Ik ga de standaard bandjes gebruiken die bij de Watch Ultra 2 zitten. Er wordt gezegd dat ze een flinke verbetering zijn ten opzichte van de vorige generatie Ultra.
Voor de nodige bescherming heb ik de volgende accessoires alvast binnen: een glazen screenprotector om het originele scherm te beschermen en een transparant hoesje. Ik ben heel benieuwd hoe de Ultra 2 er met die case omheen uitziet. Omdat ik deze keer voor een nieuwe kleur heb gekozen, vermoed ik dat de Titanium Silver-uitvoering nog wel eens gevoeliger voor krassen kan zijn dan m'n huidige Titanium Gray uit 2024.
Op mijn werk werken we onder andere met metalen kooien. Het is in het verleden al eens voorgekomen dat mijn glazen screenprotector daardoor brak, maar het originele scherm bleef gelukkig helemaal intact; er was niks aan de hand.
Ook heb ik bij mijn Watch Ultra (2024) helaas twee keer gehad dat het originele bandje scheurde. Na de tweede keer vond ik het mooi geweest om telkens € 80,- uit te geven voor een nieuwe Samsung bandje. Ik ben toen op Bol.com gaan kijken naar alternatieve bandjes van € 13,95 van Stravo Ocean Siliconen bandje. Dat is in de praktijk precies hetzelfde bandje als die van tachtig euro, en deze is tot op de dag van vandaag nog steeds helemaal heel!
Update over de bezorging:
Uw zending is bij ons ontvangen
De bezorgafspraak staat gepland voor vandaag tussen 8:00 en 11:00 uur.
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra 2 - S26 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 4 Pro - 22TB