Goededag beste Tweakers,
Excuses alvast voor de lange tekst.
Vraagje betreffende het niet meewerken van
1 maand geen reactie gehad, de reparatie was voor 1 dag op afgerond gezet en volgens weer opnieuw aangemeld. Toen kreeg ik een reminder dat de ' 15 dagen niet gerepareerd geld terug' termijn bijna afliep. Een eigen reparatie voorwaarde van
Dat vroeg ik zo:
ok hoe zit het dan
Waarop ik het antwoord kreeg:
Ik kan helemaal snappen dat wij ons aan onze voorwaarden moeten houden, vandaar wij eigenlijk een navraag hebben gedaan aan de reparateur. Als hij terugkoppeld hoort u het zeker van ons terug.
Toen zag ik het lijk alweer drijven, maar ik had al door dat ik het niet kon winnen dus ik was alweer van plan me gewonnen te geven. Maar toen besloot meneer er nog even dit achteraan te sturen:
Ik vraag je beleefd om even af te wachten en dan komt het zeker goed.
Persoonlijk schoot mij deze in het verkeerde keelgat omdat ik nergens onbeleefd ben geweest? (wellicht was het mijn irritatie die mij parten speelde maar ik las, en lees het nog, als een sarcastische opmerking dat ik niet beleefd genoeg zou zijn geweest). Ik heb een klacht ingediend bij
Wij kunnen uw bestelling niet vinden. Oh? Die waarop ik wel al een reparatie heb afgeroepen en ook gewoon zichtbaar is in mijn account?
Maar weer gereageerd dat ik toch wel teleurgesteld ben in de administratie van
De reactie daarop is toch wel de minst professionele die ik ooit hebt gezien en de inhoudt is al net zo treurig:
Wat vervelend om te horen dat je al zolang moet wachten ): Ik wil je graag helpen maar daar heb ik wel een paar gegevens voor nodig, heb je een bestelnummer en track en trace nummer voor mij. Zodra ik deze heb kan ik eventjes opzoeken hoe en wat ;P Ik zie namelijk in het systeem dat er niks mis is met de Bosch MultiTalent 8 MC812M844 - Foodprocessor - Zwart/RVS.
Ik hoop dat ik je zo goed heb geholpen.
Ik heb even gescholden, een traantje van de pijn weg gewreven en gelachen want watte?
Ik weet oprecht niet hoe ik dit moet oplossen? Ik heb gevraagd of dit een grap was en ze 3 keuzes gegeven.
Vervang mijn onderdeel
Vervang mijn product
Geef mij mijn geld terug.
Reactie: Stuur het gehele apparaat op want de reparateur kan het anders niet testen en kan het onderdeel niet gerepareerd worden.
Dat is dus onzin.
Artikel is binnen het 1e garantie jaar defect geraakt.
Door normaal gebruik defect geraakt (raspen van kaas voor de pizza)
Ik hoefde alleen het defecte deel op te sturen, stoot- en valvast verpakt.
Alle reactie kwamen van verschillende personen, 4, in totaal, iedere keer blijkt er weer wat anders te zijn en steeds ligt het weer bij mij. Ik ben het zat maarja ik ben ook de gebeten hond als ik niets doe.
Heeft iemand een idee wat ik nog kan doen? Ik wil gewoon een werkende complete keukenmachine waar ik voor betaald heb.
Excuses alvast voor de lange tekst.
Vraagje betreffende het niet meewerken van
Members only:
aan de garantie van een product: Bosch MultiTalent 8 MC812M844 - Foodprocessor. Gekocht 9 Oktober 2025. Een opzetstuk voor de rasp (wat eigenlijk design technisch al niet deugdelijk is) brak af tijdens het raspen. Toen zag wat er kapot was zag ik ook al meteen dat zo'n 'planned obsolescence' onderdeel was. De houdertjes voor de rvs raspplaat waren afgebroken. Deze zijn van plastic en miniscuul, gewoon slecht design. Had ik dit maar geweten voor ik het product uberhaupt had gekocht. Enfin dit was 24 April 2026. Ik kon enkel een reparatie aanmelden waarbij ik dan maar in de aantekening heb gezet dat ik het graag vervangen zou willen hebben omdat het afgebroken gedeelte verpulverde in mijn eten en naar mijn inziens niet te repareren valt (want broos klein stukje plastic)
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
1 maand geen reactie gehad, de reparatie was voor 1 dag op afgerond gezet en volgens weer opnieuw aangemeld. Toen kreeg ik een reminder dat de ' 15 dagen niet gerepareerd geld terug' termijn bijna afliep. Een eigen reparatie voorwaarde van
Members only:
. Ik dacht prima jullie willen mijn aantekening niet lezen, jullie reageren niet, dan maar geld terug kan ik zelf vervanging regelen. Toch maar even naar de helpdesk. Hoe is het met mijn reparatie? Ja even kijken, we gaan reageren binnen 2 dagen. Daarmee zouden ze dus de 15 dagen geld terug termijn overgaan. Dus ik vroeg hoe het dan zat met die voorwaarde, van
Inloggen
Members only:
zelf, en dat die op deze manier verliep? Wat ik vreemd zou vinden welk bedrijf geeft er nu geld weg?/
Inloggen
Dat vroeg ik zo:
ok hoe zit het dan
Members only:
zijn eigen voorwaardes dat als het langer duurt dan 15 werkdagen ik mijn aankoopbedrag terug krijg? Ik ben in de afgelopen maand 1 keer op de hoogte gesteld, gek genoeg om dit te melden. Die zijn inmiddels verstreken?
Inloggen
Waarop ik het antwoord kreeg:
Ik kan helemaal snappen dat wij ons aan onze voorwaarden moeten houden, vandaar wij eigenlijk een navraag hebben gedaan aan de reparateur. Als hij terugkoppeld hoort u het zeker van ons terug.
Toen zag ik het lijk alweer drijven, maar ik had al door dat ik het niet kon winnen dus ik was alweer van plan me gewonnen te geven. Maar toen besloot meneer er nog even dit achteraan te sturen:
Ik vraag je beleefd om even af te wachten en dan komt het zeker goed.
Persoonlijk schoot mij deze in het verkeerde keelgat omdat ik nergens onbeleefd ben geweest? (wellicht was het mijn irritatie die mij parten speelde maar ik las, en lees het nog, als een sarcastische opmerking dat ik niet beleefd genoeg zou zijn geweest). Ik heb een klacht ingediend bij
Members only:
(had ik anders niet gedaan) en heb alsnog een reactie moeten afwachten.
Inloggen
Wij kunnen uw bestelling niet vinden. Oh? Die waarop ik wel al een reparatie heb afgeroepen en ook gewoon zichtbaar is in mijn account?
Maar weer gereageerd dat ik toch wel teleurgesteld ben in de administratie van
Members only:
met het bestelnummer erbij.
Inloggen
De reactie daarop is toch wel de minst professionele die ik ooit hebt gezien en de inhoudt is al net zo treurig:
Wat vervelend om te horen dat je al zolang moet wachten ): Ik wil je graag helpen maar daar heb ik wel een paar gegevens voor nodig, heb je een bestelnummer en track en trace nummer voor mij. Zodra ik deze heb kan ik eventjes opzoeken hoe en wat ;P Ik zie namelijk in het systeem dat er niks mis is met de Bosch MultiTalent 8 MC812M844 - Foodprocessor - Zwart/RVS.
Ik hoop dat ik je zo goed heb geholpen.
Ik heb even gescholden, een traantje van de pijn weg gewreven en gelachen want watte?
Ik weet oprecht niet hoe ik dit moet oplossen? Ik heb gevraagd of dit een grap was en ze 3 keuzes gegeven.
Vervang mijn onderdeel
Vervang mijn product
Geef mij mijn geld terug.
Reactie: Stuur het gehele apparaat op want de reparateur kan het anders niet testen en kan het onderdeel niet gerepareerd worden.
Dat is dus onzin.
Artikel is binnen het 1e garantie jaar defect geraakt.
Door normaal gebruik defect geraakt (raspen van kaas voor de pizza)
Ik hoefde alleen het defecte deel op te sturen, stoot- en valvast verpakt.
Alle reactie kwamen van verschillende personen, 4, in totaal, iedere keer blijkt er weer wat anders te zijn en steeds ligt het weer bij mij. Ik ben het zat maarja ik ben ook de gebeten hond als ik niets doe.
Heeft iemand een idee wat ik nog kan doen? Ik wil gewoon een werkende complete keukenmachine waar ik voor betaald heb.
[ Voor 0% gewijzigd door Perkouw op 16-06-2026 11:46 . Reden: Shopnaam ]