Featured filters staan nu bovenaan?

Pagina: 1
Acties:

• Dragony
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-06 12:19
Ik weet niet of dit de juiste naam is voor de side bar in het midden boven de resultaten binnen de Pricewatch, maar ik ben toch wel heel erg gewend om de opties die daar staan (prijs, beoordeling, behalve dan zoeken -> dat hoeft niet) links te hebben. Heeft dit te maken met de trend van minder sliders gebruiken omdat deze niet mobile friendly zijn?

Heeft iemand misschien een css snippet om dit terug te zetten naar de linkse sidebar?

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Dragony Ik weet niet zo goed wat je bedoelt. Ik heb in een categorie gekeken en ook met zoeken, maar ik zie daar alle filters gewoon links staan. Er is voor zover ik weet ook geen test bezig. Kan je een screenshot en url van de (resultaat)pagina delen met wat je ziet?

• Dragony
Glaanie schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 12:57:
@Dragony Ik weet niet zo goed wat je bedoelt. Ik heb in een categorie gekeken en ook met zoeken, maar ik zie daar alle filters gewoon links staan. Er is voor zover ik weet ook geen test bezig. Kan je een screenshot en url van de (resultaat)pagina delen met wat je ziet?
Misschien leg ik het niet zo goed uit. Excuses!

categorie: Smartphones

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KDkl3dh.jpeg

• Glaanie

Glaanie

@Dragony Voor zover ik weet, is dit nog in ontwikkeling en loopt er ook geen (publieke) test, dus vreemd dat jij dit te zien krijgt. Ik heb intern een lijntje uitgeworpen, kijken wat er aan de hand is :)

• Glaanie

Glaanie

@Dragony Visje gevangen, er komt zo een reactie. Ik verplaats ondertussen dit topic naar Mooie Features en pas de titel aan zodat duidelijker is waar het over gaat :)

• Freek1710
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-06 11:20

Freek1710

Product Owner
@Dragony; vis hier.

Je bent onderdeel van een A/B test zoals we dit hadden aangekondigd in ons .plan. We testen met het verplaatsen van deze filters of het gemakkelijker wordt voor bezoekers van de pagina om de filters die echt relevant zijn voor de categorie sneller te vinden.

Build The Right Thing and Build The Thing Right

• Dragony
Freek1710 schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 13:42:
@Dragony; vis hier.

Je bent onderdeel van een A/B test zoals we dit hadden aangekondigd in ons .plan. We testen met het verplaatsen van deze filters of het gemakkelijker wordt voor bezoekers van de pagina om de filters die echt relevant zijn voor de categorie sneller te vinden.
Duidelijk! Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen fan ben hiervan. Ik kan misschien in het genoemde plan kijken naar feedback/reacties van anderen en desnoods mijn eigen punten delen. Zoals in mijn reactie hier over de zoekbalk is het voor mij in ieder geval belangrijk dat er controle ligt voor de gebruiker, dus het liefst zou ik een toggle willen zien die het mogelijk maat beide smaken te hebben en een keuze te kunnen maken. Misschien zorgt dit voor 2x zo veel werk omdat je beide versies moet onderhouden. Dat kan, maar je zorgt wel voor autonomie bij de gebruiker. Daar is ook wat over te zeggen natuurlijk.

• Freek1710
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-06 11:20

Freek1710

Product Owner
Dragony schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 13:51:
[...]

Duidelijk! Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen fan ben hiervan. Ik kan misschien in het genoemde plan kijken naar feedback/reacties van anderen en desnoods mijn eigen punten delen. Zoals in mijn reactie hier over de zoekbalk is het voor mij in ieder geval belangrijk dat er controle ligt voor de gebruiker, dus het liefst zou ik een toggle willen zien die het mogelijk maat beide smaken te hebben en een keuze te kunnen maken. Misschien zorgt dit voor 2x zo veel werk omdat je beide versies moet onderhouden. Dat kan, maar je zorgt wel voor autonomie bij de gebruiker. Daar is ook wat over te zeggen natuurlijk.
Ik begrijp deze oproep heel goed en vanuit Product maken we hier vrij consistent de keuze in om niet twee manieren te moeten onderhouden. In het verleden hebben we soortgelijke afwegingen eerder gemaakt en we hebben gekozen om de Tweakers-codebase voor ons development team beheersbaar en uitbreidbaar te houden. @ikloon heeft eerder hier al iets soortgelijks gezegd. En ook Jelle deed dit regelmatig. (hier, hier en hier). En ikzelf zei dit natuurlijk dan ook eerder al hier.

De manier om de website naar je eigen hand te zetten is met custom CSS en gelukkig zien we dat mensen dat doen en elkaar daarmee helpen.

Deze filter verplaatsing is momenteel nog een test, dus nog geen garantie dat dit ook echt wordt doorgevoerd.

Build The Right Thing and Build The Thing Right

Pagina: 1