digitaal in bezit.
[ Voor 28% gewijzigd door Van der Berg op 22-08-2026 11:16 ]
Is verantwoordelijkheid bij UPS. Jij hebt je plicht gedaaan.Van der Berg schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 11:05:
Pakket sinds 11 augustus op status "Afgeleverd bij UPS Access Point" – wat kan ik het beste doen?
De winkel geeft aan dat ze destijds alles netjes aan de UPS-koerier hebben meegegeven. Momenteel is de betreffende winkel echter wegens vakantie gesloten sinds afgelopen maandag. Kan het zijn dat het pakket achter de schermen toch gewoon onderweg is zonder dat de status wordt bijgewerkt? Ik heb gelukkig nog het officiële bewijs van ontvangst van UPS digitaal in bezit.
[Afbeelding]
Jamesbond007uk
Ik heb tot nu toe gedaan wat ik moest doen.
Zowel Samsung als Likewize gecontacteerd.
Geachte klant,
We willen u graag informeren over een technisch probleem dat we hebben ondervonden. Hierdoor konden we uw retourverpakking niet op tijd versturen. We doen er alles aan om dit op te lossen.
Goed nieuws:
Dit heeft geen invloed op uw nieuwe apparaat. U kunt het gewoon blijven gebruiken.
Wat u van ons kunt verwachten:
Zodra we het probleem hebben opgelost, sturen we u een retourpakket. Hiermee kunt u uw oude apparaat terugsturen en het inruilproces afronden. In die e-mail geven we u ook alle instructies en de volgende stappen.
Wat u nu moet doen:
Eigenlijk niets — wij nemen contact met u op. Houd uw inbox in de gaten, zodat u de e-mail over de retourverpakking niet mist.
Onze excuses voor de vertraging. Wij stellen uw geduld zeer op prijs — het retourneren van uw apparaat is belangrijk voor zowel u als ons.
Met vriendelijke groet,
Het Likewize Trade-In-team
Al een paar onproductieve mails heen en weer gehad. Beetje vreemd dat de inruil er nu al een paar dagen is, maar dat ze nog steeds geloven dat ik nog niets ingestuurd heb.danieldk schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 08:29:
Lol, ik krijg een mail van likewize dat:
[...]
Terwijl ik toch in de track & trace zie dat hij donderdag al aan is gekomen.
Om een paper trail te hebben, heb ik toch maar even een mailtje gestuurd dat hun bericht niet klopt.
Nb. hier nog altijd niets gehoord voor wat betreft het inruilen van de watch. Niet van Samsung maar ook niet van ''Likewize''. Lekker rustig, houden zo
[ Voor 5% gewijzigd door London op 25-08-2026 07:44 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Vaevictis_ op 25-08-2026 16:32 ]
Een collega van mij had net als ik de Samsung Galaxy Watch Ultra 2 besteld via het ING-Samsungportaal, alleen dan een paar dagen na mijn bestelling. Hij koos voor de Titanium Gray-variant en ikzelf voor de Titanium Silver, beide met inruil van de eerste generatie Galaxy Watch Ultra (model 2024).
Net als ik heeft hij destijds € 139,10 betaald; ik heb hem destijds zelf geholpen met de bestelling. Omdat hij het pakket per se wilde laten afleveren bij een PostNL-afhaalpunt, zou de levering rond 10 augustus plaatsvinden. Hij werd echter gebeld door de bezorger van Dynalogic met de mededeling dat deze specifieke zendingen niet op een PostNL-locatie mogen worden bezorgd. Omdat hij op dat moment niet thuis was, kon hij het pakket ook niet ergens onderweg bij de chauffeur oppikken. Hierna werd zijn bestelling plotseling geannuleerd. Het contact met de klantenservice van Samsung verliep daarna moeizaam; hij heeft dagelijks geprobeerd hen te bereiken en heeft uiteindelijk het juiste thuisadres doorgegeven, maar de watch werd tot voor mijn vakantie niet geleverd.
Omdat ik inmiddels al ruim twee weken op vakantie ben, weet ik helaas niet hoe dit uiteindelijk is afgelopen. Heeft iemand hier een vergelijkbare ervaring mee gehad? Denken jullie dat hij de Watch Ultra 2 alsnog heeft ontvangen na het telefonisch doorgeven van zijn thuisadres, of zal Samsung de order definitief hebben geannuleerd en het geld hebben teruggestort?
[ Voor 6% gewijzigd door Van der Berg op 28-08-2026 12:15 ]
Ook nog steeds niets gehoord over de watch 7 van mijn vrouw die al 2.5 week bij Likewize in tsjechie is aangekomen.
Ik denk dat het grote druk is bij Likewize
Jamesbond007uk
Ik heb ze voor de zekerheid maar een mail gestuurd.
Ik had het serienummer opgegeven en dat klopt wel.8ballvin schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 19:07:
Zelfde mail gehad. Ook bij mij staat een Ultra 2024 terwijl ik een 2025 inruil. Wat een zooitje daar. Klopt jou te inruilen Imeinummer wel?
Dat mocht ook wel een keer, want ze hebben hem al sinds 20 augustus. Nu maar afwachten hoe lang het duurt voordat ze hem beoordeeld hebben.
Hartelijk dank voor het opsturen van je toestel naar Samsung Trade In.
We zijn blij je te kunnen melden dat je toestel is ontvangen in ons verwerkingscentrum. Je hoeft verder niets te doen.
Neehoor, dat is de datum waarop je de inruil hebt 'aangevraagd', oftewel je order hebt geplaatst bij Samsung.jamesbond007uk schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 18:51:
In de mail staat ruildatum op 23 juli 2026. Horloge moet voor deze datum binnen zijn... hmmmm.
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
Likewize lijkt vrijwel altijd met UPS. Ja, UPS is een ramp, ontvangen en weer versturen. Ik moet het pakket bij een één of andere wasserette best ver weg afleveren omdat inmiddels heel veel punten verdwenen zijn en er nog maar een handjevol zijn in een middelgrote stad.r_buren schreef op woensdag 2 september 2026 @ 16:26:
Ik heb ook die mail gehad maar wat me niet helemaal duidelijk is hoe dat retourpakket verstuurd wordt. Is dat ook met UPS? Ik ben nooit thuis dus ben bang dat ik deze mis. Als het nou PostNL is dan komt ie lekker makkelijk bij Primera maar UPS ophaalpunten is altijd gedoe
[ Voor 21% gewijzigd door danieldk op 02-09-2026 16:50 ]
Komt idd met UPS en past door de brievenbus. Tis een bouw/vouw-pakketje.r_buren schreef op woensdag 2 september 2026 @ 16:26:
Ik heb ook die mail gehad maar wat me niet helemaal duidelijk is hoe dat retourpakket verstuurd wordt. Is dat ook met UPS? Ik ben nooit thuis dus ben bang dat ik deze mis. Als het nou PostNL is dan komt ie lekker makkelijk bij Primera maar UPS ophaalpunten is altijd gedoe
Waar het horloge niet in de oorsprongkelijke doos in pastDe Pruttelaar schreef op woensdag 2 september 2026 @ 19:35:
[...]
Komt idd met UPS en past door de brievenbus. Tis een bouw/vouw-pakketje.
Precies🙄. Heb mijn "oude" ultra in het doosje van de ultra2 verstuurd en daar het verzendlabel op geplakt.danieldk schreef op woensdag 2 september 2026 @ 20:39:
[...]
Waar het horloge niet in de oorsprongkelijke doos in past.
:strip_exif()/f/image/kTGyLIU3LYJcpxwG1EqJAsdh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SI3OkDGP0KPzDGimtyNl5WQ4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/d9WwdZrKV0hhRNeXUBEmofk1.jpg?f=fotoalbum_large)