Dragony schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 13:51:
[...]
Duidelijk! Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen fan ben hiervan. Ik kan misschien in het genoemde plan kijken naar feedback/reacties van anderen en desnoods mijn eigen punten delen. Zoals in mijn reactie
hier over de zoekbalk is het voor mij in ieder geval belangrijk dat er controle ligt voor de gebruiker, dus het liefst zou ik een toggle willen zien die het mogelijk maat beide smaken te hebben en een keuze te kunnen maken. Misschien zorgt dit voor 2x zo veel werk omdat je beide versies moet onderhouden. Dat kan, maar je zorgt wel voor autonomie bij de gebruiker. Daar is ook wat over te zeggen natuurlijk.
Ik begrijp deze oproep heel goed en vanuit Product maken we hier vrij consistent de keuze in om niet twee manieren te moeten onderhouden. In het verleden hebben we soortgelijke afwegingen eerder gemaakt en we hebben gekozen om de Tweakers-codebase voor ons development team beheersbaar en uitbreidbaar te houden. @
ikloon heeft eerder
hier al iets soortgelijks gezegd. En ook Jelle deed dit regelmatig. (
hier,
hier en
hier). En ikzelf zei dit natuurlijk dan ook eerder al
hier.
De manier om de website naar je eigen hand te zetten is met custom CSS en gelukkig zien we dat mensen dat doen en elkaar daarmee helpen.
Deze filter verplaatsing is momenteel nog een test, dus nog geen garantie dat dit ook echt wordt doorgevoerd.