Hopelijk is dit de juiste afdeling...
Aangezien de zomer nog maar net is begonnen en we ongetwijfeld nog dramatisch hoge temperaturen gaan krijgen, heb ik besloten om toch eens goed te gaan kijken naar wat de opties zijn om het huis niet zo snel te laten opwarmen. Zonwering in mijn geval.
Ik woon op de eerste verdieping, ben niet super handig en ik kan niet heel gemakkelijk bij de buitenkant van het raam komen, dus dat gaat de binnenkant worden. Het is ook een huurwoning, dus sowieso mag ik niet heel veel doen. Nou zou ik graag zonwerende raamfolie willen gaan kopen en aanbrengen, maar ik zag dat je wel geschikte folie moet halen. Ik heb dubbelglas en het gaat om Rapid pane e 88-1. Ik zie verder op de plint niets staan van HR+ of wat dan ook. Toch heb ik begrepen dat ik niet zomaar elk soort folie kan gaan gebruiken ivm glasbreuk.
Ik heb gezien dat er opties zijn zoals Squid raam textiel folie, maar het liefst wil ik volledig transparante folie als het even kan. Het gaat om twee grote ramen en èèn kleintje. Raam 1 is 108,5cm breed en 158cm hoog. Raam 2 is 94cm breed en 114cm hoog. Raam 3 is 105cm breed en 33cm hoog.
Welke folie kan ik nou echt gewoon met een gerust hart halen en aanbrengen? Vrijdag gaan we hele warme dagen krijgen en ik wil dit graag voor wezen.
Aangezien de zomer nog maar net is begonnen en we ongetwijfeld nog dramatisch hoge temperaturen gaan krijgen, heb ik besloten om toch eens goed te gaan kijken naar wat de opties zijn om het huis niet zo snel te laten opwarmen. Zonwering in mijn geval.
Ik woon op de eerste verdieping, ben niet super handig en ik kan niet heel gemakkelijk bij de buitenkant van het raam komen, dus dat gaat de binnenkant worden. Het is ook een huurwoning, dus sowieso mag ik niet heel veel doen. Nou zou ik graag zonwerende raamfolie willen gaan kopen en aanbrengen, maar ik zag dat je wel geschikte folie moet halen. Ik heb dubbelglas en het gaat om Rapid pane e 88-1. Ik zie verder op de plint niets staan van HR+ of wat dan ook. Toch heb ik begrepen dat ik niet zomaar elk soort folie kan gaan gebruiken ivm glasbreuk.
Ik heb gezien dat er opties zijn zoals Squid raam textiel folie, maar het liefst wil ik volledig transparante folie als het even kan. Het gaat om twee grote ramen en èèn kleintje. Raam 1 is 108,5cm breed en 158cm hoog. Raam 2 is 94cm breed en 114cm hoog. Raam 3 is 105cm breed en 33cm hoog.
Welke folie kan ik nou echt gewoon met een gerust hart halen en aanbrengen? Vrijdag gaan we hele warme dagen krijgen en ik wil dit graag voor wezen.