Vraag

• JPVS1951
  • Registratie: Mei 2026
  • Laatst online: 30-06 15:25
Als ik FaceBook open en op een filmpje klik krijg ik vanonder een zwarte balk met de tekst “ Een opmerking toevoegen”.

Weet er iemand hoe ik die zwarte balk kan verwijderen?

Dank bij voorbaat,

JP

Alle reacties

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi @JPVS1951, welkom op GoT :)

Zoals je wellicht gezien hebt, kreeg je een template met een aantal vragen, zoals welke relevant hardware (iPad 2023) en software je gebruikt (iPadOS? FaceBook app?), en wat je zelf al gezocht, gevonden, en geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. Op die manier kunnen we je het beste helpen, en komen we niet met oplossingen welke je al lang breed zelf hebt geprobeerd. Zie ook de QuickStart.

Om te beginnen: werkte het voorheen wel zoals je verwachtte? Is de app recent geüpdate? Heb je de app ‘ns geforceerd afgesloten en/of geherinstalleerd? Als je zoekt naar ipad facebook black bar comment video vind je al een aantal mogelijke oplossingen. Heb je die al geprobeerd en wat was het resultaat?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• JPVS1951
Daar mijn Engels zeer slecht is is het moeilijk op te zoeken. Hier zie je een voorbeeld. Er staat een zin die je maar voor de helft kunt lezen? Nu staat er meer bij waardoor je alles kunt lezen. Maar soms is het maar één zin?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xyHALDTTbS5FS3cnCA_SehhAB1k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qudDO7j0Jhtzh69skEeMSxvQ.png?f=fotoalbum_large

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:05
Even één keer naast de balk tikken?

• JPVS1951
Juist geprobeert maar er gebeurd niets?

• lightemup
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-07 13:55
Dit is volgens mij toch echt "by design"

Als je goed kijkt, is een beetje weggevallen door de kleur van het beeld, zie je naast de emoticon het woord "meer" staan. Zodra je daarop drukt, kun je de overige tekst in beeld krijgen.

• JPVS1951
Ja dat is waar maar meestal komt het zo in beeld (zie foto).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xK-ssNcpX7ZA8Ng4rzp-C3Z0DGU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FfTadrMSznVTOOJEn2oO2tNe.png?f=fotoalbum_large

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

lightemup schreef op maandag 29 juni 2026 @ 12:33:
Dit is volgens mij toch echt "by design"

Als je goed kijkt, is een beetje weggevallen door de kleur van het beeld, zie je naast de emoticon het woord "meer" staan. Zodra je daarop drukt, kun je de overige tekst in beeld krijgen.
Op de plaatjes welke de TS hier post zie ik naast het knopje met de Emoticon een knopje met het woordje 'GIF' (en niet met 'Meer')?

Volgens mij is dat ook gewoon de regel waarin je eventueel een reactie (of opmerking) op het getoonde kun geven, al dan niet voorzien van smiley's en of GIF's

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• lightemup
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-07 13:55
Will_M schreef op maandag 29 juni 2026 @ 15:41:
[...]

Op de plaatjes welke de TS hier post zie ik naast het knopje met de Emoticon een knopje met het woordje 'GIF' (en niet met 'Meer')?

Volgens mij is dat ook gewoon de regel waarin je eventueel een reactie (of opmerking) op het getoonde kun geven, al dan niet voorzien van smiley's en of GIF's
Ik bedoel daar net boven :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ucpT2SJyPIIU0eLJIO5h5sx9cGY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/flAt5aCHfvWGbkzyHO3P3qUF.png?f=fotoalbum_large

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Aaah... Die had ik dus niet eens gezien :>

Lijkt dat ze daar dus ook gewoon een 'wrapper' gebruiken om bij een herpost niet 'tig' keer de zelfde tekst in één schermpje te hoeven frotten (om zo te voorkomen dat je onnodig veel moet scrollen én dus minder informatie tot je kunt nemen (informatie óf reclames?)).

Beetje te vergelijken met dat wat Tweakers / GoT doet met een quote waarin veel tekst opgenomen is, die wordt ook gewrapped tot een regel of 10(?) hooguit.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• JPVS1951
Moet meerdere keren proberen op “meer” te tikken vooraleer het open klikt en ik meer kan lezen.

Zal weinig aan te doen zijn.

Bedank voor het meedenken.

JP

• The Dark Knight
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 02-07 18:42
Kan natuurlijk ook een bug zijn dat in een volgende update verholpen wordt
Pagina: 1