[NFL Fantasy] GoT's 2026 Fantasy football league

Pagina: 1
Acties:

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:23
Daar is dan eindelijk het langverwachte topic voor de GoT Fantasy Football league 2026. De vijfde editie die we gaan starten. Als je NFL volgt of denkt te gaan volgen is Fantasy een leuke aanvulling, je hoopt toch net dat jou speler de TD maakt voor die noodzakelijke overwinning.

Einduitslag 2025:

1. RFT 85ers
2. TheDoctors - @Fluffyx92
3. Amelandbor 49ers - @Amelandbor
4. Steenwijksmoer Seahawks @Jarno Cremer ?
5. Attacking Auri - @BSTNjitRam
6. Presidentos - @Miggel
7. clusshhh - @Clush
8. Amsterrr - @apis29 ?
9. Bad2theBrains - @Bad Brains
10. EHVChiefs - @Shenk
11. Chevsticks - @chevsticks
12. Kloever - @Kloever

Hall of fame
2025: @RudyL
2024: @Bad Brains
2023: @Bazziek
2022: @Amelandbor

Deelnemers 2026
Via het vorige topic heb ik @Artenian reeds een bericht gestuurd, maar het lijkt er nog niet op dat hij de league heeft gejoined.

Reserves

Reserves kunnen zich uiteraard aanmelden, mocht er iemand dit jaar niet mee kunnen/willen doen.

1.

Fantasy settings
TBD

Draft day
Mijn voorstel zou zijn vrijdag 4 of zaterdag 5 september, aanvang 21:00 (ivm kids richting bed)

LOETKE

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:00

Clush

Do as I say...

Let's go! *O* *O* *O*

Zolang we de draft in het weekend doen is de datum voor mij geen issue.

Voorzetje voor de league settings/regels uit het topic van vorig jaar:
Clush schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 13:51:
Dus gewoon kiezen tussen halfPPR of fullPPR en gaan. Enige waar we dan nog misschien iets moeten tweaken is hoe de line-up en roster eruit moeten zien. Mijn ideaal zou zijn:

FullPPR: QB, RB, WR, TE, FLX, FLX, FLX - BNCH, BNCH, BNCH, BNCH, IR, IR

Dat is wat meer vrijheid in je line-up om alles iets minder RB-afhankelijk te maken. Een kleinere bench houdt de waiver interessant zodat iemand die pech heeft gehad nog kans heeft z'n line up te repareren. De IR mag dan wel iets minder streng dan afgelopen seizoen. DST en K heb ik niet echt een mening over, maar er is wel wat voor te zeggen om het zonder te doen.

Maar qua roster ga ik overal wel mee akkoord, dit zijn zomaar wat gedachten. Belangrijkste voor mij is om de breakdown ranking geen invloed meer te laten hebben op het reguliere seizoen.

En een paar prijzen zou toch wel leuk zijn, denk ik. met 20 euro pp (bijvoorbeeld, totaal 240):

winnaar league: 100,-
runner up: 40,-
hoogste totaalscore PF: 40,-
battle royale: 40,- (laagste score elke week geëlimineerd tot aan last team standing)
toilet bowl (fysieke bokaal): 20,-
RudyL schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 14:57:
Zelf ben ik voorstander om volgend jaar half ppr te doen, uitgezonderd catches voor < 0 yard. In die punten setting kan ik ook wel wat voorstellen bij een roster setting zoals jij die aangeeft Clush. Bij Full PPR zou ik dat niet zo snel doen, aangezien ik dan verwacht dat WR veel hoger wordt ingeschaald dan een RB (uitgezonderd Brown / CMC bijv).

... not as I do.

• Jarno Cremer
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-07 13:19
Aanwezig!