Vraag

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik heb een Razr 40 Ultra met het bijbehorende originele hoesje wat standaard meegeleverd werd. Die heeft een stoffen lus waarmee je de telefoon heerlijk vast kan houden, alleen is nu na 2 jaar het plastic deel die de lus vasthield afgebroken.

Dus ben ik op zoek naar dit hoesje of desnoods een alternatief, maar ik heb de bekende zaken als Amazon, Bol, hoesjes zaken, etc. En nergens kan ik iets vergelijkbaars vinden. En het bizarre is dat ik ook geen foto's kan vinden en laat ik nu net het hoesje ook niet bij de hand hebben. Ik bedoel niet deze, maar een met stoffen lus (bijna zo breed als het hoesje) waar je dus ±3 vingers achter kan steken.

Zodra ik een foto vind of zelf kan maken zal ik hem delen, maar hoop dus dat jullie weten welke ik bedoel en een tip hebben waar te kopen, want Motorola zelf heeft niet eens hoesjes zo te zien.

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:55
Je zou nog in het Razr ervaringen topic kunnen vragen, maar op basis van de actie aldaar lijkt het toestel niet populair te zijn hier op het forum: [Motorola Razr] Ervaringen en Discussie

Verder, je zou met Google Lens of soortgelijke zoekfunctie een foto van het hoesje kunnen plaatsen en langs die route zoeken of er alternatieven zijn.

En je zou eens bij de schoenwinkel of kledingreparatiewinkel langs kunnen gaan, informeren of die het hoesje kunnen repareren.

• MooDyBLueS
  • Niet online
@swhnld Thanks voor de tips! Ik had het Razr topic nog niet gevonden, misschien omdat ik te specifiek zocht, maar zal daar ook eens posten.

Wat reparatie betreft: het is een kunststof plaatje die op 2 punten vast zat die afgebroken is, dus dat repareren lijkt me niet mogelijk.

Ik ga idd via Google Lens eens zoeken, dat had ik nog niet geprobeerd.

• MooDyBLueS
  • Niet online
Inmiddels heb ik online het hoesje gevonden, qua foto dan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ugE84dn50iZgX2X3Y3xFDdC1i8k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/oFqi2VlJ3if7Cbjpha1Q6j1P.webp?f=fotoalbum_large

De onderste zwarte streep is dus afgebroken.

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:43

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Als ik Circle2Search op die foto gebruik op mijn Pixel telefoon, zie ik dat je die o.a. kunt kopen op Aliexpress en nog wat Europese webshops.

Specs:
Workstation
Server
RetroPC1
RetroPC2
RetroPC3

• MooDyBLueS
  • Niet online
@Techno Overlord Zou je dan 1/2 linkjes willen delen, bijv. Aliexpress? Ik krijg via Google Lens alleen een eBay advertentie voor de hele telefoon en de Reddit post van de afbeelding zelf, maar ik zie geen andere webshops.

Uiteraard al bij ome Ali gekeken, maar niet deze of vergelijkbaar gevonden. Beste wat ik vind is iets met een ring of kickstand, maar dat is niet wat ik zoek.

• MooDyBLueS
  • Niet online
Dit is het dichtste bij wat ik tot nu toe kan vinden, met weliswaar een soortgelijke lus om je hand/vingers achter te stoppen, maar dat pasjesding wat onderaan uitsteekt is zo lelijk. :P
Pagina: 1