[P9 Deco] Verbindingsproblemen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• GerritHV
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 30-06 17:21
Niet geschoten is zéker mis. Heb 3 stations P9 Deco (TP Link)
Meestentijds zijn de twee ondersteuning stations Deco offline. En enkele keer geven beiden of één PLC+ wifi aan. En dan is het weer weg. Aan- en uitgezet (meer dan 5 minuten) maar het verandert niet. Een aantal maanden geleden drie nieuwe gekregen en toen ging het een poosje goed.
Nadat ik een router van Odido heb gekregen (de monteur was erg blij dat ik Deco had; dan hoeft er niets aangepast te worden, zo zei hij) is het echt hommeles geworden. Vandaag geprobeerd de router van Odido er tussen uit te halen. Dat gaf (helaas) geen resultaat. Eén van de twee ondersteuningsstations staat op minder dan 10 meter afstand. Nadat ik de router heb geinstalleerd heb ik (tijdelijk) de twee ondersteunings Deco's aan het praten gekregen maar na korte tijd helaas pindakaas.
De leverancier begint zich ook terug te trekken en wijdt het aan mijn huis hetgeen niet mogelijk is vanwege de 'ouderdom' (geen isolatie en geen dikke muren).
Wie kan mij helpen?

Alle reacties

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
P9 is toch powerline?

Dat is vaak beetje hit and miss.

Kun je dat powerline stuk uitschakelen?

CISSP! Drop your encryption keys!

• liberque
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:01

liberque

Vrijzinnig!

1 deco aansluiten, modem/router 5 mins uit (dhcp leases purgen), die ene deco weer uit, modem/router aan, dan deco 1 weer aan, pas als die groen is deco 2 aan.. is deco 2 rood dan dichterbij deco 1 zetten (ik ga er vanuit dat deco 2 draadloos werkt)

Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:24

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@GerritHV ik heb je posts en reacties even afgesplitst vanaf deco komt niet online naar stroom uittrekken. Het is handiger / beter om met een los topic te werken.