Hey,
Ik werk in een klein team met een 7 tal werknemers. We zijn opzoek naar een gebruiksvriendelijke wachtwoordmanager. Ik heb uiteraard al wat research gedaan maar ben benieuwd naar ervaring van anderen die zulke managers gebruiken in bedrijfscontext.
Op het net vond ik 1password en zelf gebruik ik ProtonPass.
Wat zijn jullie ervaringen?
bedankt!
Ik werk in een klein team met een 7 tal werknemers. We zijn opzoek naar een gebruiksvriendelijke wachtwoordmanager. Ik heb uiteraard al wat research gedaan maar ben benieuwd naar ervaring van anderen die zulke managers gebruiken in bedrijfscontext.
Op het net vond ik 1password en zelf gebruik ik ProtonPass.
Wat zijn jullie ervaringen?
bedankt!