Zoeken in pricewatch

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views

• Bartype
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-07 22:44
Enige tijd geleden hebben jullie eea aangepast in de manier van zoeken op de site waardoor zoeken in metname pricewatch een stuk omslachtiger en lastiger is geworden. Zodanig zelfs dat ik mezelf vaak weer buiten tweakers terugvind in de internet zoekmachines om aanbod van iets (bv nvme koelblok) sowieso gevonden te krijgen.

Dat lijkt mij niet de bedoeling en wilde ik jullie, indien niet reeds bekend, meegeven...

Verder dank voor de topsite die ik al een eeuwigheid graag opensla!

Mvg,

Mart

• Xanquezer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-07 15:15

Xanquezer

DPC Chef-kok :)

Is dit kritiek of ben je op zoek naar een zoek functie?

De zoek functie vind je bovenin:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VpXNwi2hPcyqMMFl88X6D4vAKM0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N1McDOhq69mhKBWKnD9KeNhV.png?f=fotoalbum_large

Netonafhankelijk sinds 2022

• Bartype
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-07 22:44
Ik was op zoek naar een functie, maar ik zie nu dat waar pricewatch en andere locaties op de site een eigen zoekbalk hadden dit is samengekomen bij 1 zoekknop. Op de mobiele site is dat niet altijd even duidelijk omdat met zoeken dan alle topics met het onderwerp boven komen drijven. dat was mijn verwarring...

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
@Bartype Mocht je de zoekbalk weer permanent zichtbaar willen hebben dan kan je eventueel mijn CSS snippet aanzetten: Zoekbalk altijd zichtbaar & vergrootglas icoon verbergen

Dan is hij weer zoals vanouds :)

• Xanquezer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-07 15:15

Xanquezer

DPC Chef-kok :)

Ik mis ook het oude Tweakers privewatch design.
Deze layout is een stuk minder praktisch als wat we voor 15 jaar gewend waren.

Netonafhankelijk sinds 2022

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:25
Bartype schreef op donderdag 23 juli 2026 @ 08:47:
Enige tijd geleden hebben jullie eea aangepast in de manier van zoeken op de site waardoor zoeken in metname pricewatch een stuk omslachtiger en lastiger is geworden. Zodanig zelfs dat ik mezelf vaak weer buiten tweakers terugvind in de internet zoekmachines om aanbod van iets (bv nvme koelblok) sowieso gevonden te krijgen.

Dat lijkt mij niet de bedoeling en wilde ik jullie, indien niet reeds bekend, meegeven...

Verder dank voor de topsite die ik al een eeuwigheid graag opensla!

Mvg,

Mart
Is helaas wel de bedoeling, zijn al veel klachten over geweest maar doen ze niets mee.

Ze hebben zoals gewoonlijk het topic wat erover liep ook gesloten inmiddels.

[ Voor 6% gewijzigd door Nopheros op 23-07-2026 10:37 ]

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:26

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Bartype Zie voor verdere discussie dit (inmiddels gesloten) topic: Zoekbalk "verdwenen" op FP en Forum. Mocht je nog iets concreets te melden hebben waar nog geen antwoord op is geweest, kan je eventueel hier terecht: Feedback bètatest UI-update

Ik sluit dit topic om de discussie centraal te houden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.