Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Elke plek waar ik de nieuwe editor gebruik
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Als ik in de editor op enter druk, dan krijg ik automatisch twee nieuwe regels ipv één.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Als ik in de editor op enter druk, dan krijg ik automatisch één nieuwe regel.
Indien relevant, voeg een screenshot toe
n.v.t.
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Ik heb er last van met mijn laptop en pc op Firefox, maar ook met mijn iPhone op Safari met iOS 26.5. Op mijn laptop/pc kan ik met Shift+Enter nog wel één regel omlaag, maar op mijn iPhone wil dat niet werken ongeacht welke combinatie ik probeer. Als ik switch van visueel naar broncode onderin zie ik ook geen reden waarom ik dubbele enters tegenkom.
P.s.: Ik heb het gevoel dat dit vast eerder iemand is opgevallen en er een bugreport voor is gemaakt, maar met mijn (niet mega-uitvoerige, maar ook niet minimale) zoekopdrachten kon ik geen bugreport vinden die hierop leek... Als die er is en ik doe iets fout - mea culpa!
Elke plek waar ik de nieuwe editor gebruik
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Als ik in de editor op enter druk, dan krijg ik automatisch twee nieuwe regels ipv één.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Als ik in de editor op enter druk, dan krijg ik automatisch één nieuwe regel.
Indien relevant, voeg een screenshot toe
n.v.t.
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Ik heb er last van met mijn laptop en pc op Firefox, maar ook met mijn iPhone op Safari met iOS 26.5. Op mijn laptop/pc kan ik met Shift+Enter nog wel één regel omlaag, maar op mijn iPhone wil dat niet werken ongeacht welke combinatie ik probeer. Als ik switch van visueel naar broncode onderin zie ik ook geen reden waarom ik dubbele enters tegenkom.
P.s.: Ik heb het gevoel dat dit vast eerder iemand is opgevallen en er een bugreport voor is gemaakt, maar met mijn (niet mega-uitvoerige, maar ook niet minimale) zoekopdrachten kon ik geen bugreport vinden die hierop leek... Als die er is en ik doe iets fout - mea culpa!